tényleg nagyon jól indult
én beindítottam kb 2-3 hetente télen is...hagytam 80-fokig felmenni,az olajat körbekente,gumicsövek nem öregednek/csöpörésznek...stb
viszont a pega hogy karbis...ha nem engedem le a karbiból a jó magyar benyát leállításkor....tavasszal egy kinszenvedés elindítani most le lett engedve...néha öninditóval megmozgatom...olaj-kerüljön mindenhova
nem tudom miröl beszélsz
én én volt tuncim fél forditásra rugta magát,még 9,5v.../általa..műszeren mutatott akisi állapotnál is/
A pega 650 Rotax-karbis...nah az már hiztisebb de beindult mindig
A srácnak valami kontakt hibája lehet?Öninditó-vagy behuzótekercs?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! 2006-os Tuonom van. Novemberben letettem a motoromat, kb. két hete próbáltam beindítani, de csak a relé kattogott. Kivettem a relét, összekötöttem direktben a két vezetéket, akkor mozgatta a dugattyúkat, dübörgött, de nem indult be. Azt hallottam ez típushiba. Vettem bele új indítórelét, ma kicseréltem, de ugyanaz a tünet. Az új relével is csak kattog, nem indít... Mit lehetne tenni? Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni!
én pl Cacstrolt használtam,tudtam jó áron,évente...vagy 7-8 ezrenként cser...szinte hibátlan volt a le eresztett használt olaj is...a váltó az meg simán ment kuplung nélkül is oda vissza...hál istennek a csúszókuplungér
az igazán profi olaj...és mondjuk a Castrol között szerintem akik igazán spot célokra használják nah ott lehet életartamban esetleg különbség....... de akkor röhögnék ha egyszer kiderülne,mint sok minden másról..hogy a tartalmuk ua...csak a "keret"-más
En csak a castrolrol tudok nyilatkozni mikor megvettem az volt benne igaz sztem pont 10w50 attol erezhetoen jobb a motul legalabbis ami a valtot illeti a kenest nyilvan nem erzem
Persze. Csak azért gondoltam, mert úgy hidegben kora tavasz, késő ősz. Hidegen gyorsabban lenne kenés. Meleg oldal ugye maradna 50es szóval az nem számít.
viszont 10w meg lehet túl híg és nem maradna ott ahol kell. Szóval többet árt, mint használ.
--
Márkát azért kérdeztem mert Motul-ban vagyok érintett Én is.
Aztán hátha biznisz van
15w50 tokeletes bele nem kell varialni szerintem itt senki nem okosabb a gyari mernokoknel hogy szerintem, meg ugy erzem
lenyeg hogy minosegi olaj legyen lehetoleg ne hamis rsvforumon a legtobben motult hasznalunk 5100-as tokeletes bele
én beindítottam kb 2-3 hetente télen is...hagytam 80-fokig felmenni,az olajat körbekente,gumicsövek nem öregednek/csöpörésznek...stb
viszont a pega hogy karbis...ha nem engedem le a karbiból a jó magyar benyát leállításkor....tavasszal egy kinszenvedés elindítani
még a másik mocit is el kell passzolni, hogy jöjjön a tónyó.
addig gyűjtöm az infókat. fájdítom a szivem
én én volt tuncim fél forditásra rugta magát,még 9,5v.../általa..műszeren mutatott akisi állapotnál is/
A pega 650 Rotax-karbis...nah az már hiztisebb
A srácnak valami kontakt hibája lehet?Öninditó-vagy behuzótekercs?
az igazán profi olaj...és mondjuk a Castrol között szerintem akik igazán spot célokra használják
Kérdem én hogyan?
viszont most a jövedéki dolog miatt hátha tisztul a pálya.
De érdekes hogy az olaj kérdés mindig előkerül......mintha észre is venné valaki a külömbséget
2 normális minőségü olaj között
ha aktuális úgy is körbenézel előtte.
10ezer a 4 liter most.
Van új, eredeti NGK gyertyám eladóban, 2500Ft-ért.
CR9EKB
Aprilia:Tuono V4R
viszont 10w meg lehet túl híg és nem maradna ott ahol kell. Szóval többet árt, mint használ.
--
Márkát azért kérdeztem mert Motul-ban vagyok érintett Én is.
Aztán hátha biznisz van
lenyeg hogy minosegi olaj legyen lehetoleg ne hamis