én is ezen gondolkodom, de milyen, és mekkora? MErt a malok között is van 5 mm hossz különbség. Azért lennék kiváncsi, mennyire nyomatékgyilkos lenne igy? Illetve akinek óra szerint megy kb 120-at, annak mennyire megy be hátul a szíj? Mert pl Kinteré is többet megy, mint az enyém. Vi szont a malo variónál kint van a szív teljesen.... CSak hátul nem megy be jobban.
Korábbi kérdésemre nem tud valaki okosat?
Hello! Érdeklődöm tapasztaltaktól, hogy nálatok ha a variátornál/ditech/ az ékszíjtárcsánál majdnem peremig kint van, akkor a kupplung résznél meddig megy be a szíj? Azért kérdem, mert szerintem túlzottan pörög a motorom, és a végsebességnek többnek kellene lennie. Tehát olyan, mintha csak a tárcsa feléig menne be hátul a szíj, igy viszont szerintem nem tud több áttételt módosítani. SZerintem ha a tolórugót gyengébbre cserélem, akkor sem megy be jobban, mivel akkor a szij lesz lazább, nemde? AMugy malo szij van rajta - a neve nem jut eszembe- de nem a kevláros, hanem az egyel gyengébb, ami, ha jól emlékszem, 3 mm-el hosszabb, mint a gyári..
Ötlet?
Ditechem van. Kb 4 hete tettem le, mert nem volt hajlandó beindulni. Feltöltöttem az akksit, és betettem a garázs sarkába. Ma, léven szép idő, gondoltam teszek egy próbát vele. Két töff után beindult. Mentem vele egy nagy kört, semmi baja nem volt, sőt.
Egy baj van, sajnos nem tudom a következő alkalommal szépen indul, mint most, vagy üresre tekeri az akksit.
Szerelőnél járt novemberben, - akkor auto akksiról bikáztam be, úgy jutottam el oda - átnézte, minden rendben, azt javasolta, tavaszig takarjam a hűtőt, és időnként menjek hosszabb távra vele. De mit tegyek, ha munkába járásra használom, és a 7 km-re jut hat lámpa?
Mindegy, a mai teljesítése miatt kap még egy esélyt. Következő gyertyája Champion RG6YC lesz, ha az sem jön be, kap egy NGK ZMR7AP-t. Aztán jöhet a karbisra alakítás.
Nem tudom, hogy miért. Beszélgettük a szomszéddal, hogy megbosszantjuk magunkat, valahonnan szerzünk adatokat, aztán a hőfokértékekehez felprogramozunk/ leginkább ő/ egy chipet.
Mellé nem nyúltam, de volt vele szo....ás rendesen mire összeállt. Egyenlőre gyári állapotú, semmi tuning. Max annyi, hogy a benzinellátást átalakítottam. Majd ha lesz lóvé, akkor esetleg kap egy komolyabb karbit. Egyenlőre szépen ketyeg, csak a hidegben ez is reszket....
IGaz, hogy az enyém sem gyári, de a malo ECU eddig teszi a dolgát, mindenféle szívás nélkül KOPP-KOPP-KOPP... Szóval nem értem, hogy ha ennyi elektronika van benne, nem lehetett volna gyárilag pattintani egy WINTER üzemmódot?. Beszarás...
És mielőtt fixen felcsavaroznád a potmétert, tégy egy próbát vele, hogy ha nem válna be, akkor nyom nélkül el lehessen tüntetni a dolgot. Ha így sem indul, akkor bizony ott már kompresszióhiány, légszűrő eltömődés, stb is lehet a hiba oka. Csak megjegyzem hogy én az NGK CPR8E gyertyát messzire elhajítanám...
Én a helyedben elvinném, még most. Vidd el, állítsd le, hagyd kihülni, és mutasd meg. Tavasszal meleg lesz, lehet akkor nem lesz hiba sem. Meg utánna még marad bőven gariból, ha döglődik...
injektor alaktrészek kedvezményes áron
morini főtengely variátor kuplung áttét fékek