Megvan a Tunci!
Tegnap kipróbáltam először egy barátom CB1000R-jét.
A tesztek nem hazudnak. Teljesen semleges, engem hidegen hagyott.
Tökéletesen kiszolgál mintha ott sem lenne. Hibátlan.
Olyan mint az a nő akit megcsinálsz mert kíváncsi vagy, atán amikor a haverok várják a nagy beszámolót csak annyit tudsz mondani, hogy nem rossz, de semmi extra, pipa.
Azután leautóztunk Hévízre , és megláttam a kiszemelt Tuncit.
Gyönyörű, tényleg szalon állapotú piros fehér motor.
Ráültem, elindultam vele, és bár nem volt a közelben jó minőségű út a teszthez, a környező utcákban metem egy rövidet és már fülig is ért a szám!
Sosem volt még se V2-m, se ezresem. Most egyszemélyben lett!
Tol mint állat, röfög mint egy traktor, makrancos, akaratos... ez kell nekem!
Ha ez nő lenne, lenne mit mesélni róla a haveroknak!
Addig volt nagy dilemma a Tuono vs CB1000R amíg mindkettőt kipróbáltam!
Persze maximális respect a Hondának, hibátlan a cucc. Aki a nyugalomra vágyik annak ideális!
A Tuonoban benne van, h lehet, h odaverem magam vele.
Hazafelé az úton csodás volt, de az első lámpánál ami után egyből jobbra 90 fokban kellett kanyarodnom ahogy beraktam kettesbe nem húztam elég gázt (óvatosságból), és egyből lefulladt, a hátsó kerék pedig megállt.
Megfogtam persze, nem volt nagy a tempó, de tényleg kell hozzá a tapasztalat, és nálam sokkal profibb motorosokat is odavert már ez a gép!
Ennek ellenére nekem ez kell, és kész!
ahogy nézem gyári gumi...a mintája alapján. Ezek olyan 6OOOkmes gumik, ha nincs nagyon szétkopva és a dot szám stimmel, lehet....de mindenképpen elmerottyant, aki elad egy 3OOOkm-es motort!
Kicsit olvass vissza mert ki lett tárgyalva itt jó pár hirdetés, ez már nem az az évjárat aminek ha kiveszed akkuját lenulláz az óra, enyém 7 hónappal volt fiatalabb és 6000 km volt benne garantáltan. Nézd meg a hátsó gumit, ha gyári, és a gumi gyártási ideje is pár hónappal fiatalabb mint a moci akkor lehet benne annyi.
Sziasztok!
Tuonot fogok venni a napokban, ezért kérdezlek titeket hátha ismeritek a motort-tulajt!
Több kiszemelt is van pl : http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono-4742142
Esetl
eg ismerős valakinek?
Valószínűtlennek tűnik egy 3 éves motorban a 4000 km.
Hogyan lehet utánanézni, h valóban voltak-e törve a motorok?
Biztosítós ismerős kell?
Benne vagyok! Mindenképp tolhatnánk egy baszatást:) bár még szoknom kell a gépet:) Képet sajna csak kedden tudok küldeni, eljöttem otthonról és ottfelejtettem a fényképezőt amin voltak a képk.
Amúgy kívülről még nemannyira jön be, kipuff kellrá, rendszámtartót elkell tüntetni és kelleni fog egy fasza dekor is. De ha ráülök... úgy virulok mint még soha
Nah összejött a motorvétel. Tegnap 600KM et pucsíttottam cimbim ZX 10esén, megnézve 3 motort (2KTM, 1 Tuono), Végülis KTM lett. 1 hónapja nézegetem a motorokat, de olyan gané állapotúakat akarnak eladni hogy azmár fáj. Hibátlan motort persze nemtaláltam, de a festési sérülések nem zavarnak, mert átlesz dizájnolva amasina.
1,2ért eltudtam hozni, 1-2 karctól eltekintve szép állapotú, kb 400ezer forint értékü gyári extrával (Karbon: farokidom, elsőhátsó sárvédő, degnivédők, tankpad, láncvédő, csizmavédő. Tengelyvégi gombák, gyári riasztó, kis plexi.
Hogy milyen vele menni? Hát fülig ér a szám még mindig:D Hihetetlenül fasza. Nagyonalacsony súlypont, pörgős erős halk blokk, közeli kormánypozíció. Érzésre megy úgy mint a tuono, 200ig szerintem lehet is a tuncival tartani a tempót, de azhért az Aprilia erősebb. A szélvédelme meglepően jó, sokkal jobb mint a Tuononak. Egyenlőre tetszik, nembántam meg bár ha találtam volna értelmes állapotú tuncit akkor most típustársak lennénk.
Használd egészséggel és kicsit jobban pirítsd oda kettesben
Ez az a motor ami ahogy írtad is ég és föld cb1000r VS Tuono
Tuonot csak így vezet az ember
Még jó,hogy van plexi a bukón!
Vav még 1 tuncis
Tegnap kipróbáltam először egy barátom CB1000R-jét.
A tesztek nem hazudnak. Teljesen semleges, engem hidegen hagyott.
Tökéletesen kiszolgál mintha ott sem lenne. Hibátlan.
Olyan mint az a nő akit megcsinálsz mert kíváncsi vagy, atán amikor a haverok várják a nagy beszámolót csak annyit tudsz mondani, hogy nem rossz, de semmi extra, pipa.
Azután leautóztunk Hévízre , és megláttam a kiszemelt Tuncit.
Gyönyörű, tényleg szalon állapotú piros fehér motor.
Ráültem, elindultam vele, és bár nem volt a közelben jó minőségű út a teszthez, a környező utcákban metem egy rövidet és már fülig is ért a szám!
Sosem volt még se V2-m, se ezresem. Most egyszemélyben lett!
Tol mint állat, röfög mint egy traktor, makrancos, akaratos... ez kell nekem!
Ha ez nő lenne, lenne mit mesélni róla a haveroknak!
Addig volt nagy dilemma a Tuono vs CB1000R amíg mindkettőt kipróbáltam!
Persze maximális respect a Hondának, hibátlan a cucc. Aki a nyugalomra vágyik annak ideális!
A Tuonoban benne van, h lehet, h odaverem magam vele.
Hazafelé az úton csodás volt, de az első lámpánál ami után egyből jobbra 90 fokban kellett kanyarodnom ahogy beraktam kettesbe nem húztam elég gázt (óvatosságból), és egyből lefulladt, a hátsó kerék pedig megállt.
Megfogtam persze, nem volt nagy a tempó, de tényleg kell hozzá a tapasztalat, és nálam sokkal profibb motorosokat is odavert már ez a gép!
Ennek ellenére nekem ez kell, és kész!
Megnézem!
Banki visszavett motor, igazából nem tudom ez mennyire jó...
Tuonot fogok venni a napokban, ezért kérdezlek titeket hátha ismeritek a motort-tulajt!
Több kiszemelt is van pl : http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono-4742142
Esetl
eg ismerős valakinek?
Valószínűtlennek tűnik egy 3 éves motorban a 4000 km.
Hogyan lehet utánanézni, h valóban voltak-e törve a motorok?
Biztosítós ismerős kell?
Amúgy kívülről még nemannyira jön be, kipuff kellrá, rendszámtartót elkell tüntetni és kelleni fog egy fasza dekor is. De ha ráülök... úgy virulok mint még soha
1,2ért eltudtam hozni, 1-2 karctól eltekintve szép állapotú, kb 400ezer forint értékü gyári extrával (Karbon: farokidom, elsőhátsó sárvédő, degnivédők, tankpad, láncvédő, csizmavédő. Tengelyvégi gombák, gyári riasztó, kis plexi.
Hogy milyen vele menni? Hát fülig ér a szám még mindig:D Hihetetlenül fasza. Nagyonalacsony súlypont, pörgős erős halk blokk, közeli kormánypozíció. Érzésre megy úgy mint a tuono, 200ig szerintem lehet is a tuncival tartani a tempót, de azhért az Aprilia erősebb. A szélvédelme meglepően jó, sokkal jobb mint a Tuononak. Egyenlőre tetszik, nembántam meg bár ha találtam volna értelmes állapotú tuncit akkor most típustársak lennénk.
Kulcson mulattuk az időt:)
A suzuki gsr600-topikban van kép:)
Jó volt:)