Személyesen nem láttam, mivel én az előző motoromat szerettem volna beszámíttatni amit egy kereskedésbe meg is tettek nekem, ellenben vele, ami érthető mert volt egy ugyan olyan motorja mint nekem, továbbá ő csak simán eladni szerette volna,hogy más kategóriájú motort tudjon venni.
Kíváncsi lennék, hogy esetleg miért nem ezt a gépet vetted meg és láttad-e személyesen, vagy csak az elmondott információkban volt-e olyan valami ami elriasztott a vételtől...
Természetesen sokat dob egy új pacsker minden motoron, de ha már úgy vettem a vasat, hogy a Power Commander benne volt, akkor érdemes beállítani rendesen.
Egyébként igen idei évre tervezek 1-2 pálya látogatást.
Az az alap. Az első szériás tuncikhoz, mint az enyém is, vásárlásnál egyből adták hozzá a 15ös lánckereket, az 1OOOes szervizen is meg már cserélte is a szerviz. De megnéztem a te motorod gyorsan a képen, a régebbi típusnak 17-42 a gyári mérete, úgy számolgass.
Szityu egyértelmű, hogy feláldozható a végsebességből valamennyi egy ilyen motornál a szélvédelem hiánya miatt, azért is gondolkodom azon, hogy előre kisebb lánckereket tegyek, valamint az alsóbb tartományban használhatóbb legyen a vas ahogyan te is mondtad!
Valószínűleg első 15-ös kerékkel fogok először csak próbálkozni és meglátjuk mi lesz.
Ja, hogy neked a gyári van. Akkor ne gondolkodj semmin, sokkal jobb lesz, használhatóbb alacsony fordulaton, jobban gyorsul majd, az meg, hogy pl 274 helyett 268at mutat majd az óra, az tök mindegy. Nekem a 112 kilóm alatt a 15-4Oessel 254 volt a legtöbb amit mentem, a 15-42-vel meg 263. ..... tovább ki tud forogni 6.ban, ott már nagy szelet fogok.
de itt ez pontosan megmondja a papírformát, de ugye ez borult nálam a légellenállás miatt.
Tudsz akkor mindent.
Az adatlapomon megtalálod a mail címem, oda küldheted privátban...
Köszi!
Én anno felvettem vele a kapcsolatot és elmondott róla pár dolgot.
Ha érdekel tovább tudom adni amiket nekem is mondott!
Szemezgetek ezzel a gyönyörűséggel...
Esetleg tud valaki valami infót róla?
Válaszokat előre is köszi!
Üdv Zsolt.
Egyébként igen idei évre tervezek 1-2 pálya látogatást.
Valószínűleg első 15-ös kerékkel fogok először csak próbálkozni és meglátjuk mi lesz.
de itt ez pontosan megmondja a papírformát, de ugye ez borult nálam a légellenállás miatt.
vagányok