Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hagytam a p..csába...............ugyanaez volt.............gögő fel-le a teljes skála tolórugó meg mittomén 95 fölé semmikor.
Eladtam.
ugye jól logikázom, hogy a toló a görgők ellen dolgozik? TEhát erősebb toló, nagyobb görgösúlyt kiván? mármint egyszerűsítve a dolgokat..
Késő bánat... Malo kupplung, malo vario, malo szij...Polini 70, zx, malo ecu,....
Egyszerűen érdekel a dolog, hogy pörög, mint a franc, és óra szerint 95, kis lejtőn 105-nél vége. Nem felszállni akarok vele, csak nem értem. mégha végig tolná 105-ig, mint állat, megértem. CSak nem tudom, hogy a 3mm szijjhossz ennyit számítana, vagy erős neki a sárga tolórugó, és nem engedi be hátul jobban...
Hagyd gyárin míg megy.
Mondd, jó pap is holtig tanul, én meg még ugye pap sem vagyok...
Sziasztok!
Alu 70-es hengerhez kötelező a megerősített/tuning főtengely? Mit jelent a T6 jelzés (sport, mid race kategória)? Ha nem a nagyobb végsebesség érdekel, csak jobb dinamika 40-70 között, maradhat a gyári varió (hajtáslánc)?
2003-as Ditechből lesz karbis tavaszra, és megfontolnám a 70-es hengert.
Inkább nemmondok semmit.
Senkinek, semmi ötlet?
Baszogatják is érte..volt házonkívülben mer hogy nemzeti jelképet sértett ..mondjuk aki lop odafönn az nem sért semmit^^
itt van hozzá való 7890.-Ft-ért
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
http://www.youtube.com/watch?v...

Valaki végre kimondta a frankót.
Bár a himnusz-t belekeverni kicsit erős.....
Hello! Érdeklődöm tapasztaltaktól, hogy nálatok ha a variátornál/ditech/ az ékszíjtárcsánál majdnem peremig kint van, akkor a kupplung résznél meddig megy be a szíj? Azért kérdem, mert szerintem túlzottan pörög a motorom, és a végsebességnek többnek kellene lennie. Tehát olyan, mintha csak a tárcsa feléig menne be hátul a szíj, igy viszont szerintem nem tud több áttételt módosítani. SZerintem ha a tolórugót gyengébbre cserélem, akkor sem megy be jobban, mivel akkor a szij lesz lazább, nemde? AMugy malo szij van rajta - a neve nem jut eszembe- de nem a kevláros, hanem az egyel gyengébb, ami, ha jól emlékszem, 3 mm-el hosszabb, mint a gyári..
Ötlet?
A le vince zx dobot h tudom széthúzni gyapot cserére?
Előre is thx!
Pro Repit sztem felejtsd el egy fos a hangja is meg 50es hengerhez se nagyon való.
Inkább vegyél egy Giannelli Reverset vagy egy Leo Vince Zx-et.
Sziasztok! Bocs, hogy ide írom, de Aprilia Sonic-hoz önindítót milyet kell venni? Ha jól tudom minarelli blokkos, de nem tudom hányas. Egy oldalon találtam (állítólag minden minarelli blokkhoz jó) 11500FT. Reális ár? Esetleg egy pontos leírást tud valaki adni róla? Köszi előre is.
olcsóbb bontós mint postázni, sok fajta jó rá
Hello! Aprilia sr lc50hez, első sr vízhűtéses 97es évjárat. Szeretnék egy berugókart hozzá, de nem találtma sehl. Ha valana eladója akkor írjon káérem! Köszööm szépe, emal címem vftsforever@gmail.com
Még az érdekelne, hogy teljesen gyári a motor, de egy stage 6 replicát vennék rá jövőre.
Csak nem tudom h mennyivel nőne meg a fogyasztása, mert így is sok 5-5,5l 100-on, de azt írták, h ez normális mert az 50 -es henger vezérlése miatt van ez.
na jó. De a tied már inkább kntr50, vagy kr50, már amennyire nem gyári...
De egy 2 ütemű teljesen máshogy viselkedik. Én erre értettem. Az SR50 nekem is indításnál felpörög kb 5000-re, majd szépen visszaáll és pöfékel. A 4T Leó meg csak szépen alapjáraton pöfög már indításnál is. De igaz, minden motor másképpen reagál a hidegindításra.
gondolom. Azért a további félreértések elkerülése végett ird áta az adatlapod is..
Nekem előtte egy toreom volt, de abból elég volt.
Ez az Aprilia megváltás
Minden motor más... a Vstromom is felpörög inditáskor egy 5-600-al többet, mint az alapjárat, aztán visszaejt pár mp után. pedig az 650ccm, és 4 ütem v2...