Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de akkor le kéne vinni hajdú-biharba, ha jól látom... igaz?! ha kiderül, hogy tényleg valami olyan baja van, ami nem olcsó mulatság... akkor benevezem átalakításra
az még megoldás lehet havernak is olyan már és UGY f szán muködik még eddig.
Természetesen karbis átalakítást vállalok. :)
add el vagy ha nem megy gyujsd meg akkor marad pénzed én is meg jártam ezt és reménytelen volt a lovét vitte nem lett jo!
No akkor lehet hogy van egy halott vezérlőd, mert ennyi minden nem szokott tönkremenni. Én vennék egy új gyertyát bele, mérnék egy kompressziót, egy levegőnyomást, és egy üzemanyagnyomást. Ezután el lehet indulni valamerre. Azt hiszem ez sokba lesz..... Ditech....
mióta megvettem én nem nyúltam hozzá, nálam semmilyen csatlakozó nem volt széthúzva... olajpumpa ellenállása kicsit magasabb amit te írtál, de más különlegeset nem találtam
De mi súrolja? A generátor vagy a gyújtás jeladó? Hogy segítsek, ha nem tudod elmondani mit akarsz.....
szikra van? benzint kap? farsot nem sziv? biztos h jol raktad össze?
nincs meg elkopva csak latszik rajta hogy egy kicsit meg van karcolva az egyik fele de csak az egyik!
lehet hogy azért nem indul mert márt elkopott!
hat ott surolja a magnesharangot vagy micsoda az de eddig is surolta es attol ment!
Hol súrol?!
akkor ot van valami gond ami most még kicsi de nagy is lehet belőle!
Még egy dolog. Ha mostanában voltak széthúzgálva a csatlakozók, akkor lehet hogy ezeket jegyezte meg a vezérlő.
Tovább nem írom, mert jött egy ügyfél.
14=Fuel pump fault. Üzemanyag pumpa hiba. Csatlakozó le, ellenállást mérsz. Hozzávezető kábele ellenőrzése.
12=Fuel injector fault. Benzin injektor hiba. Csatlakozó le, ellenállást mérsz. 1.8 ohm. Ha jelentősen eltér, csere. Szintén a hozzá vezető kábel ellenőrzése.
11=Air injector fault. Levegő injektor hiba. A csatlakozót lehúzod róla, és ellenállást mérsz. 1.3 ohm-ot kell mérned. Ha nagyon eltér, akkor csere. Szintén lehet a hozzá vezető kábel is hibás.
10=Faulty oil pump. Hibás olajpumpa. Lehet mag a pumpa szakadt, esetleg a hozzá vezető kábel. A pumpáról lehúzod a kábelt, és megméred az ellenállását. 26.3 ohm-ot kell mérned. Lényegesen ettől nem térhet el, mert akkor az olajpumpa cserés.
9=Inadequate battery voltage or ECU disconnected
Low voltage. Nem kap elég feszt a vezérlő, esetleg túlságosan gyenge az akku. Szintén először akkufesz mérés. Üresen egy jó akku kb. 12.6-13.5V között van. Ha ennél gyengébb, esetleg lassan tekeri az önindítót, akkor töltsd fel. Ha töltés után is lassan teker, akkor az akku kuka. Másik hiba lehet pl. vezeték oxidáció. Ez lehet a vezérlő csatlakozója ( a soklábú), esetleg lehet hogy a "gyújtás" relé kontakthibás. Szintén vezetékek ellenőrzése, csatlakozások tisztítása.
nem tudom mi lehet , szetszedtem az elektronikat a ott egy kicsit surol mert van efgy kis veres a fotengelybe de az nem veszes . ott surolt edddig is megis ment de mostmar miutan kipucoltam a karburatort,megneztem az elektronikat es miutan oszeraktam mostmar nem is akar indulni .
de az sem gáz ha nincs rés!
6=Primary throttle sensor (TPS) fault, 7=Secondary throttle sensor (TPS) fault, 8=Twin fault, throttle sensor (TPS). Ez a három hibakód a gázszenzor hibájára utal. Ez az a kis bizbasz, ami a szívócsonkra csatlakozik, és ezt mozgatja a gázbovden vége. A gázbovdenen van egy állító csavar. Próbáld meg kicsit visszább tekerni. Ezután ellenőrizd a 4-es csatlakozóját is, mert lehet hogy kontakthibás, esetleg eltört a vezetéke. Ha ez nem segít, akkor ezt a kütyüt cserélni kell.
Ezekkel a hibakódokkal kb csak a torka véres a motorodnak. Mindjárt keresem hogy melyik mi, bár nekem úgy rémlik, hogy egyszer már leírtam neked.....