Jelenleg 3 ajánlatom van, mind 1,3 alatt. Ami a tiéd melett szólna a szíín. Imádom a feketét! 1,35 a tető nekem. Kedden legkésőbb mindenképp veszek egy Tuncit. Ha addig esetleg érdekelne ennyiért, jelezz. Adatlapomon megtalálod a számom.
nekem eddig agip racing 10w-60 volt, mostantól motul 300v 15w-50.
a motullal csendesebb lett a váltó,pontosabbak (határozottabbak) a sebességek,nem oly csattanós az egyes. más különbség nem érezhető.
1,230-ért adta el egy barátom a múlt héten a tuonoját.2007-es, 12000 km, akra dobok. több, mint 1 évig árulta,senki nem hívta fel, SENKI!
Ő meg nézegette a használtautón, hátha nem jó a telefonszám... , de jó volt.
Szóval ennyiért simán találsz jobb vételt is. a 4300 km meg szerintem enyhén gyanús....még ha nőé volt is. (az is gyanús...nőé... )
még mindig az a legjobb a mit Balusk8 linket szerintem
ez a raptor dobos mondjuk nem rossz, de a döntést neked kell meghozni
én olyat akartam venni amin rajta vannak az akrák és szép állapotú, sikerült is - olyat amin nincs rajta a kormányteló meg stbstb. én nem vennék de te tudod
Most hívtak. 1,2 ért vihetném.... hmm meggondolandó igencsak.
Még Ő jöhetne szóba: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_r-4605319
Igen, hívtma hétfőn hogy megyek érte, aztmondja h nemér rá, inkább kedden, hívom kedden, erre ő "ááá tegnap hagyott itt egy ember 20ezer ft foglalót, 2 hónapja hívogat már" hétfőig van foglalózva, mondtmamárneki h kifizetem a foglalót is csak adjamár ide KPra, de nem. Remélem nem visizk el tőle hétfőn
Nah, megnéztem a mocit. Aztírják 4300km, ennek ellenére a kplungolaj és a fékolaj full fekete volt (a motorolaj szintén). Nemtom nekem az ugyanennyi idős 15e kmes RRben még aranybarna volt ennyi idő után is. Amúgy szép állapotban van, összevan ragasztgatva hülye matricákkal. Lánc, fékbetétek-tárcsák, kőfelverődések stb alapján egész hihető a a 4300 de úgyérzem h tekergetve volt az óra.
Állításuk szerint csajszié volt a motor, ennek tudható be, hogy le van ültetve kicsit a hátulja, de gondolom a rugóstag állításával visszanyerhető a gyári magasság.
Ami aggaszt: Banki visszavett motor. Tükör, háccsóülés nincs. Ami jobban bosszant, hogy a gyári kormánytelót is levették róla. Ígymár mindjárt 80ezer forint plussz ha mindezeket be akarom szerezni. A gyári kupuffba beleér a csizmám sarka (pont a hővédő utáa dobba) így kipufogót is mindenképp cserélnem kellene, ha nemakarok olvadtsidit
Jelenleg 1,25ér tárgyalok velük. Gyári cuccok beszerzése után 1,330, kipuff, 1,430, átírás.... tehát 1,5 be állnék meg. Egyetlen érv melette, hogy 4ezer van benn, és valószínüleg 1 max 2 év múlva cserélném, és a jómagyar szokás, hogy félnek a sokkilóméteres motoroktól.
Vélemény?
Én Agipot tettem bele, kb 600km-rel ezelött. A Super 4T-t 15W-50-be
Teljesen jó. Váltó is, blokkhang is. Motulból 5100-at tennék bele nem 300V-t mert a könvve szerint is FÉLSZINTETIKUS olajat ír. és az Agip meg az 5100-es Motul az az. De a 300V az full-synt. Bőven jó az 5100-es bele, 300V-re felesleges pénzkidobás. Gyár sem hiába találja ki hogy fél synt ásványi, vagy full synt.... Ennyi.
amúgy meg én valahogy úgy gondlom hogy castrol,repsol, valvoline, agip stbstbstb... ha ilyen nagy nevű gyártó olaját veszed és a viszkozitás gyári értékű - 15w50 - akkor szerintem egyszerűen nem lehet szar
1450000-ig le tudok menni:)
Meglepetések,és egyébb izgalmak nélkül:)
a motullal csendesebb lett a váltó,pontosabbak (határozottabbak) a sebességek,nem oly csattanós az egyes. más különbség nem érezhető.
Ő meg nézegette a használtautón, hátha nem jó a telefonszám... , de jó volt.
Szóval ennyiért simán találsz jobb vételt is. a 4300 km meg szerintem enyhén gyanús....még ha nőé volt is. (az is gyanús...nőé... )
ez a raptor dobos mondjuk nem rossz, de a döntést neked kell meghozni
én olyat akartam venni amin rajta vannak az akrák és szép állapotú, sikerült is - olyat amin nincs rajta a kormányteló meg stbstb. én nem vennék de te tudod
Még Ő jöhetne szóba: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono_1000_r-4605319
A színe igen bejövős
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_tuono-3743561
Állításuk szerint csajszié volt a motor, ennek tudható be, hogy le van ültetve kicsit a hátulja, de gondolom a rugóstag állításával visszanyerhető a gyári magasság.
Ami aggaszt: Banki visszavett motor. Tükör, háccsóülés nincs. Ami jobban bosszant, hogy a gyári kormánytelót is levették róla. Ígymár mindjárt 80ezer forint plussz ha mindezeket be akarom szerezni. A gyári kupuffba beleér a csizmám sarka (pont a hővédő utáa dobba) így kipufogót is mindenképp cserélnem kellene, ha nemakarok olvadtsidit
Jelenleg 1,25ér tárgyalok velük. Gyári cuccok beszerzése után 1,330, kipuff, 1,430, átírás.... tehát 1,5 be állnék meg. Egyetlen érv melette, hogy 4ezer van benn, és valószínüleg 1 max 2 év múlva cserélném, és a jómagyar szokás, hogy félnek a sokkilóméteres motoroktól.
Vélemény?
Valakinek van tapasztalata tuono 125-tel? Van egy kiszemelt tuono... csak nem igazán találtam tesztet.
Teljesen jó. Váltó is, blokkhang is. Motulból 5100-at tennék bele nem 300V-t mert a könvve szerint is FÉLSZINTETIKUS olajat ír. és az Agip meg az 5100-es Motul az az. De a 300V az full-synt. Bőven jó az 5100-es bele, 300V-re felesleges pénzkidobás. Gyár sem hiába találja ki hogy fél synt ásványi, vagy full synt.... Ennyi.
http://www.mazda-auto.hu/motor...
ha nem versenypályán gyilkolod, jó mindegyik!
zóval az összegzés amik szóba jöhetnek:
agip super 4t/tec 4t 15w50 1600/liter - elvileg gyári ajánlás
motul 300v factory line 15w50 - eddig 4800/liter - akciós ár holnap
ebből még van itthon illetve mint utánakérdeztem mille motorban is ezt teszik bele :
castrol power 1 10w50 - 2500/liter
amúgy meg én valahogy úgy gondlom hogy castrol,repsol, valvoline, agip stbstbstb... ha ilyen nagy nevű gyártó olaját veszed és a viszkozitás gyári értékű - 15w50 - akkor szerintem egyszerűen nem lehet szar