Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha membránod nem zár rendesen, akkor ne várj semmi jót. A membrán ház és lap között, ha jól emlékszem max 0.2mm lehet. Ez kb. annyit tesz, ha a fény felé tartod, akkor minimális fényt engedhet át.
köszi ez most biztató volt... akkor mit takarnak a hibakódok?
Az attól függ hogy mi a normális beállítás. Mert hogy megy vele a motor, az nem elég. Hideg van, ilyenkor pláne sokat számít a jól beállított karburátor.
jojo de amiert a karburator nincs beallitva attol egy kis turazastol nem kellene lefulladjaon meg ha nincs is rendesen beallitva

de azert kb normali=san beallitottam meg ha nem is a legsszuperebb!
ez se rossz ötlet (hasznos )
Állítsd be a karbit normálisan.
Ennyi hibakód után azt szeretnéd hogy be is induljon? Ne viccelődjünk már. Attól hogy kitörlöd, úgy gondolod hogy a hiba már nincs is ott?!.....
habar mondjuk lehet hogy a vakummal van baj mert mar mikor raktam osze mar akkor sem zart rendersen az egyik fele!

de nem tudom biztosra!
hat a karburatort azt mar kipucoltam denem lett semmivel sem jobb a membrant azt nem neztem meg meg de megnezem azt is azonnakl koszi az otletet:D
Hello,Nyilván van értelme de ha megnézel egy gyártót vegyük a Drt :3.8;4.5;5.0;5.5;6.0;6.5;6.9
azaz 0.3-0.5 lépcsőkkel készítenek görgőket nem pedig 0.1el
Persze ha más gyártók kínálatát is nézed úgy már kijön a 0.1g-s lépcső,de nem hinném,hogy észreveszel nagy változást a motorodon ha 5.5, helyett 5.4-el használod . ez egy jó üzleti fogás, mert aki nagy megszállott és tökéletesre akarja hangolni a motort , vesz majd többféle súlyú görgőt. ha csak 5.4est vesz , meg 5.6ost akkor már dupláztak a bevétellel. Szokták mondani,hogy ki kell tapasztalni milyen Görgő a megfelelő.De szerintem pénztárca kímélőbb módszer ha fórumon hasonló setupos robi tulajoktól útmutatást kér vki(feltéve ha nem azt mondják...próbálgasd magad )
karbit megnézném hogy tud-e elég benzin utána folyni(kipucolni az egészet) meg a membránt hogy zár rendesen mert ha nem akkor esetleg lehet az is.
be lehet állitani de semmi értelme ugy sem fogod észre venni az inkább csak versenykategoriánál számit
bocsi hogy zavarok

szoval egy sr 50 -est javitok ami mot volt felujjitva meg volt furatva kerult bele egy hasznalt fotengely es ami ezekkel jar!

szoval elkezdtem a rodazsolast ,mentem vele kb 50 km-t es aztan most amikor be akarom inditani relantinba megy de milyest rahuzom a gazt lefullad , neztem mar a gyertya aval nincs semmi gond ,a pipajat is es azis eleg jo allapotban van szikrat kap rendesen megis mindig fullad le

ezert szeretnek toletek segitseget kerni ha van otletetek hogy mi lehet a baja kerlek segitsetek mert en mar kimerultem az otletekbol!:(
Szia!

A képen lehet nem látszik, hogy el van belőle vágva.
Szerintem le van vágva a rugónak mind a két végéből és meg is volt a rugó melegítve azért, hogy a vége meg legyen hajlítva azért, hogy sík legyen. Látszik rajta a vágás és a melegítés is a festék le van égve, azért is olyan rozsdás az egész. Szerencsére volt egy gyári, egy sértetlen másik rugóm. Azóta a motorom tökéletesen működik.

Még egy kérdés?
A variátornak a belsejében van egy bronz persely ami csúszkál egy cromos csövön, na ebbe a perselybe kell tenni egy kicsi zsírt?
Vagy az csak szárazon csúszkál?
A másik kérdésem a variátor hangolásak kapcsolatban.
Próbáltam a variátorba 5g- os 5,5g- os 6g- os görgőket.
Az 5g- al nagyon pörgött de nem haladt a motor, az 5,5g- al nem pörgött túl és halad is rendesen, és a 6g- al nem vette fel a fordulatot. Akkor most az 5,5g- os az optimális választás, marha jól megy vele a motor. De kivi vagyok valamire.
Láttam azt, hogy léteznek görgők 5g- 5,2g- 5,3g- 5,4g- 5,5g- 5,6g- 5,7g- és így tovább, na van az ilyen kicsi lépcsőknek értelme?
Szóval van annak értelme, hogy ilyen finoman, finomra is belehetne állítani egy variátort?

Köszi!
sziasztok

segitseget szeretnek kerni toletek mert eggy aprilia sr 50 est javitok aminek az a baja hogy amikor turazom mindig fullad le es nem tudom mi lehet a baja

ha valakinek van valami otlete kerem segitene?
elnézéseteket kérem, hogy teleírom itt a falat... kitöröltem a hibakódokat, most már csak a 20-as van.. visszaolvastam korábbi beszélgetéseteket, és úgy tűnt, másnak is pontosan ugyanez a problémája volt. Hőgombát találtátok hibásnak... én is kivettem, hogy ellenőrizzem. Kitettem a teraszra, ott kb olyan 5 fok lehet, és a műszer a gomba ellenállásaként 6,7 kOhm-ot mutat... (ez nekem kevésnek tűnik. 15 C° -ra 24750 Ohm-ot írnak elvileg) elképzelhető, hogy nekem is ezért nem indul be ditech-em?
bocs, az előbb nem volt jó, szóval: 8,9,10,6,7,11,12,15,14,17,18,20,21...
egyet villan...
Nem tudom megnézni.
Hibakód?
sziasztok....valakinek elfekvőbe 2001 es sr50re bal első(sárga)index búra?Vevő lennék rá!Esetleg párban is érdekelhet természetesen!..(fehér is,sárga is).....köszönet
Gyertyacsere se oldotta meg a problémát sajnos...
Ha van sok türelme, akkor lehet a jó öreg krétázásos módszert is használni, akár a fékpofáknál. Ez tuti módszer. De valószínűnek tartom, hogy mire annyiszor szét és összerakja hogy jó legyen, megunja az életét.....
A képen nem látszik,hogy el lenne vágva,az összes kontraszt ilyen,mindkét fele laposra van gyárilag kiképezve,vagy nem belevaló volt,vagy ki volt lágyulva azért volt kisebb.A kuplung elég lassan kopik össze,nem csak úgy érzed,hanem valószínűleg tényleg csúszik.Érdemes kicsit rásegíteni.Első fék behúz és párszor adsz egy nagyobb gázt,csak érzéssel,hogy ne égjenek meg a pofák,meg ne liluljon be a harang Egykerekezni azért nem fogsz vele utána sem,de indulásnál sokat számít,ha nem csúszik.
elég ramatyul néz ki ez a rugo szerintem vegyél azt is nem nagy pénz kb. 1500ft.de egyébként csodát ne várj töle ha 50ccm-es mert azzal nem kell nagyon kapartatni ahoz komolyabban bele kell nyulni a zsebbe nekem egy mid-race hengerem van közel 20le azzal már lehet kaparni még az aszfaltot is felszedi!