Ezután indítsd be a motort, melegítsd fel, és a képen látható fekete bakelites fejű csavarral tudod beállítani az alapjárati fordulatszámot. Lehet hogy neked nem pont ilyen csavar lesz benne, de rugó biztosan lesz alatta. Erről felismered. Ha befelé csavarod akkor jobban fog pörögni, ha kifelé, akkor csökken a fordulatszám. Azért kell előtte melegre járatni, hogy az automata szívató ne szóljon bele a működésbe. Persze mindezek előtt egy alapos karburátor tisztítás lenne jó.
A képen pirossal jelzett csavart becsavarod teljesen, majd kifelé 1,5 fordulat. A kékkel jelzett csavart kiszeded, kihúzod az egész kócerájt. Találni fogsz egy gázbowdent, egy rugót, egy súbertűt és azon egy pici zégergyűrűt. A zégergyűrűt leveszed, és a tűn a középső rovátkába rakod. Ezután vissza az egész.
huha Kinter bácsi még csak 16 vagyok ám
Síber az mi is? és azt hogy kell középre tenni?
És a keverékcsavart azt hol találom?
Bocsi de nagyon Láma vagyok
Nagyon szépen köszönöm előre is:D::D:D és téll sry a Lámaságomért:D
Olajból Repsol Competition van benne,és csak annyit kap amennyit kever magának.Majd figyelni fogom a gyetyaképet, hogy alakul,
de ezek szerint a fogyasztáscsökkentésre csak az 50-esre való visszaalakítás a megoldás, mert kilukasztani azért nem szeretném.
Sajnos a gyári 50-es állapotú robogók elég drágák, olcsóbban meg csak ilyen buherált szarokat lehet kapni.
Ezt így nem lehet kiszámolni. De ne hasonlítsd össze a gyári 50-es, és a tuning 70-es hengert. Nincs értelme. A 70-es hengertől ne sajnáld a benzint, mert megsül. Viszont a gyertyakép az már sokat elárul. Kormos lehet a gyenge minőségű, vagy sok olajtól is....
50-eshez kb. mekkora főfúvóka ajánlott? Nekem a Piaggio blokkhoz gyárilag 53-as főfúvóka van a dellorto phva 17.5 elektromos szivatós karbihoz. jelenleg 70-es henger van rajta, 80-as fúvóka volt rajta, (így vettem) de kormolta a gyertyát és 5,1 litert evett, így most 72-est tettem bele aztán majd meglátjuk. Ha így is sokat eszik, rakok rá 50-es hengerszettet, de az mekkora fúvókával elégszik meg kb.?
Pl. Motul Scooter Expert 2T, Repsol Moto Competition 2T, Elf Sport 2 Competition. Nekem ez utóbbi van most. Jó olaj, de jó bármilyen, ami nem a leggagyibb. A kihajtásba Repsol Moto Transmision 80W-90, CASTROL TAF-X 75W 90, stb....
hello.
sok-sok próbával és állítgatással(akár főfuvit is cserélni)
ahány motor, annyi féle beállítás, így hát senki nem tudja elmondani a pontos értéket :/
A 4,2Bar kompresszor nyomásról megoszlanak a vélemények. Kb fele-fele arányban a jó és a rossz között. Valaki akinek esetleg tökéletesen működik és mérte? A lényeg, hogy alapjáraton 4,2 pörgetve 5barig is felmegy. Javítási útmutató min. 4,2Bart ír.
Sztem ha nem jutok vele 1-ről a 2-re, akkor haverom öccsének jól működő ditechén megmérem a nyomásértékeket. Bár ha vki tudna konkrétumot írni, akkor nem nem bontanám meg...
Próbáld ki azt,hogy leveszed a kompresszorról a csövet és úgy índítózol,ha "nem történik semmi" akkor oké,ha visszajön a benzin akkor mégiscsak nyomásszabályzó.
A benzin nyomást nem tudom megmérni, nem sikerült szerezni mérőt, mert az enyém nem jó. De a csövet leszedtem és ömlik a benzin mikor ráadom a gyújtást.
Sok indítózás után rögtön kiszedtem a gyertyát és picit benzines volt. 2 gyertyával is próbáltam. Tehát benzin,levegő van.
A nyomásszabályzó is jó, a fórumban leírtak alapján néztem.
http://www.biollamotors.it/cat...
Síber az mi is? és azt hogy kell középre tenni?
És a keverékcsavart azt hol találom?
Bocsi de nagyon Láma vagyok
Nagyon szépen köszönöm előre is:D::D:D és téll sry a Lámaságomért:D
de ezek szerint a fogyasztáscsökkentésre csak az 50-esre való visszaalakítás a megoldás, mert kilukasztani azért nem szeretném.
Sajnos a gyári 50-es állapotú robogók elég drágák, olcsóbban meg csak ilyen buherált szarokat lehet kapni.
sok-sok próbával és állítgatással(akár főfuvit is cserélni)
ahány motor, annyi féle beállítás, így hát senki nem tudja elmondani a pontos értéket :/
H tudom jól belőni a karbit a 70-es cucchoz? mi az ideális levegő?
90-es főfúvóka van benne egy 17.5 karbiban
előre is thx !
Sztem ha nem jutok vele 1-ről a 2-re, akkor haverom öccsének jól működő ditechén megmérem a nyomásértékeket. Bár ha vki tudna konkrétumot írni, akkor nem nem bontanám meg...
Ezekkel mizu? Amíg ezek a hibakódok megvannak, addig nem fog menni.
Sok indítózás után rögtön kiszedtem a gyertyát és picit benzines volt. 2 gyertyával is próbáltam. Tehát benzin,levegő van.
A nyomásszabályzó is jó, a fórumban leírtak alapján néztem.