Ezt a két fékpofás bizniszt nem értem.... mindazon álltal, hogy fékpofa a dobfékben van. .... de a képen a saját fékje van, a 2OO6osoknak kicsit más a külseje, de maga a szerkezet ugyan az, dugattyúnként egy betét. Illetve ennek máshogy néz ki még a betét rögzítője, annyi. De ha azt láttad, ami a képen is van, akkor jó, mert az a gyári. ... a többi elszomorító. Azért pattogott a hátsó sárvédőről a festék, mert az gyárilag nincs fújva. Gondolom lefújatta valami szakemberrel. :) Az, hogy ganés, az egy dolog, az enyém is az volt mikor vettem, de a többi rész rendben volt, láttam a gané alatt a szépséget. Ráment egy komplett napom, meg vagy 5 liter vegyszer, de szép lett. Viszont a többi, amit írtál, az gáz..... főleg az olaj viszkozitása, amit írtál.
780ért árulom a cbr-t amivel elcsúsztak (10km/h-val) de 100x különb.
ilyenért pénzt nem adok.
Amikor sétáltunk ki akkor mondta a csávó, hogy lehet lefújja a sárvédőt mert illúzióromboló. Aztán azzal váltunk el, hogy van még más baj is
Hát kurvára elment a kedvem.
Csávó hirdeti a szeme fényét...
Holt dzsuva a motor ami sok mindent elárul.
Mindene tiszta karc, hátsó sárvédőről keményen pattogzik le a festék, hátsó indexburák töröttek mert túlhúzták a csavarokat, fékpedál betonvasból volt hegesztve, 1x eldőlt, de a bukógomba megfogta. Viszont a bukógomba eltörte a vázat, amit ocsmányul hegesztettek meg. ahogy melegedett a hűtőnél elkezdett folyni a víz, zsír új aksi de amikor odaértünk épp a töltőről vette le...
lámpában égő összetört és az összes darabja ott maradt. Az össze kábel agyon volt szigetelőzve. A menetjelzőfények nem voltak bekötve (de a fénye kurva jó állítólag ) vagyis a kábelei el voltak darabolva. Tank alól még hosszabbító vezeték is kandikált ki.
Szervizkönyv és a maga által vezetett szerviznapló persze nem volt meg. Azt mondta, hogy a márkaszerviz Castrol olajat rakott bele amit otthon ő mindig leengedett és 5w60as olajat rakott bele...
Mondom neki ezen a régebbi 2 fékpofás féknyereg. Ő azt nem tudja még sose cserélt fékbetétet (41ezer km van a motorban és első gazdás...)
Az ülés valami szar anyaggal volt áthúzva (remélem nem gyári volt )
A motor fehér részei rendesen be voltak sárgulva. Mint a függöny a nikotintól a kocsmában.
Viszont jó hangja volt. Csávó erre próbált apellálni. Rángatta gázt, hogy király mi
Ennyi hibát láttam 5 perc alatt. Legszívesebben elkértem volna az útiköltséget.
Idén nagyon hamar kinyílt a csípánk, és kitaláltuk,hova és mikor akarunk menni először közösen.
Tehát kettőezer tizennégy negyedikhó tizenkettedikén (pontosan két hónap múlva,azaz 2014.04.12), Budapest - Tihany révkikötő szezonnyitó Apriliás bandázás.
Mi szóltunk időben!
tőlem 230km :-(
780ért árulom a cbr-t amivel elcsúsztak (10km/h-val) de 100x különb.
ilyenért pénzt nem adok.
Amikor sétáltunk ki akkor mondta a csávó, hogy lehet lefújja a sárvédőt mert illúzióromboló. Aztán azzal váltunk el, hogy van még más baj is
Csávó még kérdezte, hogy de miért nem tetszik. Jó kis motor ez. Figyeld a hangját :-)
ezt
Hát kurvára elment a kedvem.
Csávó hirdeti a szeme fényét...
Holt dzsuva a motor ami sok mindent elárul.
Mindene tiszta karc, hátsó sárvédőről keményen pattogzik le a festék, hátsó indexburák töröttek mert túlhúzták a csavarokat, fékpedál betonvasból volt hegesztve, 1x eldőlt, de a bukógomba megfogta. Viszont a bukógomba eltörte a vázat, amit ocsmányul hegesztettek meg. ahogy melegedett a hűtőnél elkezdett folyni a víz, zsír új aksi de amikor odaértünk épp a töltőről vette le...
lámpában égő összetört és az összes darabja ott maradt. Az össze kábel agyon volt szigetelőzve. A menetjelzőfények nem voltak bekötve (de a fénye kurva jó állítólag ) vagyis a kábelei el voltak darabolva. Tank alól még hosszabbító vezeték is kandikált ki.
Szervizkönyv és a maga által vezetett szerviznapló persze nem volt meg. Azt mondta, hogy a márkaszerviz Castrol olajat rakott bele amit otthon ő mindig leengedett és 5w60as olajat rakott bele...
Mondom neki ezen a régebbi 2 fékpofás féknyereg. Ő azt nem tudja még sose cserélt fékbetétet (41ezer km van a motorban és első gazdás...)
Az ülés valami szar anyaggal volt áthúzva (remélem nem gyári volt )
A motor fehér részei rendesen be voltak sárgulva. Mint a függöny a nikotintól a kocsmában.
Viszont jó hangja volt. Csávó erre próbált apellálni. Rángatta gázt, hogy király mi
Ennyi hibát láttam 5 perc alatt. Legszívesebben elkértem volna az útiköltséget.
ez meg 1,1 meg vagy 100e a papirozas vagy tobb + szallitas + javitas
de lehet most nem tudom hazahozni 18700 mérföld van benne
Tehát kettőezer tizennégy negyedikhó tizenkettedikén (pontosan két hónap múlva,azaz 2014.04.12), Budapest - Tihany révkikötő szezonnyitó Apriliás bandázás.
Mi szóltunk időben!
http://rsvforum.com/hir.php?Sz...
persze az terem minden bokorban