Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel a bukógomba dologgal mindig egy kicsit óva intek mindenkit,mert bár nem karcolódik úgy az idom és a kormányvég,olyan ütést képes mérni a vázra(ami ugye alu így a legkisebb ütést is örökre megjegyzi)amilyet ott olyan formában sosem kapna
Kevés az a konstrukció ami kellő felületen üti meg a vázat ill.a blokkot,szóval csak körültekintően.
Bár nagyon jól hangzik a jővő szombat is ,de muszály vagyok lemenni előbb, nincs annyi időm végem van ha jön a vevő és nem tudok határozott nemet vagy igent mondani neki.
Tehát ha nem változnak a dolgok maradna a most szombat délután,meddig tart az a tréning és hol lesz?
Talán ha oda mennék és onnét mennénk el eggyet gurulni még több kedved lenne ehhez az egészhez.
illetve ahogy nézem két helyre is lehet tenni egyik a váltó/hátsó fék fölötti rész másik pedig a hűtő mögött ahol a vízcsövek mennek le!
szeretnék mindkét helyre ha lehet nyilván egyformát és nem valami csúnya szart...de eddig egy helyen találtam és az egyik szett 31400 a másik meg 50600... azért az elég húzós
na akkor még egy kérdés kinek milyen bukógomba van fent és mennyiért beszerezhető?
de ezt is adták hozzá gyárilag mint a túraplekót meg az akrákat nem? legalábbis a tulaj azt mondta
holnap élvezni fogom azzal megyek az értekezletre be a céghez, szépen visszhangozni fog a mélygarázs meg jó tükrös aszfalt van majd rajzolok rá nekik gyerekképet
úgy már patent, nagy menetdinamikai különbség már nincs, hogy hátul 2vel több van. Az első -1 a nagyobb lépcső!
az van benne mert a másik a gyári dobokkal egy dobozban pihen
elöl -1, hátul meg +2! Nem rángat legalább a városban alacsony fordulaton. De előre mindenki beteszi a 15ös lánckereket, sztem a tiedbe is az van! Hol szabályoz 1esben?
és hogy lett módosítva? elöl -1 hátul +1 vagy 2 fog?
az lesz a király 11.én megy mindeki - én is
Hát nyomatékból itt sincs hiány, egyszer csak jön, aztán ráesik a hátsókerékre. Mondjuk az enyém csalóka, mert van rajta egy kis áttételmódosítás, így még genyább ... robbanékonyabb lett alul, 6.ban meg ki bir normálisan pörögni, így, hogy nagyobb lánckereket kapott hátra a papírformával ellenkezőleg a végsebességem is nagyobb lett! Nos, én egész szombaton oda leszek egy vezetéstechnikai tréningen, ugyhogy szombat délutánfele jó, vasárnap kilőve! Vagy utána 7végén, akkor úgy is nagy motorosmegbolondulás van a környéken, a Harley találkozó, akkor mindenki motorozik itt a környéken!
ok még beszéljünk mert én úgy terveztem hogy egyik nap mennem kell miskolcra egy motyóért akkor mennék egy gyöngyös-sirok-répáshuta-lilafüred-miskoltapolca-miskolc kört, másik nap meg ha lesz aki jönne akkor 577-es útra már nagyon mennék
Én Bp-i vagyok szityyyu veszprémi,igazából rajta múlik ha jó neki én hétvégén legurulnék hozzá,ha idejössz előtte akkor mehetünk zsámbék felé is Veszprémbe,onnét meg szityyyu-n múlna.
De a BP-i szokásos körben benne vagyok Budafok-perbál-Esztergom-dobogókő(vagy Lepence)Budafok
úgyis hiába beszélünk róla ki kell ezt próbálni, de szerintem nagyon jó gép!

nyilván 1300-as blokk nem hazudik az jól kell hogy menjen meg nem olyan pörgős mint egy busa
Az FJR-ben az a fantasztikus hogy olyan bődületes a nyomatéka mint egy v-kettőnek már nagyon tol alulról, Eddig ami ehhez fogható volt számomra az a ktm990sm a többi v2 nem igazán volt nyomatékossab.
Igaz az is hogy szinte olyan hamar elmegy az erő mint egy v2-ön,de jól van ez így én szerettem mert úgy is lehet élvezni a motorozást hogy 80-és 140között mész,nem kell hozzá 160-fölött hajtani hogy legyen pover,mint egy Busán vagy XX-en,van ott erő alul is de igazából csak később jön meg akkor meg már 200-mész,én ezt utálom.
szerintem ez nagyon nem kommersz meg vannak benne okos dolgok gyári kormányteló, száraz karteres kenés stb..
és nagyon nem úgy viselkedik mint a sor4 hanem ahogy V2-höz illik
nemtudom hol akartok gurulni de érdekel a dolog mert mindképp megyek valamerre

súlypont, futómű, fékek szerintem álom
naked bike-hoz képest nagyon nagy rajta a hely és nekem kényelmes is tegnap is mentem vele vagy 250-et semmi bajom nem volt utána
Ezért kértem meg hogy segítsen mert fogalmam sincs,vtr1000-rel meg sv1000-rel mentem már bőven azok szinte olyanok mint a sor négy.
Csak elég kommersz izék(már bocsánat)akkor inkább egy riga
Pl:legutóbb ajánlottak egy 2006-os 600fazer cserét,dobott volna rá egy csomó zsírt utánaolvastam mindenki jót ír róla mi bajom lehet.
Az egyik barátom haverjának van ilyen megkértem guruljunk egy kis kört.
Cseréltünk ráültem,első benyomás nagyon tuti könnyű jó a motorja stb,aztán mentünk 35-40km és tisztán kirajzolódott hogy bár a váza fantasztikus és merev,a futóműve vér gagyi,a fék nagyon gyengus,a súlypontja az egész motornak olyan magasan van mintha enduron ülnél,az ülése olyan rémisztően kemény volt hogy félre kellet állnom hogy cseréljük vissza mert nyomta a seggem.
Szóval igazából ilyesmire lennék kíváncsi nem a motorerőre meg hogy mennyire lehet dönteni mert az egy tuono-nem is kérdés hogy király, csak az összkép nem idegen e nagyon.
Szóval befűtöm egy-két haveromat és lemegyünk hétvégén gurulunk egyet?
finoman? ez alatt mit értessz pontosan mert a váltó fék stb. az finoman működik - legalábbis a kawasakihoz képest - de a teljesítményleadás az meg inkább agresszív ez nem sor4
Ezt tudom én is,és igazából nem erre lennék kíváncsi, ehhez úgyis kel sok megtett km mire az ilyen zsiványkodás szépen megy.
Inkább a mindennapos használat érdekel hogy menyire működik finoman,kényelmes e a puhos seggemnek,nem a dönthetőség meg ilyenek azt úgyis tudom hogy sok idő mire belejön az ember.
Persze csak ha nem ilyedtél meg a feladattól hogy egy FJR-t vezess mert durva gép ám
autó is csak olasz van itthon
az olasz istálló nagyon szép a műszer, vigyázzatok egymásra!
most keltem már elvonási tüneteim vannak