Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

A motort nem olyan régen vettem. Az már tuti, hogy a rugók nem gyárik lehetnek, biztos az előző tulaj tette bele.
Még egy kérdés? Az sr- ek menyire forgós motorok, mennyire pörgős a blokkja? Az én motorom nem annyira pörgős,max olyan 7- 8- ezret foroghat.
Köszi!
A piros kuplungrugót erősen tuningolt robogókba szokták rakni,egy alapgépbe,vagy egy "midrace" gépbe is erős szerintem.Főleg egy utángyártott kuplungba,valószínűleg csúszik is.Főleg amíg nem kopik össze normálisan a haranggal.A gumik meg ahány fajta annyi féle.Én is találkoztam ezzel a problémával,volt olyan ami bele is ért a hátsó sárvédőbe,pedig gyári méretűt vettem.
Szia!

Az biztos, hogy nekem piros rugóm van és baromira erős. (már így vettem a motort) Gondolom, meg már írtad is, hogy a rugók különböző színre vannak festve és ez jelentheti az erősséget.

Más... Aprilia sr 50- körlámpásnál, di tech.
A felniknek a szélességét megmértem de azok egyformának tűntek, és még is sokkal szélesebb az első gumim, pedig ugyan az a gumik mérete elöl és hátul. Mért szélesebb az első gumim?

Köszi a segítséget.
Csak azért írtam, mert túl olcsónak találom.
az egün malo rugók vannak, fekete, piros, kék, illetve fehér,sárga, kékben is. De mindenesetre a piros szerintem szériába erős, de többiek javítanak.. elég lenne a fehér, max sárga, ha sportkipud van sztem.
ha jól tudom, a piros a legerősebb, emlékezetem szerint 6-7000 fordulatnál nyitnak. Valami olyasmi rémlik, hogy fehér a gyárinál kicsit erősebb, aztán sárga kb 5-5.500, piros még több....
ja bocsika azt hittem rotax 122 es hengerrel kapcsba írsz :)
mi olcsó ?
levegő injektorra garanciát adok
jó 1 szezont ment
msn en besz címem eress@citromail.hu
Szerinted a hátsó kuplungnál, pontosabban a rugók szine számithat a rugó erejében? Megint szét szedtem a hátsó kuplungot és van a pofáknál hárum kicsi piros színű rugó, ami visszahúzza a pofákat. Ezek a rugók marhára erősek. Lehet, hogy ez a baj, túl erős a rugó?
Lehet, hogy ezt már valaki kicserélte és már nem gyári?
Szia!

Vadi új alkatrészek vannak a motorban,
a görgők 1950- ft, szíj 5700- ft, kuplung pofák 8000- ft ba kerültek.
Szerintem minden utángyártott.

Ügye megfelelő görgőkkel ugrania kéne, és a vizes füvön kikaparnia? Az sr motorikusan mennyire pörgős motor?
Olcsó. És jó is?....
"A súbertű 1 rovátkája mekkora a főfúvókához mérve kb.?
Tehát ha eggyel lejjebb csúszik a súber, mennyivel kell nagyobb fúvóka, hogy ugyanazt a keveréket képezze? (pl.: 1 rovátka=0,2)"
Ez a kérdés értelmetlen így, mivel sokféle tű létezik....
Hallottam olyat,hogy felferodolozták az elhasználodott fékbetéteket, és nem fogott úgy, nem lehet,hogy itt is ugyan ez a gond?!
Nem rég kapott a motor új görgőket (5- g) és egy vadi új szíjat, meg hátul a kuplungba új ferodol pofákat. Az a bajom vele, hogy nem akar a motor ugrani, olyan lomha az egész, a motor az pörög
és hiába húzom neki csak lassan gyorsul még a füvön sem bírom megkapartatni. A régi 5,5 es görgőkkel a motor nem pörgött annyira de azzal sem ugrott.
Sziasztok.. az sr oldnak mekkora a gyári kuplung mérete?
Végül csak beindult. A generátor kábele volt a hiba. Nem jól érintkezett. Nemrégiben elégett a kábele, mert hozzáért a kipufogóhoz és csokival lett összekötve. Valamiért nem érintkezett... de sikeresen beindult.
Köszönöm a segítségeket.
Még egy kérdés ezzel kapcsolatban :)
A súbertű 1 rovátkája mekkora a főfúvókához mérve kb.?
Tehát ha eggyel lejjebb csúszik a súber, mennyivel kell nagyobb fúvóka, hogy ugyanazt a keveréket képezze? (pl.: 1 rovátka=0,2)
Azért kérdem, hogy legyen viszonyítási alapom, mennyire jelentős a súber állása.
ez mechanikusan kap valami jelet amire tovább forog? lóg a műszerfal alatt egy csatlakozó: piros-zöld, narancs-fekete, kék színű vezetékek vannak benne. Nincs összedugva semmivel, az normális?
A súbertű középre rakását szerintem nem határozza meg a gyár, azért szoktuk középre rakni, mert így ha állítani kell valamin, akkor tudsz felfelé, meg lefelé is. A súbertű állását a főfúvóka mérete is befolyásolja, mint ahogy a karburátorban minden egyes "kütyü". Sőt, többek között a levegőszűrő állapota is, amit sokan szeretnek elfelejteni....
Értem,köszi. És az, hogy a súbertűt középre kell rakni az is gyárilag van úgy, vagy elég felülről a másodikba? Mert érezhető változás nincs.Súbertű állásnál az is számít, mekkora fúvóka van benne?
Darabokra szeded, és ellenőrzöd a fogaskereket szabad forgását és állapotát. Nagyon könnyen el lehet ilyenkor ba....i az órát, sőt lehet hogy valaki ezt már meg is tett helyetted....
Ez csavartól és karbitól függ. Ha minden gyári, és nincs elkopva, akkor a 1,5 fordulat ajánlott gyárilag.
mi a baj olyankor, ha a km-óra a sebességet mutatja, de a km-eket nem számolja? amikor vettem még kb egy 10km-ig számolt, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy azóta megállt... használtan vettem persze... gondolom, esetleg tekergetés áldozata lehet, van valami megoldás rá, hogy újra működőképes legyen?