hát nem tudom?van itt is egy a sportmotor hirdetései között 1,4 körül kér érte...3-4000 km szinte új...de több mint 10 éves
más jöv hét elején megyek ki angolba ha minden igaz hozok haza egy 3,5 tgk-t van benne 1,5 t árúnak hely...ha valakinek?valamit haza kéne hozni? megdumálhatjuk
van meg egy caponord rally raid de nagyon dragan hiredetik esetleg meg ott bepofatlankodok valami nagyon szemtelen arral, kicsit soknak tunik nekem hogy egy sima capo fullra felszerelve ugyan olyan evjaratbol 500e huffal olcsobb ...
voltunk a Lochneren 2010-ben én a pegával-haver a varával
pályán a vara volt a jobb egyértelmü ahogy felmentünk a hegyekbe szenvedett a súlya miatt mint disznó a jégen
nem tudom dilema az egész
lehet az lessz megint veszek 1 tunci+egy furgont amiben oda utazok+benne alszok a szerpentinre meg kiveszem a vasat nem ázok-nem fázok szerintem ez a megoldás
gyerekek!én meg sok km-er mentem vele
a legjobb mocik szerpentines-pakolós-városban kurva jók de ami 650-es az relative könnyű..pega 160kg
a nagyok erösebbek duplán...és majd dupla nehezek...de min 200-210 kgez van ezek a tények
sose lenne más mocim ha a pega v-2 lenne mondjuk 800-as+6 gangos,hogy a transzfer-odavezető úton is haladós legyen
bocsi hogy élek
azért hagyd meg az életem
nem láttam-nem mentem vele...a régi 650-es-el 1x fék-futómű semmi,meg nehéz volt mint a sár
korzikán lementünk a partra a homokban szarrá ásta magát én a pegával simán lementem
még sose jártam ott se busszal/nagy/
Se kamoonnal
de azért köszi bár utálom london és környékét....párás vacak...szutykos-szar