Késő bánat... Malo kupplung, malo vario, malo szij...Polini 70, zx, malo ecu,....
Egyszerűen érdekel a dolog, hogy pörög, mint a franc, és óra szerint 95, kis lejtőn 105-nél vége. Nem felszállni akarok vele, csak nem értem. mégha végig tolná 105-ig, mint állat, megértem. CSak nem tudom, hogy a 3mm szijjhossz ennyit számítana, vagy erős neki a sárga tolórugó, és nem engedi be hátul jobban...
Sziasztok!
Alu 70-es hengerhez kötelező a megerősített/tuning főtengely? Mit jelent a T6 jelzés (sport, mid race kategória)? Ha nem a nagyobb végsebesség érdekel, csak jobb dinamika 40-70 között, maradhat a gyári varió (hajtáslánc)?
2003-as Ditechből lesz karbis tavaszra, és megfontolnám a 70-es hengert.
Hello! Érdeklődöm tapasztaltaktól, hogy nálatok ha a variátornál/ditech/ az ékszíjtárcsánál majdnem peremig kint van, akkor a kupplung résznél meddig megy be a szíj? Azért kérdem, mert szerintem túlzottan pörög a motorom, és a végsebességnek többnek kellene lennie. Tehát olyan, mintha csak a tárcsa feléig menne be hátul a szíj, igy viszont szerintem nem tud több áttételt módosítani. SZerintem ha a tolórugót gyengébbre cserélem, akkor sem megy be jobban, mivel akkor a szij lesz lazább, nemde? AMugy malo szij van rajta - a neve nem jut eszembe- de nem a kevláros, hanem az egyel gyengébb, ami, ha jól emlékszem, 3 mm-el hosszabb, mint a gyári..
Ötlet?
Sziasztok! Bocs, hogy ide írom, de Aprilia Sonic-hoz önindítót milyet kell venni? Ha jól tudom minarelli blokkos, de nem tudom hányas. Egy oldalon találtam (állítólag minden minarelli blokkhoz jó) 11500FT. Reális ár? Esetleg egy pontos leírást tud valaki adni róla? Köszi előre is.
Hello! Aprilia sr lc50hez, első sr vízhűtéses 97es évjárat. Szeretnék egy berugókart hozzá, de nem találtma sehl. Ha valana eladója akkor írjon káérem! Köszööm szépe, emal címem vftsforever@gmail.com
Még az érdekelne, hogy teljesen gyári a motor, de egy stage 6 replicát vennék rá jövőre.
Csak nem tudom h mennyivel nőne meg a fogyasztása, mert így is sok 5-5,5l 100-on, de azt írták, h ez normális mert az 50 -es henger vezérlése miatt van ez.
De egy 2 ütemű teljesen máshogy viselkedik. Én erre értettem. Az SR50 nekem is indításnál felpörög kb 5000-re, majd szépen visszaáll és pöfékel. A 4T Leó meg csak szépen alapjáraton pöfög már indításnál is. De igaz, minden motor másképpen reagál a hidegindításra.
Minden motor más... a Vstromom is felpörög inditáskor egy 5-600-al többet, mint az alapjárat, aztán visszaejt pár mp után. pedig az 650ccm, és 4 ütem v2...
Eladtam.