Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem mondod
még sose jártam ott se busszal/nagy/
Se kamoonnal
de azért köszi bár utálom london és környékét....párás vacak...szutykos-szar
arra figyelj, hogy ott a rossz oldalon mennek.
nekem egy is tengeri levegőt.

fél köbméter elég
hát nem tudom?van itt is egy a sportmotor hirdetései között 1,4 körül kér érte...3-4000 km szinte új...de több mint 10 éves
más jöv hét elején megyek ki angolba ha minden igaz hozok haza egy 3,5 tgk-t van benne 1,5 t árúnak hely...ha valakinek?valamit haza kéne hozni? megdumálhatjuk
van meg egy caponord rally raid de nagyon dragan hiredetik esetleg meg ott bepofatlankodok valami nagyon szemtelen arral, kicsit soknak tunik nekem hogy egy sima capo fullra felszerelve ugyan olyan evjaratbol 500e huffal olcsobb ...
ez igy igaz
Mondjuk varadero megint a masik fele uresen 250kg es azert fek futomu nem olyan mint a ktm (wp es brembo)...
voltunk a Lochneren 2010-ben én a pegával-haver a varával
pályán a vara volt a jobb egyértelmü ahogy felmentünk a hegyekbe szenvedett a súlya miatt mint disznó a jégen
nem tudom dilema az egész
lehet az lessz megint veszek 1 tunci+egy furgont amiben oda utazok+benne alszok a szerpentinre meg kiveszem a vasat nem ázok-nem fázok szerintem ez a megoldás
figyi a kmt 990 adv 209 kg a tuono meg 185 vagy 189 azért nincs nagy különbség és az egyik egy full sport naked a másik meg egy enduro
szervcsempészet? ha van felvétel szólj- jah és nem donornak
gyerekek!én meg sok km-er mentem vele
a legjobb mocik szerpentines-pakolós-városban kurva jók de ami 650-es az relative könnyű..pega 160kg
a nagyok erösebbek duplán...és majd dupla nehezek...de min 200-210 kgez van ezek a tények
sose lenne más mocim ha a pega v-2 lenne mondjuk 800-as+6 gangos,hogy a transzfer-odavezető úton is haladós legyen
Igyexik az ember. :-)
Mentem én már a tuncival is erdőben. :-)
akkor jó biznisz lesz ha lesz egy év alatt fölös pár milla belőle
na látod ha ezt valóban tudod akkor megvan miből csinálj pénzt
nyilván itt a terepet ne úgy értsük mint egy cross motorral maradjuk a nem betonos utaknál, lightos terep
sportcsokit holnap már nem kell vennem
elég ha beletúrok a gatyámba
én most ha lenne rávaló megvenném a ktm-et azt semmi nem üti szerintem, van utcaiban a multit
jó az én sok enduró tesztet néztem olvastam mostanában
A nagyokkal a terep annyira nem jó..................megizzadsz ha álandóan emelgetni kell mint az a szinész szibériában a GS-t.
ok,de csak azért mert ez volt az első ilyen második ne legyen vagy ha lesz harmadik már nem lesz
simán megveszem ha megdobsz 1 pár millával
A KTM1200 -meg a nagy 1200 kaponord istenkirály
10-12 ezer juro
Lehet, hogy már átlugozodott az agyam a superbike magazintól, de a Tenereről nem sok jót szajkóztak.
Ja, én is arra gondoltam elsőre, este van, biztos be borozott. :-)
bocsi hogy élek
azért hagyd meg az életem
nem láttam-nem mentem vele...a régi 650-es-el 1x fék-futómű semmi,meg nehéz volt mint a sár
korzikán lementünk a partra a homokban szarrá ásta magát én a pegával simán lementem