hát nem tudom amikor haveré megállt - jó azon elolvadt egy vezeték amit akkor nem tudtunk - de mi nem bírtuk betolni akármit csináltunk csak blokkolt a kerék
nekem a generátorról jövő vezeték csatinál volt ösdszeégve az egyik szál. azt megcsináltam, de csak 25 volt körüli értéket tudok mérni a fázisok között.... a töltés meg 13,7-13,9
és a motor szerint (műszerfalon) csak 12,7
nemkem is van valami gebasz, a gyári inditó gombról nem indul, csak kattogtatja az inditórelét. haverral direktbe huztunk egy szálat az akksihoz + inditóreléhez egy +nyomógombbal, azzal mindig indul, nemtudom mi lehet vele, ezt már régóta csinálja, uj akksival is... ötlet valakinek?
Köszönöm a válaszokat!
Már ültem V2-n (Harley, Yamaha, Ducati...) és bejött nem kicsit. Nagy szerelmem a Ducati Streetfighter lenne, de ahhoz kicsi vagyok pénzügyileg. Aztán most lenne, egy 0 km es szalonban ottmaradt 2008 as Tuono, és nem tűnik rossz vételnek, bár akro dobok nincsenek rajta. Ezért attól nem félek hogy szétnyalták.
nekem pont a kipu miatt geciskedtek....háromszor jöttem el teletömni fém mosogatóüszivaccsal, mire kiderült, hogy a balfasz nem vette le a zajmérő kupakját és 8dB-el ! magasabb értéket mért...
én most jöttem meg kimentem egy kicsit állatkodni nyomtam vagy 100 egykerót
további jó fórumozást...
(melegszik,már hallom a hangját... )
és a motor szerint (műszerfalon) csak 12,7
Már ültem V2-n (Harley, Yamaha, Ducati...) és bejött nem kicsit. Nagy szerelmem a Ducati Streetfighter lenne, de ahhoz kicsi vagyok pénzügyileg. Aztán most lenne, egy 0 km es szalonban ottmaradt 2008 as Tuono, és nem tűnik rossz vételnek, bár akro dobok nincsenek rajta. Ezért attól nem félek hogy szétnyalták.
kell és kész. amúgy szerintem szaraxik a töltésem...
de majd télen jobban belemélyedek addig meg nyííííí.