Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szityyu facen?vagy?jelölj be:)Floszmann László
Így van azt szeretne!
Tudsz akkor mindent.
Ma beszéltem vele Én is és mondta, hogy valami túra kategóriájú motort akar helyette venni...
Személyesen nem láttam, mivel én az előző motoromat szerettem volna beszámíttatni amit egy kereskedésbe meg is tettek nekem, ellenben vele, ami érthető mert volt egy ugyan olyan motorja mint nekem, továbbá ő csak simán eladni szerette volna,hogy más kategóriájú motort tudjon venni.
Kíváncsi lennék, hogy esetleg miért nem ezt a gépet vetted meg és láttad-e személyesen, vagy csak az elmondott információkban volt-e olyan valami ami elriasztott a vételtől...
Azt megköszönném...

Az adatlapomon megtalálod a mail címem, oda küldheted privátban...

Köszi!
Szia!

Én anno felvettem vele a kapcsolatot és elmondott róla pár dolgot.
Ha érdekel tovább tudom adni amiket nekem is mondott!
Sziasztok!

Szemezgetek ezzel a gyönyörűséggel...
Esetleg tud valaki valami infót róla?
Válaszokat előre is köszi!

Üdv Zsolt.
Az úgy szuper akkor.
Nem indítottam be,mert időközben megjött az olajam és akkor már lecserélem...Majd akkor indítom.Talán hétvégén meglesz.
így van, járatni kell közel üzemmelegre. úgy nézz szintet.
Természetesen sokat dob egy új pacsker minden motoron, de ha már úgy vettem a vasat, hogy a Power Commander benne volt, akkor érdemes beállítani rendesen.
Egyébként igen idei évre tervezek 1-2 pálya látogatást.
Szerintem meg egy fasza szett gumi, többet ér mint az a hókuszpókzsz. Vagy pályázol vele?
Megnézem, hogy muzsikál elől 15-össel, aztán meglátogatjuk Ago bácsit, legyen szíves belőni rajta a Power Commandert !
Az az alap. Az első szériás tuncikhoz, mint az enyém is, vásárlásnál egyből adták hozzá a 15ös lánckereket, az 1OOOes szervizen is meg már cserélte is a szerviz. De megnéztem a te motorod gyorsan a képen, a régebbi típusnak 17-42 a gyári mérete, úgy számolgass.
Szityu egyértelmű, hogy feláldozható a végsebességből valamennyi egy ilyen motornál a szélvédelem hiánya miatt, azért is gondolkodom azon, hogy előre kisebb lánckereket tegyek, valamint az alsóbb tartományban használhatóbb legyen a vas ahogyan te is mondtad!
Valószínűleg első 15-ös kerékkel fogok először csak próbálkozni és meglátjuk mi lesz.
Ja, hogy neked a gyári van. Akkor ne gondolkodj semmin, sokkal jobb lesz, használhatóbb alacsony fordulaton, jobban gyorsul majd, az meg, hogy pl 274 helyett 268at mutat majd az óra, az tök mindegy. Nekem a 112 kilóm alatt a 15-4Oessel 254 volt a legtöbb amit mentem, a 15-42-vel meg 263. ..... tovább ki tud forogni 6.ban, ott már nagy szelet fogok.

de itt ez pontosan megmondja a papírformát, de ugye ez borult nálam a légellenállás miatt.
Semennyi.
Kb mekkora végsebesség csökkenés várható egy gyári áttétel után, ha 15-40-es variációt választanám?
BUÉK MINDENKINEK!
Boldogot mindenkinek!
buék
vagányok
Ezt neked kell kitapasztalni, melyik tetszik. Nekem volt már 15-4O, 15-42, a gyári 16-4O.
Jó reggelt!
..a mai napba sajnos nem fért bele az indítás.Talán holnap.