nem...de azt ne kérdezd mért csinálja?engem is beparáztatott anno
járazsd egy picit,és leállítás után pár perc múlva nézz utána
De szokott ilyen jelenséget produkálni
Vmelyik nap gurultam egy kicsit a Tuonoval kb5-6 km-t az olajszintem nagyjából 2/3nál volt. Most ránéztem a motorra és az olaj szint 0. Fogalmam sincs hova lett!? Víz tiszta,nem füstölt soha sem... Azóta nem indítottam el. Ötlet? Ha lehetne komoly válaszokat kérnék!
Valakinek van tapasztalat lánckerék variálgatással kapcsolatban?
Gondolok itt olyan megoldásokra, hogy előre kisebb lánckerék, hátra nagyobb és ha csere akkor mekkorákra, mennyire változik a motort stb.
Szerintem a kijelzőben van a hiba, mert mindig ugyan azon a helyen nem mutatja a jeleket a kijelző! Ott van vele valami, de becsúszhat a kontakt hiba is!
A bal oldali rendesen működik? Elképzelhető kontakthiba is, csatikat húzd szét, kontaktspray és lejet jó. De nem lennék meglepődve ha:
1. kijelzőt kell cserélni/esetleg műszerfalat. Ha így lesz, csak bontottba gondolkodj, az új megfizethetetlen.
2. láttam már olyat is hogy kijelzőhibát nem maga a kijelző okozta, hanem a vezeérlőmodul. És minden funkció jól működött! Nem éppen motornál, de az nem számít. A lehetőseéget kell megvizsgálni. Ha motorvezérlő modult kell cserélni, az még drágább mint a műszerfal, csakis bontottat szabad nézni. A motorvezérlőt könnyű ellenőrizni, ha valakinek van régi RSV-je vagy Tuonoja (mint a tied), csak kicserélitek a motorvezérlőket. Vagy egy bontóhoz odamész kiprobálni egyet.
nekem a fényképező kijelzője bacakodott.....megcsinálták...igaz a sony márkaboltból elhajtottak...vegyek 1 újat kitakarították kontaktos volt..gondolom ez se komolyabb
Találkozott már valaki esetleg hasonló jellegű problémával?
A kijelző úgy néz ki megkapja a szükséges infókat ám mégsem mutatja azokat rendesen.
Biztosítékok rendben! Esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?
járazsd egy picit,és leállítás után pár perc múlva nézz utána
De szokott ilyen jelenséget produkálni
Vmelyik nap gurultam egy kicsit a Tuonoval kb5-6 km-t az olajszintem nagyjából 2/3nál volt. Most ránéztem a motorra és az olaj szint 0. Fogalmam sincs hova lett!? Víz tiszta,nem füstölt soha sem... Azóta nem indítottam el. Ötlet? Ha lehetne komoly válaszokat kérnék!
bocsi elöbb béna voltam
http://www.youtube.com/watch?v...
nah ezt nektek karira
Boldog békés ünnepeket:lacosz
Me
gveszed és leszeded róla.
Valakinek van tapasztalat lánckerék variálgatással kapcsolatban?
Gondolok itt olyan megoldásokra, hogy előre kisebb lánckerék, hátra nagyobb és ha csere akkor mekkorákra, mennyire változik a motort stb.
köszi az infókat előre is!
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
5852
06 70 389 6486
1. kijelzőt kell cserélni/esetleg műszerfalat. Ha így lesz, csak bontottba gondolkodj, az új megfizethetetlen.
2. láttam már olyat is hogy kijelzőhibát nem maga a kijelző okozta, hanem a vezeérlőmodul. És minden funkció jól működött! Nem éppen motornál, de az nem számít. A lehetőseéget kell megvizsgálni. Ha motorvezérlő modult kell cserélni, az még drágább mint a műszerfal, csakis bontottat szabad nézni. A motorvezérlőt könnyű ellenőrizni, ha valakinek van régi RSV-je vagy Tuonoja (mint a tied), csak kicserélitek a motorvezérlőket. Vagy egy bontóhoz odamész kiprobálni egyet.
szedd ki vidd el egy elektromos mágushoz
Találkozott már valaki esetleg hasonló jellegű problémával?
A kijelző úgy néz ki megkapja a szükséges infókat ám mégsem mutatja azokat rendesen.
Biztosítékok rendben! Esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?
hány napos lenne?
vagy a harangozó