Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megyek, mára kihumorizáltam magam, jóéjt!
Én birtam a gépet.Mikor kikúráltam több mint egy évig csak röff és ment.
Hja, akinek csak megszületni volt nehéz... új szerszám, új motor,ccöcöco
Minél melegebb, annál hamarabb röffen....
Tűz után, nem hiszem..
Bibííí én még mindig motorral járok melózni. Az átalakított ditech-em csont nélkül röffen minden reggel. A tö....m majd lefagy, de akkor sem adom fel. Igaz, hogy a munkahely max 1km-re van tőlem.
Sok a műanyag.
Szólj SP-nek!MIZU-MIZU, mint két kicsi legó
Alá kell gyújtani. Rögtön indulni fog. A vastelepre...
Igaz-igaz. Csak még kitalálom, hogy hozom fel a 10-dikre..Amugy valamelyik reggel néztem, volt vagy 2 fok, pöcröff volt. De lehet holnap reggel előjön belőlem a mazopista, aztán azzal megyek dolgozni. Max nem lesz őszinte a mosolyom, hanem ráfagy az arcomra..
Szervizbe csak a legvégső esetben viszem. Amit tudok azt itthon megcsinálok rajta. A helyi aprilia szervíz amúgy sem a hozzáértésről híres.
Javításhoz szükséges felszerelés persze hiányos, de nem motor szerelőnek készülök.
A segítségeket meg köszönöm, holnap már okosabb leszek, mert átnézem, megpróbálom az előbb leírtakat.
A Leó-val? Most jött hozzá az új Malossi Multivar varió, egy rakás új szerszám, már csak idő kellene hogy összerakjam. Talán holnap este. Bár meló után már a tökömnek sincs kedve legózni.
Eccerű.tedd el melegebbre.15 fok alatt ló...szt akar menni.Csak köhög-prüszköl.Legalább 5 bar levegőnyomás,és rg6yc gyertya és megy mint a saffhausen.
Na ja, de nem születhet mindenki benzingőzös szülőszobán, ahol a magzatvíz is fáradtolaj...
Elkezdtük jah. De nálam ez úgy működött, hogy autószerelő bátyustól kértem mindenféle műszert. Azóta mindenből saját van. Igaz hogy azóta sza....ok a ditech-ekbe, max csak a karbisra alakítást vállalom el.....
Ah, hagynád szegény Zoli32-t éhenhalni? Amugy mi van a szunnyadó "oroszlánnal"?
Na, Te kis "KÁR" Örvendő
Nem, nem, nem......
De,de,de,de,de,de,.
Világos, bár megértem, hogy nem viszi el sacc/kb 5000.- Ft/órabérrel dolgozó Kókány Jóskához, hanem próbálkozik. Övé, szive,lelke pénztárcája bánja. Valahol +mi is elkezdtük... SZERINTEM. Ezért próbál -gondolom-segítséget kérni...
Hja, ez igaz.Bár én anno igy jöttem rá, hogy hiába zümmög a szivattyú mégsem kap kaját eleget. Mert igy egy KICSI benzintől pöffent párat, igy valószinű, hogy nem a gyujtásrész kaki. Persze ha nyomást mér, akkor kiderül.. A szimmering igy sem kizárható pl egyből, de laikusként azért megnézném. Vagy otthonról mondjuk 50-60 km-re az út szélén..
"csordogált a benzin" Pontosan. Csakhogy egy injektoros motornak ez lóf....sz. Ezért kell mindent műszerrel mérni, mert itt pár tized bar, és már köhécsel, vagy nem indul. Továbbra is azt mondom, hogy 0 tudással, és felszerelés nélkül ne fogjon senki ditech javításba. Bár én úgyis mondhatok bármit. Ezt ne vedd magadra, nem Neked szántam.
szerintem annyit, hogy működik. Amikor az enyémet megvettem, 2 évig nem jöttek rá a hibára. A szivattyú is "működött" zümmögött, csordogált a benzin. Aztán kimértem, és kiderült, hogy egy kis trutyi belement a szivattyúba, és nem nyomott semmit, csak csordogált a benzin. Kipucoltam, nefélj, mostmár indításnál levágja a csövet, ha nincs ráhúzva rendesen a bilincs
Próbálkozni lehet, egyértelmű. Az viszont biztos hogy a ditech-ben lévő gyertya (CPR8E) egy kis benzincsepptől azonnal működésképtelenné válik. Márpedig ezután tekerheted az önindítóval naphosszat. Ha egy ditech nem indul, általában nem azért van mert keveset kap.
Ha kicsit hosszabb ideig önindítózok akkor az benzinpumpa utána újra betölt. Nem tudom ez számít e valamit.