Holnap veszek egy újat. Remélem igazad lesz, és a gyertyacsere megoldja. Elhiszem, hogy jobban értesz hozzá mint én, csak én a tényeket nézem. Az előző tulajnál kb 3 évig volt benn egy CR9EK és gond nélkül bírta. Csak az alacsony fordulaton durrogott a végén. És azóta mindig ugyan úgy használom. Mindig ki van pörgetve rendesen.
A CPR8E meg fél év alatt elhasználódott.
Igen arra. Én is így gondoltam, de ha egy napot áll, akkor teleengedi olajjal a karbit. Most például már nem is volt a poharában benzin, csak olaj. A csőből elvileg be tudna folyni ami benne van, és az pont elég.
Szelep a karbiban? Arra gondolsz ahol az olaj megy befelé? Az nem életbevágó, mert az olajpumpa nem szokta visszaengedni az olajat. Olyat is láttam már, hogy semmiféle szelep nem volt ott gyárilag.
Ha meg sajnálod a 3-4 ezer forintot a ditech-re, akkor szerintem add el sürgősen, mert ha valami baja lesz (vagy már van), akkor sokba lesz a javítása. Én meg sajnálom a billentyűzetemet koptatni az értetlen emberek miatt. Viszont te kértél segítséget, ha nem fogadod el....... Sorry.
No akkor ahogy érzed. Ha szerinted jó a gyertya, akkor próbálkozz csak nyugodtan vele. Eleve a belevaló gyertya CPR8E. Amit használsz az nagyobb hőértékű, kisebb városi utakon még a gyári sem tud kiégni, nemhogy ez. Biztosan csak a levegőbe beszélek, ha azt mondom hogy egy ditech-nél ha nem indul, akkor gyertyacsere az első. Biztosan én tudom rosszul..... További sok szerencsét a motor beindításához.
Nem cseréltem gyertyát. Nem akarok kidobni 3-4 ezer forintot amikor nem hinném, hogy az a gondja (szerintem). Gyertyából amúgy CR9EK-t használok. Mikor a kompresszió méréshez kiszedtem a gyertyát, benzines volt. Túl sok benzint kap. Mivel tudnám helyettesíteni a hőgombát?
A 7 bar, az durván 70-75%-os hengert jelent. 9 szokott lenni egy frissen fúrt henger, ami ha bekopik, akkor néha eléri a 9.5-10-et is. Volt olyan gép ami még 4-el is ment, igaz nem volt "túl erős"....
Helló ! Tanácsot szeretnék kérni. Optikai tuningot végeznék az Aprilia Sr 50em en. (2000es évjárat) A kilóméter óra számlapját akarom lecserélni feketére fehér osztással és piros leddel vagy rugalmas neon csővel világítanám meg lehetőleg oldalról nem alulról ahogy most van emrt ha oldalról világítom a fotópapírt sötétben a fehéren maradt részek pirosan világítanak... A számlapot megterveztem, ha tintasugaras nyomtatóval fényes fotópapírra kinyomtatom és lelakkakkozom nem fog kifakulni a napon? És még azt szeretmén tudni hogy mi módon tudnám megoldani a számalp oldalról való megvilágítását...?
A mellékelt képen egy Cagiva supercity kiloórája látható ugyanezzel a módszerrel van (fotópapír oldalról ledvilágítás) ezt szeretném kivitelezni én is. De ne tudom jó ötlet e.
5200 körül volt a speciál, és 8200-300 körül a kevláros. Állítólag annak idő kell, mig bemelegszik, és akkor tapad tutira.
Más:
Vettem agip scooter olajat, betöltöttem, mert már égett a lámpicsku, aztán "karira kapott ajcsiba" 98-as benzint is. Azóta azt tapasztalom, hogy kicsit talán nehezebben indul, viszont hosszabb távon eléri a 100-at, és nem melegszik annyira, letakart hűtővel is csak félig megy fel a mutató, míg eddig 3/4, vagy akár majdnem pirosig volt a mutató, ha küldtem neki.Na erre varjatok gombot!
Csak azért kérdeztem, mert nem tudtam semmit sem mérni rajta, és nem tudtam, hogy ez jó e így. Mert még mindig nem jöttem rá mitől nem indul. Köszi a választ!
Őőő még azt felejtettem el mondani, hogy a fogyasztása eget verő volt. Összesen két kört mentem vele, itt helyben, de 1,5 liter benzin kellett hozzá. Igaz 21-es karbi volt rajta, annak meg kell az étel. Ilyen áron meg végképp nem kell tuning motor...
Amúgy a Castrol 2T Racing hígfosát használom...