Sziasztok. Segítségeteket kérem.Fekvő minarelli,vizes SR - a jelenség az,hogy mióta bejöttek a hűvösebb idők elkezd fulladozi a motor,(inkább csak ha nyèlgázt húzok, ilyenkor nem történik semmi viszont ha csak 1 másodpercre ráhúzom a szivatót akkor elkapja és megy. Tavaly ugyanezt csinalta,ugyanebben az időszakban.ahogy enyhült az idő egyszercsak abba hagyta es ment ahogy kell.
Hideg levegő okozza erre rájöttem😁min kellene állítanom ? Karbi,szűrő tiszta,subertű seeger alulról a második állás van. Előre is köszi a tippeket
Üdvözletem a tagoknak! Van esetleg valaki aki valóban képben van Jetforce TSDI-vel kapcsolatban? Lenne pár kérdésem, mert van pár dolog ami nem tetszik a motort illetően.
Sziasztok. Mostanában vásároltunk Egy Aprilia Sr50 Motard robogót. Elvileg 2019-es, digitális műszerfal van rajta. Lenne egy olyan problémája a gépnek, hogy a kilométer óra a sebességet méri, az ODO méri a megtett távot, de a gyújtás levétele után visszaáll az eredeti értékre. Nem 0-ra, hanem valami 8xxx km-re. A napi számláló 0-ra áll vissza. Tulajdonképpen nem zavaró de jó lenne ha működne rendesen. Kb. olyan mint egy elektronikai eszközben tönkre menne a betáp és az EPROM az utolsó rögzített értéken indulna újra. Van erre segítség, vagy cserével lehet csak megoldani?
Sokat segitene egy fenykep a blokkrol.Minarelli,morini,piaggio blokkokkal szereltek az osszes SR-t.
A 493 talan a piaggiot jelenti,nekem ha jol remlik.De nem biztos.
Nekem speciel halvány lila gőzöm sincs, bevallom. Nem foglalkozom olasszal.
De a fórumon visszakeresve találtam valamit. Ennek a sorszáma nincs messze a tiedtől és ott a válaszadó is, akit érdemes lenne megkeresni. Nem aktív a fórumon jó ideje, de a honlapja és a webshop működik.
(https://motoroswebaruhaz.hu/)
Sziasztok!
Van egy nem túl szép mocink a fiam járna vele....
Be lehetne azonosítani a motor pontos ítpusát és hogy az oempartson tudjak keresni a robantott ábrák között?
LB-DGM 53493 OM
LB×07809243×
Valami SR old lehet...
Örülnék bárm segítségnek...
Tisztelt fórumtagok! Segítséget szeretnék kérni, Aprilia SR Factory Ditech Piaggio blokkos motorommal kapcsolatban. Régóta kínlódok vele, de mégsem működik megfelelően. Több kérdésem is lenne, de most egyenlőre arra szeretnék választ kapni, hogy teljes gázadásnál miért veszi el a szikrát a gyertyától. Ha kicsit visszaengedem ismét van szikra. A TPS kalibráció meglett csinálva. Tehát önindítózásnál ha nyél gázt húzok eltűnik a szikra. Ezenkívül egyéb problémák is vannak pedig a diagnosztika egyetlen hibát sem ír ki. Amik újak a motorban: gyári 50-es henger és dugó, HS tuningos légkompresszor, HS tuningos nyomásszabályzó szelep, injektor viton gyűrűk, légszűrő, benzin szűrő, vízleválasztó. Ha valaki tudja a megoldást a szikra kérdésre azt nagyon megköszönném, és a további problémákra később visszatérnék. Köszönöm és a megoldás reményében várom a hozzászólásokat.
Szia! Annak a ditech gurunak az elérhetőségét meg tudnád adni nekem? Érdekelne, megkeresném hasonló problémával. Persze előbb lecserélem az olajat én is, és kipucolom a rendszert.
Össze sikerült rakni, indítózok, de nem is pöffen. Se beöntésre a gyetya helyén, se féktisztíó fújásra a szívó torokba. A gyertya szikrázik. Elég jó szikrája van. Ötlet?
Ez azért van mert “visszatekerték” az órát és rosszul írták meg az eeprom-ot. Tudok segíteni. Írj privátban.