Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos. Én egy 50 Kohm-os potmétert kötnék sorba a gyári hőgombával. Ezzel azt éred el, hogy pl. 0 foknál a gyári hőgomba 9.5 Kohm-ja helyett, a potmétert teljesen rátekerve az eredő ellenállás kb 59.5 Kohm-ra adódik. Ennek lényege hogy a motor a 0 fok helyett majd azt hiszi hogy a külső hőmérséklet -32 fok, ezzel több üzemanyagot fecskendez be. A potmétert a gyújtás ráadása előtt kellene feltekerni, majd ahogy motor szépen melegszik, és már nem igényli a többlet üzemanyagot, szépen lassan visszatekerném. Fontos hogy lassan tekerd vissza, máskülönben ezt az ECU a hőgomba hibájának véli, és hibakód lesz a vége. Másik dolog ha elfelejted visszatekerni a potmétert, az viszont melegen a gyertya beköpését okozhatja. Ditech-en kézi szívató...
Milyen potmétere gondolsz? Mesélnél róla bővebben! Mi kell hozzá pontosan, hogy is néz ki az egész?
"Vagyis akkor valami gondja lehet, ha az enyém nem indul a téddel elentétben. Az injektorosnak elméletileg jobban kellene indulnia mint a karbisnak."
Mint írtam, az enyém csak volt ditech, mert már karbisra alakítottam. Az injektoros ditech meg eleve egy ótvar, hidegben sosem fog úgy indulni mint egy jól belőtt karbis. Mivel a ditech-nél eleve a környezetkímélő üzem volt az első, eleve szegény keverékkel jár. Hidegben ez már kevés neki. Potméter a hőgomba helyére, és lesz rá esélyed hogy normálisan használd télen is.
Oké! De csak van rá valami megoldás. Vagyis akkor valami gondja lehet, ha az enyém nem indul a téddel elentétben. Az injektorosnak elméletileg jobban kellene indulnia mint a karbisnak.
Nem húzhatnak le,mert garanciális. Semmiféle javításért nem fizetek,csak a kopó alkatrészek cseréjét kell fizetnem.
Nem csak kinter mondja.................és nem szar..................csak nem túl jó.
"fázik. Ezt Kinter is megmondta, hogy a ditech nyári moci." A ditech kb ugyan akkora szar (sőt nagyobb szar), mint a 150-es Leonardo. Ne várjatok tőle csodát, ez is olasz. Ez ugyan karbis, de a hidegindító részt kihagyták a karbiból. Az öntvény része megvan, csak hiányoznak belőle a dolgok gyárilag. Sokan panaszkodnak is rá. Ettől függetlenül az enyém beindul, de csak 3-4 próbálkozás után. Ezzel ellentétben a kis karbisra alakított ditechem, egy tekerés után elkapja és vígan pöfög, akár -15 fokban is. A múltkor kinnhagytam szegényt, rá is fagyott a dér, de reggel egy tekerés után már pöfögött.
Rakj be egy potmétert a hőgomba helyére, és hidegindításkor használd is.
"tavasszal pedig beviszem a szervizbe,és elmondom nekik a panaszokat.Remélem rájönnek hogy most akkor pontosan mi a szar is van..." Tavasszal már nem lesz baja. Beviszed nekik, lehúznak egy pár ezressel, majd azt mondják hogy a motor tökéletes......
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget,sajnos nem vagyok egy szerelő típus,nem is értek hozzá, és leginkább csak melóba járáshoz használom a mocit. Most télen úgyis pihen a garázsban a kicsike,tavasszal pedig beviszem a szervizbe,és elmondom nekik a panaszokat.Remélem rájönnek hogy most akkor pontosan mi a szar is van...
fázik. Ezt Kinter is megmondta, hogy a ditech nyári moci. Bezzeg a karbis!
SZerintem a környezetvédelem okolható. Annyira elvették a kajáját, hogy hidegben nem kap eleget, szóval nehezen indul. Az enyém egyébként indul, napok után is. Ha nem is első pöccre, de 2-3 mp. után már pöfög, erről legutóbb csillaggarázs mellett -1.2 foknál győződtem meg. De ilyenkor is indul szó nélkül, igaz a hűtőt letakartam, igy eléri az üzemi hőfokot..
igaza lehet "többeknek" lehet, hogy nem kap elegendő benzint, vagy pont, hogy sokat kap.. Szóval lehet akármi, vagy bármi... Nézd meg a gyertyét, mikor egy ilyen indítás után befullad. Ha benzines, akkor a szivató szórakázik, ha száraz, nincs benzin... Attól is befulladhat, ha nem kap elég benzint...
karbi felszedett valami retket, vizes a benzin, automata? szivató nem működik, nagy a gyertyahézag stb....
Szerintem főtengely szimmeringes, és több levegőt szív a kelleténél. Ez által elmegy belőle az erő, és nem pörög rendesen a moci.
Sziasztok.

Már harmadszorra játssza el az SR50-em a következőt:

Az önindítóval pöcre beindul,elkezdeném melegíteni.De hiába húzom a gázt,nem pörög fel a motor,mintha nem is reagálna a gázfröccsre,majd pár másodperc múlva le is fullad. Innentől kezdve már be sem indul úgy kb. 10-15 percig,hiába önindítózom vagy rugdosom.

Ezzel kapcsolatos lehet az a jelenség is,hogy elindultam vele,de olyan gázállásnál,ahol már 60-70-el kellene mennie,még mindig csak 45-50 a sebesség,elszáll belőle az erő,hiába húzom a gázt,és menet közben lefullad...

Ötlet esetleg? Többen koszos benzint sejtenek,és hogy valami eltömődött,nem kap folyamatosan benzint a motor....

2 éves garanciális motor,minden évben a Mille Motornál szervízelve. Most utoljára Augusztusban voltam vele,azt mondták minden rendben van.

Köszönöm előre is,ha valakinek van ötlete.
Sziasztok!
Van valakinek fogalma arról miért nem indul a DI-Tech +10C-fok alatt. Ahogy be jönn a hideg egyre nehezebben indul. Tekeri az önindítot azzal nincs gond, csak úgy csinál mint ha le merítené az aksit. Jó időben elsőre indul. Szóval várom a hozzá szólásokat.
Könnyen javítható, miután nagy szenvedések árán rájöttéla hibájára. Ha nem zavar a kb. +1 literes többletfogyasztás, akkor karbisat vegyél.
Sziasztok,

kinéztem egy 2004-es Sr50-et, de bizonytalan vagyok mert di-tech-es. Könnyen javítható ez a típus, érdemes ilyet venni szerintetek?

Előre is köszönöm
Az injektorra csatlakozó kábelnek mekkora a feszültségnek illetve ellenállásnak kell lennie?
Sziasztok!

Körlámpás SR-hez keresek jó állapotú DOBOS! hátsókereket!

Akinek van eladó, ne tartsa magában!
Sziasztok!
Valaki tudna adni egy kapcsolási rajzot 2004 es sr 50-hez?:) karbis
előre is köszi
Az szép. Márcsak azért is, mert nekem most 8.0 g-os görgő van benne, és olyan érzésem van, hogy szét akar pörögni a motor...
Malo multivar,malo henger 70-es ecuval,malo fly,fehér kontraszt,talán 5,5-es görgő,malo szíj egy leo meg nem mondom milyen kipuffal asszem TT.
Neked mi volt a végső konfig? IStenemre gondolkodom, hogy szerzek egy 1 cm-rel rövidebb szíjjat, mivel ugye elméletem szerint azzal módosulna az áttétel is, persze nyilván lomhább lenne, de végre többet kellene mennie..
csak azért nem értem, mert nyomaték ugye van, fordulat szerintem még menne, viszont elöl a tárcsa széléig kint van, hátul viszont mehetne lejjebb, vagyis nagyobb lehetne az áttétel. Neked milyen szij volt rajta? Ahogy néztem, a malo-s special, meg az x között van 6mm hosszkülönbség. LEhet, hogy ez a baj?
Értem én, hogy csodát ne várjak, egyszerűen a kihívás miatt érdekel, hogy MIÉRT?