Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 4 ütemű az kicsit más. Nekem van egy 150-es 4T Leo-m is, az is automata szívatós, de az szépen alapjáraton indul be, és elpöförészik magának.
ja azt vágtam én is h felpörög hidegbe, csak azt nem h ennyire előtte 4 ütemű-m volt...
Szerintem az nem normális aki azt mondta hogy ez nem normális. Tudod Magyarország-on mindenki motorszerelő....
Ok köszi
"Az automata szívató ilyen." Semmi baja. Sztenderen indítsd, várd meg hogy visszaessen a fordulat, és gó...
Aha értem, de az nem gáz h nagyon felpörög, mások is mondták már h szerintük nem normális.
Sztenderen szokás indítani ilyen hidegben, pont a kipörgő kerék miatt. Az automata szívató ilyen. A féket meg még csak véletlenül se húzd, ha pörögni akar, mert pár ilyen akció után kuplungcseréd lesz.....
Hengerfúrás, dugó, gyűrűcsere. Ha már így szét van szedve, én darabokra szedném, és főtengely csapágyak, szimeringek cseréje. Hengerfúrás= 4e
Dugó+gyűrűk= 8-15e
Főtengely csapágyak= 6-10e
Szimeringek= 3-4e
Tömítések= 4-6e
+munkadíj
Mindig önindítóval indítom. Nagyon felpörög, kipróbáltam már, hogy ráülök és úgy indítom be és nem húzom a féket.
Olyankor is simán elindul legalább 10-15 el megy azt visszaáll.
Szerintem az automata szivató a hideg miatt többlet üzemanyagot ad, aztán visszaejti a fordulatot. ha nem full gázra pörög fel, akkor szerintem nem baj, inditani meg önindítóval -én legalábbis - pont az ilyenek miatt sztenderen szoktam...
SR50R
karbis - automata szivatós
milyen tipus? injektoros, vagy karbis? automata szivatós?
elszállás lehet: átégett dugattyú, törött gyűrű, kiégett, szakadt tömítések, kopott henger, ratyi szimmering, törött membrán?,stb. A repertoár majdnem végtelen. Alsóhangon sztem 5000- akár 100.000.-ig bármi lehet, szerelőtől, és hiba okától függően. Ha nagy a gáz, akkor blokk szét, hengerfúrás, uj dugó, gyűrű, stb...
Sziasztok!

Az érdekelne, hogy mitől van az hogy amióta ilyen hideg van és beindítom a robogót hirtelen felpörög kb. 5-6 mp-ig, melegbe nincs semmi baj vele(kb. 10-15 fok fölött).
Húznom kell addig a féket mert különben elindul nem is lassan, mondták páran h valamit csináljak vele mert nem tesz jót a motornak.
5-6 mp után visszaáll azt megy rendesen.
egy ismerősöm aki ért a motorokhoz, azt mondta, hogy eléggé úgy néz ki, hogy a kompresszió szállt el... majd szerdán csinálunk egy mérést, hoz mérőt)... ha tényleg az a baja, akkor ilyenkor mi a teendő vele? és milyen anyagi vonzata van?
ez inkább csak arra vonatkozik milyen motorral vizsgázhatsz, ez a legnagyobb kat. veri a többit ,ez olyan ,mint az,hogy pl ha vki Traktorbol szerez jogosítványt,mert pl kell a sulijához és utána megy autóbol vizsgázni, ahhoz külön kell elsösegély. de ha autóval kezdte volna akkor traktorhoz már nem kell,külön csinálnia,mert ez magasabb szintű
Ok. Szerintem is értelmetlen a mai számtengerben a sok kategóriázás, illetve nem értelmetlen, csak pl. ismerve magam, előtt utóbb úgyis nagyobb kell, ha az erő velem, illetve alattam van... Ha volt rá keret, akkor jobb az A. Aztán megszokod a 150-t, később már az asszony is felülne mögéd, akkor már jó lenne egy 400-as, stb.. Én igy vettem a stromit, az asszony azt mondta, hogy neki mindegy milyen, csak kényelmes legyen hátul....:)))
Mindenesetre végigmenni az összes kategórián jó kis pénzkidobás...
Ööö én nem is akartam a saját motorommal vizsgázni. Csak én a 150-es Leo-hoz való "Akorl" kategóriából akartam jogsit. Erre az oktató mondta hogy akkor miért nem megyek az "A"-ból ami korlátlan. Erre belementem a dologba. Most meg úgy értelmeztem a törvényt, hogy mostantól az "A" az csak a nagyobb motorokra lesz jó, a Leó-hoz nem. "Legalább 35 Kw".
Szerintem addig sok víz/törvény leúszik a dunán.. Amugy lehet, hogy érdemesebb az oktató mocijával vizsgázni, mert ha az kipurcan a vizsgán, akkor adnia kell másikat, viszont, ha a tied áll le véletlen, akkor kizárnak a vizsgáról...
Akkor ezek szerint rosszul értelmeztem? Lehet hogy nem olvastam el figyelmesen. De akkor megteszem újból. :)
Erre gondoltál?
5. melléklet az 58/2011. (XI. 24.) NFM rendelethez
„A 2003. év december 1-jét követõen oktatásba bevont jármûvekre vonatkozó elõírások....
Ha igen, az én értelmezésemben ez nem a jogsi kategóriára vonatkozik, hanem arra, hogy max nem vizsgázhatsz a Leoddal, hanem "nagymoci" kell. Viszont szerintem 2013-ig táncsak levizsgázol kisujjból szóval ez elvileg téged nem érint...
Észrevettem valamit. Én most októberben kezdtem el az "A" kategóriát. Ez a korlátlan kategória, ez ugye lefedi az össze motort.
Nade. Amit most olvastam:

"„A” kategória:
a) 2013. január 18-ig:
aa) legalább 35 kW teljesítmény,
ab) legalább 100 km/óra sebesség elérésére alkalmas.
b) 2013. január 19-tõl:
ba) „A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 600 cm3 hengerűrtartalommal és legalább
40 kW motorteljesítménnyel" / Magyar Közlöny /

http://www.magyarkozlony.hu/pd...

Akkor ez most azt jelenti hogy az új törvény szerint mostantól az "A" kategória nem érvényes a 150-es Leó-ra, csak a nagyobbakra?
Mikor elkezdtem a vizsgát, akkor ez még nem így volt ám.
Ezzel mi a helyzet?
Kompressziót, üzemanyagnyomást mértél már? Új gyertyával próbáltad már? (Nem a fél évet használt gyertyára gondolok, mert az nem új....) Ha szervizbe viszed, vigyél sok pénzt is a srácoknak....
Nemhogy pöffen, de be is indul. Ma például teljesen véletlenül első indításra pöccre beindult. Menni is tudtam vele. Viszont pár órával később meg szintén csak tekert (közben hallani hogy pöfög, meg keverék szag is van), akár hányszor próbáltam.
Amit tudtam átnéztem rajta és működnek. Egyszerűen nem értem mi baja lehet.
Hőgomba hibája esetleg okozhat ilyen hibát? Csak az a baj, hogy nincs hibakód. :(
Valakinek nincs valami ötlete? Mert akkor viszem szervizbe.