Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! 2006-os Tuonom van. Novemberben letettem a motoromat, kb. két hete próbáltam beindítani, de csak a relé kattogott. Kivettem a relét, összekötöttem direktben a két vezetéket, akkor mozgatta a dugattyúkat, dübörgött, de nem indult be. Azt hallottam ez típushiba. Vettem bele új indítórelét, ma kicseréltem, de ugyanaz a tünet. Az új relével is csak kattog, nem indít... Mit lehetne tenni? Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni!
az a biztos.

milyen márkát használsz?
Nem egy 20 éves vasról beszélünk és a 20 éve írt, hozzá való szervizkönyvről. Ráadásul nem ismerjük a blokk felépítését valamint az abban használatos illesztési hézagokat, elemeket, így én maradok a gyár által előírt viszkozitásnál. Azzal nem lehet félre lőni. De mindenkinek saját döntése mit önt a vasába.
biztos az volt nekik raktáron azért írták rá :-)
valaki* akart lenni
Szerintem jól találták azt ki a gyárban a mérnökök. Én nem térnék el a gyárilag ajánlottól.
Próbált már valamik 10w-50es olajat a gépbe?

15w-50 nekem soknak tűnik
Szityyyu!
Kösz, a segítségeddel sikerült törölnöm!
így kép nélkül stb nem mondom meg hogy meg tudja e csinálni de itt a száma:

Bendorf
70/256 40 90

arra viszont készülj fel ha javítani kell akkor valószínű hogy a felületét csiszolni kell stb uh majd a másik dobot hozzá kell igazítani mert a gyári "mintát" nem lehet utánozni 100%-asan
Ez jó hír! És elárulod ki az?
vagy egy ügyes kipus aki rendbe teszi
Sziasztok!
Sikerült bénán letámasztanom a tuncimat az oldasztenderre, belenyomódott a földbe és felborult. Nagy gáz nincs, de a balos akra palástja behorpadt kissé! Tud valaki esetleg felújító kitet hozzá, vagy külön csak balos dobot? Thx!
Köszi az infókat.

Z-t haver megveszi. CBR-t kell elpasszolnom és akkor jöhet a móka.

ez tetszik most: link
Akksi gond nincs csak egy jo akksi kell ket fele van ami emelt indito aramu banner es yuasa.
A fesszabalyzo-barna csati-generator-inditorele ezeknek kell rendbe lenni akkor semmi gond nincs.
Ezt akartam olvasni :-)

Én raktam NanoEnergizert a Z-be így gyorsulgatósba 4,8ből kijön. előtte meg inkább 6körül volt.

Még a hó előtt elővettem a motorokat és a Z a cbr-hez képest kurva nehéz volt.

Másik. Olvasok még aksi problémáról. Hogy gyorsan kinyírja az aksikat. Erre van valami megoldás?
Hat kezdjuk ott hogy a Z meg a Tuono nem is emlitheto egy lapon. A Z marha nehez minden acel stb es kb kozepszeru rajta minden periferia futomu stb. Tuono gyakorlatilag egy idom nelkuli Rsv ami full verseny gep, komoly futomuvel es fekekkel, rendes merev es konnyu alu vazzal.

Gyorsulasban eleg jo a gep ami viszont biztos hogy ha el mered tekerni a szarvat mindig kerekre all es a hatso guminak is jobban fog adni mint a Z de nem is azt az elmenyt fogod kapni.

Voltam vele tobb turan is egy embernek kenyelmes semmi bajom nem volt vele 4-500km sima liba

Sv az egy nagyon finom v2 szinte olyan mint egy soros blokk, aprilia sokkal nyersebb, agresszivebb es persze erosebb is plusz olyan dolgok vannak benne ( magnezium alkatredzek, csuszokuplung stb) amirol japan gepek soha nem is almodnak.

Fogyasztas: hat 6,75 volt nekem egy szlocak turan a minimum amit mertem atlagban inkabb 8 korul, de ehhez hozzatartozik hogy ahogy en megyek ugy nekem a Z is megevett 7 litert siman

Aztan majd ha megveszed akkor a gyorsulas helyett atszoksz az egykerora meg a sok-sok es megtobb kanyarral tuzdelt utakra
Szervusz!

Tanácsot vagy tapasztalatot szeretnék kérni tőled.

Látom, hogy eladó a motorod és, hogy előtte Z-d volt.
Nekem most Z-m van, de tervben van egy Touno

Én inkább a gyorsulgatásokat csípem a tartós nagy sebesség helyett. Viszont havonta 1-2x el szoktunk menni túrázni is. ~400km-es túra max.

V2-es tapasztalat eddig csak SV1000S-el van. Ami tetszett, de jó volt visszaülni a Z-re. Naked közelebb áll a szívemhez.

Fogyasztás: Neked olvasok 6 literről és 11 literről is. Neked vagy nektek az átlag, hogy alakul? 130as utazóval, városban gyorsulgatós, de nem egykerekezősbe?

köszi.
jah.nem láttam
Tegnap még volt itt egy sportmotor álláshirdetés.
irigylem a nyertest.
Nem, beütöd a 13432 szervízkódot és ott van egy olyan, hogy reset service, vagy valami hasonló.
Természetesen a szervizt jelölné 75OOkm-enként. De szerintem te sem pontosan szervizelsz, így már rég el vagy csúszva a motor számlálójához képest.
A lényeg, szervízelj, amikor úgy érzed, de mindenképpen akkor, vagy előbb ahogy kell, a piktogramot meg eltünteted magadnak.
Ha megjelenik műszerfalon a villáskulcs piktogram akkor az a szerviz ciklust jelzi? Teendő? Laci meglátogatása?
és jó ez nekem
hát persze
Nem baj mi igy szeretunk ill ezt azt is jelenti hogy mi is hilyek vagyunk