na erről van itt szó hogy általában azok osztják az észt akiknek soha ilyen de még csak európai motorjuk sem volt...de Ő tudja, én pont teszek az Ő véleményükre..
mondok még egy dolgot - igen el akarok épp adni tuonot - DE van még egy Tuono-m ami mindenképp megmarad, szerintem ez mindent elmond
jól teszed
én is eladtam tavaly igaz más miatt de amikor az asszony elment...nah azt fele annyira se sajnáltam
Ez a moci egy egyedi dolog...sem a rizskályhákkal-sem mással nem jön vissza ez az élmény ez garantált
Vannak hülyeségei...hátsó indexbúra kopik/rezgés/ meg inkább a müanyag vackok,de ha rendessen megkapja amit kér hálás egy darab
Hát igen. Én is leadtam az RSV-t két éve, azóta sincs utcára motorom, de az idén ez megváltozik. Aztán hogy-hogynem, megint Aprilia-t fogok venni, az ku**aisten . Ha Te is megveszed a tónyót, rájössz, miről beszélünk !
Nálam is próbálkoznak, de ügyet sem vetek rájuk
Sok az "okos" ember Ért itt mindenki mindenhez.
Gyorsan leoltom őket mert igazából egyiknek sem volt még ilyen motorja. Arra meg h hallott már olyanról akinek van olyan ismerőse aki látott már olyat akinek volt...stb , nagy ívben...
Sztem mkinek olyan motort autót stb. kell venni amilyen tetszik. Mert akár márkán és típuson beül is ki lehet fogni bajos és problémamentes darabokat. Az én esetemben meg esélyem sincs 0km-es vas vételére, a használt járművek esetében pedig még nagyobb a szórás.
Ezért mosolygok rajta mikor szidják az olasz motorokat
A GSX-F-et is szerettem, csak az más stílus
Már régóta egy ilyen huligánra vágyom. Most meg is lesz, csak hát a pénztárcám szűkös és ebből kell kihoznom amit tudok, kompromisszumokat kell kötnöm. - ...ha még egy nyarat nem akarok várni - A lényeg, h szerkezetileg és motorikusan legyen pöpec, cserébe néhány apró karctól eltekintek. Úgyis van autókozmetikás a családban és orvosoljuk amit tudunk.
látom gsx-ed van ... na majd lesz meglepetés ikor igazán elkezded használni rájössz hogy mi a különbség egy nagy széria japó és egy kicsit minőségibb beszállítóktól érkező alkatrészekből összerakott gép közt
meg ha szereted a szép részleteket, igényes alkatrészeket ezen fogsz találni egy csomót, sajnos a japánok nem tudom miért de egyáltalán nem adnak az ilyenekre, illetve még ha meg is veszenek egy brembo monoblokk féket azt is "el tudják rontani' azzal hogy a felsőmunkahengert már nem teszik mellé, meg egy fém fékcsőre már sajnálják a pénzt... (lásd: gixxer 1000, fireblade sp...)
Hát ha jól emlékszem jobb oldalra borultak vele, vagy elcsúszott de nem vészesen. Jobb gyári kipuff hozzáért a hátsó lengőkarhoz. Balatonon hírdeti egy srác, ha még ugyan az hirdeti, speed mocira cserélné, mert nem jött be neki a v2. Akkor még nem voltak fent a Leo dobok, csak a gyáriak. Illetve meg voltak, csak nem voltak felszerelve. Piros kormány sem gyári, meg van rajta pár karc erre arra. Ha nem a tökéleteset keresed, és ezek mellett szemet tudsz hunyni, egyébként jó vétel lehet. Nem kapott nagyot, tehát még jó vétel lehet, DE én azért még körbenéznék...
rákérdezek...nem a létszámmal van a gond...hanem hogy akkor lessz olyan hely ahol saját magadnak kell szállás keresni,mert a szervező rokonsága is bejátszik,ha érdekes pontosítunk.végülis kint 20-25 ero-ért van szállás,ez nem okozhat gondot
mondok még egy dolgot - igen el akarok épp adni tuonot - DE van még egy Tuono-m ami mindenképp megmarad, szerintem ez mindent elmond