Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem egy buszsofőr barátom szerezte be akciósan egy környékbeli boltból (Tiszacsege vagy Egyek környékéről asszem).
És az is hozzátartozik, hogy a "kis" 70-es az én csekély 110 kilómmal majdnem hanyattvágott.....
Én nem igazán figyeltem az enyémet, hogy meddig megy a szíj, de amúgy sem vagyok tuning párti. Összeraktam annó a gépet, gyári állapotára, majd elkezdtem etanolozni, de ezt is csak egy kósza ötlettől vezérelve. Azóta már az etanolos hengerfejem sincs meg, jelenleg sima benzinnel jár a gép. Ellenben volt már nálam 70-es tuning gép, meglepően jól ment. Mondtam is a gazdájának hogy ez valami vadállat. Szintén ditech volt fénykorában, amíg a kezem közé nem került. De a gazdinak határozottan tetszett karbisan is, sőt....
Ez a CR8E váltója. Egy próbát megér. Neten rendelted?
Sikerült ma meg csináltatnóm a potmétert a mocihoz. Hétvégén kiprobálom mit is mutat a kicsike. Milyen gyertyát ajánlasz a 70-es Malossi hengerhez? Azt nem tudod véletlen mennyi olaj kell az első teleszkópókba?
másik az, hogy érzésem szerint a fordulat fogy el, nem a nyomaték, tehát az erő vele van?!
Részben igazat adok Neked, azonban az a furcsa számomra, hogy a kuplungnál még mehetne beljebb a szíj, viszont elöl a variónál csontra kint van, és olyan érzésem van, hogy szét akar pörögni. Egyesek szerint ennyi cuccal emelnie kellene az elejét, és gyorsulni végig, kb. 95-ig. De az a jellemző, hogy kb 60-ig húz, mint állat, aztán megy felfelé, de nem olyan gyorsan, mint ahogy szerintem kellene. Nyilván a 70-es henger nyomatékban dolgozik, nem sebességet növel. Azt mondjuk nem tudom, hogy a polini70-es henger a malo ecuval mennyire jó páros.
TE nézted már, hogy ha elől teljesen kint van a szíjad, akkor hátul meddig megy be? Esetleg tegyem vissza a gyári tolórugót a malo sárga helyett? Akkor elméletem szerint hamarabb vált, viszont végre nem lesz több. Azt irta már valaki, hogy a malo ecu nem enged annyira pörögni, mint a gyári sportprogis, de nem hiszem, hogy ekkora különbségnek kellene lenni. Isten bizony egyszer mérnék egy üzemi fordulatot, de hiába van ugye cartridge, az ugy nem jó a malo ecuhoz...
A végsebességet nagyon sok dolog befolyásolja. Pl. ha nem tökéletes a keverék, túl nagy gyertyahézag, levegőszűrő, stb. Sorolhatnám. Szerintem ha megy 105-öt akkor örülj neki. Egy 70-es hengertől sem kell csodát várni, végsebességben semmiképp....
Most picit állítottam a karbin a tél miatt, alig megy 80-at.....
A Malossi ECU szerintem már közel sem annyira takarékos mint a gyári. A motornak hidegben pedig pont ez kell.
Én a helyedben DENSO-t keresnék. Az U24ESR-N talán ebbe is jó lenne, de inkább nézz utána.
Az injektorra menő vezetéken nem fogsz valós feszültséget mérni, mivel az injektor nyitvatartásának függvényében változik a feszültség, ezzel együtt a frekvencia is. Azt hogy itt hol akarsz ellenállást mérni, ezt pedig nem értem. Az csatlakozó és az ECU közt minél kisebb ellenállás kell hogy legyen. Legjobb lenne a 0 ohm, ellenkező esetben kontakthibás vagy szakadt a kábel....
Óra szerint kb 90-95. Néha, ha jó kedve van 105. Nem gyári. ZX, Polini70, malo ECU, malo vario, malo kuplung, csak igy röviden.
mennyi a végsebesség ? mert ha 80 akk jó de többet enm is fog tudni 1 gyári robogó
Köszi.De nem is az elindulással van a bajom,hanem a végsebességgel..
nos ez azért lehetséges merta malossi kicsit véknyabb így a variátornál teljesen betud húzódni hátúl pedig annál kijebb megy így könnyebbbb az elindulás alapról jobban húz

ezt variátor hézagoló lapkával szoktuk álítani
Az a furcsa, hogy ahogy láttam, stenderen a malo szija /ami vagy 2-3 mm-el hosszabb, mint a gyári a kupplungnál kint van teljesen, tehát inkább azt látom, hogy a hátsó mehetne beljebb, igy váltva az áttételt.
szia az áttét gyári
ijnektoros nemhiszem hogy kibírja forgatnia a malossit
Azért kérdem, mert egy srác jár ki olaszba, hoznak be bontásra mocit, azt mondta, hogy 30e körül hoz be bontásra mocit, ami lutri milyen állapotú. szóval ennyiért lehet, hogy beszereznék egy blokkot minden járulékával..
Teljesen.........a főbb méreteiben minden,más a segédváz és az egész.És akkor is furcsa lett ahogy ment.Nekem legalábbis.Akkor komplett kábelezést is cserélni kell ECU-val..................anyagi csőd.
annyira más a felfogatás? Tudom, hogy nem egyszerű művelet, csak érdekel, a hogyan, s miként. Amugy a pigis mennyit meg? Mennyivel másabb a motor, váz, kinézet? Vagy ugyan az minden,/ műszerfal, fékek, vűtés stb/ mint a morinis, csak a blokk felfogatás más?
Sv-re csereltem.

Amugy jobb valahogy,erosebb a fotengely,talan a programozasa is jobban sikerult,a mechanikus olajzas is biztosabb.
Blokkot cserelni nem kene......nagy szopas a vaz hegesztes.
Hello! Áttéted a gyári, vagy malos?
Miért, a karbis pigi blokk fényévekkel jobb? Ezt most komolyan kérdem? Nyilván a karbi miatt egyszerűbb, a pigi blokk meg kiforrottabb, de ennyivel tényleg jobb?
Esetleg azt nem tudjátok, hogy a pigi ditech blokk csereszabatos a morini helyére? Mármint felfogatás tekintetében, a többi nyilván szabható?!