Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen Kinter bácsi:D
Ez nem úgy van, hogy a csavart addig kell kifelé tekerni, amíg növekszik tőle az alapjárat? Az nálam 2,2 fordulatnál van, az úgy nem jó?
Ezután indítsd be a motort, melegítsd fel, és a képen látható fekete bakelites fejű csavarral tudod beállítani az alapjárati fordulatszámot. Lehet hogy neked nem pont ilyen csavar lesz benne, de rugó biztosan lesz alatta. Erről felismered. Ha befelé csavarod akkor jobban fog pörögni, ha kifelé, akkor csökken a fordulatszám. Azért kell előtte melegre járatni, hogy az automata szívató ne szóljon bele a működésbe. Persze mindezek előtt egy alapos karburátor tisztítás lenne jó.
Súbertű a rajta lévő zégerrel:

http://www.biollamotors.it/cat...
A képen pirossal jelzett csavart becsavarod teljesen, majd kifelé 1,5 fordulat. A kékkel jelzett csavart kiszeded, kihúzod az egész kócerájt. Találni fogsz egy gázbowdent, egy rugót, egy súbertűt és azon egy pici zégergyűrűt. A zégergyűrűt leveszed, és a tűn a középső rovátkába rakod. Ezután vissza az egész.
huha Kinter bácsi még csak 16 vagyok ám
Síber az mi is? és azt hogy kell középre tenni?
És a keverékcsavart azt hol találom?
Bocsi de nagyon Láma vagyok
Nagyon szépen köszönöm előre is:D::D:D és téll sry a Lámaságomért:D
Olajból Repsol Competition van benne,és csak annyit kap amennyit kever magának.Majd figyelni fogom a gyetyaképet, hogy alakul,
de ezek szerint a fogyasztáscsökkentésre csak az 50-esre való visszaalakítás a megoldás, mert kilukasztani azért nem szeretném.
Sajnos a gyári 50-es állapotú robogók elég drágák, olcsóbban meg csak ilyen buherált szarokat lehet kapni.
jólvan, ezt is köszi. És milyen gyertyát vegyek bele?
Ezt így nem lehet kiszámolni. De ne hasonlítsd össze a gyári 50-es, és a tuning 70-es hengert. Nincs értelme. A 70-es hengertől ne sajnáld a benzint, mert megsül. Viszont a gyertyakép az már sokat elárul. Kormos lehet a gyenge minőségű, vagy sok olajtól is....
A lényeg az, hogy ne a 700,- Ft-os AROL 2T-t öntsd bele.....
50-eshez kb. mekkora főfúvóka ajánlott? Nekem a Piaggio blokkhoz gyárilag 53-as főfúvóka van a dellorto phva 17.5 elektromos szivatós karbihoz. jelenleg 70-es henger van rajta, 80-as fúvóka volt rajta, (így vettem) de kormolta a gyertyát és 5,1 litert evett, így most 72-est tettem bele aztán majd meglátjuk. Ha így is sokat eszik, rakok rá 50-es hengerszettet, de az mekkora fúvókával elégszik meg kb.?
köszönöm! még egy kérdés, akkor a Castrol Actevo X-tra 2T gagyi ezekhez képest?
Síber középen, keverékcsavar 1,5 menet kifelé. A többi finomhangolás, motortól függ.....
Pl. Motul Scooter Expert 2T, Repsol Moto Competition 2T, Elf Sport 2 Competition. Nekem ez utóbbi van most. Jó olaj, de jó bármilyen, ami nem a leggagyibb. A kihajtásba Repsol Moto Transmision 80W-90, CASTROL TAF-X 75W 90, stb....
hello.
sok-sok próbával és állítgatással(akár főfuvit is cserélni)
ahány motor, annyi féle beállítás, így hát senki nem tudja elmondani a pontos értéket :/
Sziasztok!
H tudom jól belőni a karbit a 70-es cucchoz? mi az ideális levegő?
90-es főfúvóka van benne egy 17.5 karbiban
előre is thx !
sziasztok, még viszonylag kezdő vagyok sr50 témában, az érdekelne, hogy ti milyen motorolajat ajánlotok ditech-hez?!
A 4,2Bar kompresszor nyomásról megoszlanak a vélemények. Kb fele-fele arányban a jó és a rossz között. Valaki akinek esetleg tökéletesen működik és mérte? A lényeg, hogy alapjáraton 4,2 pörgetve 5barig is felmegy. Javítási útmutató min. 4,2Bart ír.
Sztem ha nem jutok vele 1-ről a 2-re, akkor haverom öccsének jól működő ditechén megmérem a nyomásértékeket. Bár ha vki tudna konkrétumot írni, akkor nem nem bontanám meg...
Az injektoron vettem le a kompresszor csövet, és nem jött vissza a benzin.
Miután hagytam végigfutni a hibakódokat, a végén egyfolytában csak a 3-as hibakódot adta.
Próbáld ki azt,hogy leveszed a kompresszorról a csövet és úgy índítózol,ha "nem történik semmi" akkor oké,ha visszajön a benzin akkor mégiscsak nyomásszabályzó.
"A következő kódokat adja: 8,3,6,7,4,5"
Ezekkel mizu? Amíg ezek a hibakódok megvannak, addig nem fog menni.
És néha halkan pöffent egyet.
A benzin nyomást nem tudom megmérni, nem sikerült szerezni mérőt, mert az enyém nem jó. De a csövet leszedtem és ömlik a benzin mikor ráadom a gyújtást.
Sok indítózás után rögtön kiszedtem a gyertyát és picit benzines volt. 2 gyertyával is próbáltam. Tehát benzin,levegő van.
A nyomásszabályzó is jó, a fórumban leírtak alapján néztem.
Az új szerszám kell a működéshez. Új motorra meg sajna nem telik. Ami van, az kp-ből van.