ennyire unatkozol ?
szerintem guminal tenyleg be kell loni mit csinalsz a geppel en pl nagyon nagy turakra nem mentem vele, inkabb elmenymotorozni, egykero mindig minden mennyisegbenntehat en nem mentem a gumi tartossagra en a max tapadast szerettem volna (illetve nyilvan mindezt olcson) igy en vagy szupersport ( supercorsa, power one) vagy vagott slick gumit hasznaltam vegig
mikor megvettem akkor volt rajta egy 0km-es michelin pilot power 2ct, az 5000km-et ment el de akkor mar vaszon kint volt slickek kb 3-3500km-et mennek el hatul de toredeke arban es tapadasban sokkal jobb a slick, viszont az kell hozza hogy egy kicsit allat legyen a stilusod
Beszéltem én is PRFactory-val Motul 5100 15 50et ajánlotta.
Előtte 10 60as Agip volt benne, azzal is és most a motul-al is szépen pontosan hang nélkül működik a váltó.
Nem tudom a gyarto mit ajanl en a szerelokrol beszelek
Attol meg hogy let blokk v2 meg nem kell hogy ugyan az az olaj menjen be diesel kocsikban sem csak egy fele olaj van
Szerintem azért, mert a gyártó az 51OOest kifejezetten ajánlja az olasz motorokhoz. Aztán itt lehet gondolkodni, hogy mi van? Az olasz acél más mint a japán? Vagy mert V2? De akkor az SV-hez miért nem ajánlja?Nem értem én ezt.
Mivel még legtöbbünk vasa szerintem "fiatal" így ha csak nem tartjuk meg még 10 évig és 100e KM ig nem fogunk különbséget találni bármilyen márka között kopásban. Tehát valószínűleg nem nálunk fog ez előfordulni, hogy ki milyen olajat használt és mikorra kopik el. Meg azért rotax blokk bírja a strapát állítólag.
en nem tudom van e tenyleg ennek a motul dolognak alapja vagy sem de erdekes modon az osszes szerelo ezt ajanlotta koztuk Prfactory is akire azt mondhatom hogy barati viszonyban vagyunk es az apriliakat eleg jol vagja miert ezt teszi az osszes bringaba kb ? lehet egy jo reklam az egesz de altalaban nem zororog a haraszt....
Jogos, mert megválaszoltam a saját kérdésemet. Csak kíváncsi voltam most mi az éppen aktuális divat. 6000 ként egyébként, mindig csere + szűrő is biztos ami biztos alapon. Az pedig 1 év alatt mindig megvan. Szóval tojok bele, bemegyek a kútra megveszem a agiposat, olcsó is jó is. Úgy is idén még 1 csere lesz még, mert az a 6000km gyorsan elmegy. Azt hiszem sikerült a motulnak meghülyítenie a marketingjével, sorry srácok.
amugy meg nem a repsollat hanem a vastrollal voltak gondok persze bizonyitani nem lehet lehet nem isaz okozta a gondokat de sok castrolos gep hullott szet
en egy olajcserenel siman eszreveszem a kulonbseget de ez nem hiszem hogy a motul miatt hanem mert hogy friss az olaj a faradt helyett, de lehet ez is placebo hatas...mindegy en ugy vagyok vele hogy valamit fenni kell 5100-es nem dragabb mint barmilyen masmarka akkor meg miert ne lennr motul ?
eloszor is szerintem tartsd meg a gyari ciszkozitas ami 15w50
masreszt nem kell bele a full szintetikus azt csipegetni fogja ezt a blokkot '99-ben fejlesztettek szoval jo a fel szintetikus
en motult hasznalok azert mert az jo de a sima 5100-as tokeletes bele nem kell az extrabb es ennek az ara is jobb
Ne haragudj, de a te fejedet is kilúgozták már rendesen.
Te is leírtad, hogy mindegyik teljesíti a követelményeket. Sőőőőt, egyébként messze túlteljesítik. Asszem, most lusta vagyok utánanézni, de az API szabványra a gyár valmi 9O-es évek közepi szabványt ad meg. Ez, hogy benzinkutas olaj....mi?
Természetesen tisztán látszik, hogy a MOTUL marketing áldozata vagy, így mindenképpen azt tedd bele, máskülönben egész szezon alatt kognitív disszonancia fog benned zajlani, az meg elrontja a szezont. De az 51OO-es motul bőven elég és árban is jobb. De abból a 15-5O-est. Egyébként találsz fent a neten 51OOvs.71OO cimen összehasonlítást, semmi extra különbség.
Bár általában mindenkinek olyan kifinomultak az érzékszervei, hogy egy sima 1-esbe váltás után megmondják, milyen olaj van a gépben, úgyhogy az olaj körül mindig parázs viták mennek, de ha egy átlag user vagy akkor 51OO 15w-5O.
szerintem guminal tenyleg be kell loni mit csinalsz a geppel en pl nagyon nagy turakra nem mentem vele, inkabb elmenymotorozni, egykero mindig minden mennyisegbenntehat en nem mentem a gumi tartossagra en a max tapadast szerettem volna (illetve nyilvan mindezt olcson) igy en vagy szupersport ( supercorsa, power one) vagy vagott slick gumit hasznaltam vegig
mikor megvettem akkor volt rajta egy 0km-es michelin pilot power 2ct, az 5000km-et ment el de akkor mar vaszon kint volt slickek kb 3-3500km-et mennek el hatul de toredeke arban es tapadasban sokkal jobb a slick, viszont az kell hozza hogy egy kicsit allat legyen a stilusod