HÁt, én régen a stomira innen vettem, bár nem a legolcsóbb, a vizet is bírta, meg a navit is. http://www.bazismotor.eu/keres...
keress rá a szivargyujtó-ra, aztán kidob egy párat, ha érdekel.
Köszi.Ez még jó is lenne................ha lenne egy 3x3-as idom rajta...................de nincs.
Majd kavarok valami vízhatlan kormányra szerelhetőt szerintem.
jesszus.. Akkor visszaveszek az arcámból, én sem egy kerti törpe alkat vagyok a 97/186-al, de azért a nyomodba se érek! SZóval én kérek elnézést Zoli BÁCSI..
Megkérdezhetem, hogy a jogsi nélkül mennyibe fáj egy ilyen fejlesztés? Márcsak azért, hogy aki esetleg gondolkodik rendszám nélkülis/sr motorcserén, mivel kalkuláljon, ha bele akar vágni?
Nekem a 150-es Leo igencsak jól megy (mostmár....). Simán egykerékre áll a 105 kilóm alatt. Igazából ez is "elfogy" 100-110 környékén, de addig sokkal nyomatékosabb mint egy 50-es 2T. Amellett hozzátartozik az is, hogy mivel ez 4T, kisebb fordulaton megy, és nincs olyan érzése az embernek hogy rögtön szétszakad a blokk a fordulattól....
Az már becsületes. Szép váltás SV után. Gondolom nyomatékba is ott van rendesen. Mi meg itt szenvedünk a 50/125 kategóriába.
Amikor vettem a Stromimat, akkor én is gondolkodtam ilyen kategóriába, de úgy gondoltam, hogy ETZ 250 után ekkorát nem kellene ugrani, igy is tud a 67LE is meglepetést okozni, vagyis leginkább az idióta kiszámíthatatlan, stb... autósok. Néha,ha 2 személlyel menek, azért érzik, hogy "kevéske" a 650ccm, de azért még élni szeretnék egy darabig...
Szóval majd egyszer, ha nagy leszek, akkor ilyet veszek!
Aztán ennyit az OFF-ról.
Ja...........de az magasabb,viszont fele lóerő.Ez 106 az csak 50.Az MT inkább endúrószerűség aszfaltfutóművel.
Ez meg egy idomok nélküli 675-ös szupersport ahonnan elvettek a teljesítményből 20 pacit és nem állíthatóra cserélték a futóművet.
Hátsó sosem volt gond.Inkább 500 után egy általános jóleső fáradság.
Pénz az csak szállás,kaja függvénye.De Ha olcsó apartman és éttermi kaja nem vadkemping meg konzerv akkor napi 20e benzinnel együtt KB kijön.Ez az említett jóárasítással azért drasztikusan csökkenthető.
Nem volt pénz érte. Szép hely lehetett. Sajna én még anyagi okok miatt nem jutottam el ilyen helyekre. Hátsód hogy bírta, kb. ha mentek-jöttök, kb mennyi a költségvetése egy ilyen túrának?
IGy már értem. És közlekedsz is már vele? Márhogy forgalomba.
Egy igazán pogány kérdés: mennyibe fájt eddig, hogy ilyen szép állapotba hozd mármint a kétszeműt
Szegény szimó eléggé le van harcolva...............valaki meg csak felújítja pöpecre..................a duplalámpa meg kifejezett lieblingem volt mióta láttam 3-4 éve.
Sőt a macskaszemes is kifejezetten jól áll neki.
De az igazi ortodox az a dupla kereklámpa.
Kifejezetten kerek egész a járgány úgy ahogy van.Élőben meg menet közben nagyon ott van.
AZ sv darabos és nyers volt hozzá képest.
Simán és természetesen nyomul..............de nagyon ott van.
Leírva hülyén hangzik..................érezni kell.
Hát van neked szíved? Szegény szimó...
Szép az új géped,meg kell hagyni. Én a két lámpával nem tudnék megbarátkozni így, olyan mint a Wall-e, vagy ET ahogy ott"lógnak."
Majd kialakul.
http://www.bazismotor.eu/keres...
keress rá a szivargyujtó-ra, aztán kidob egy párat, ha érdekel.
Majd kavarok valami vízhatlan kormányra szerelhetőt szerintem.
http://shox.hu/content/napi-ak...
Ha igen, nem csodálkozom, hogy kevés volt a ditech..
SR 50 hátsó lámpát vennék
Akinek van légyszíves írjon: fb_blase@hotmail.com
Amikor vettem a Stromimat, akkor én is gondolkodtam ilyen kategóriába, de úgy gondoltam, hogy ETZ 250 után ekkorát nem kellene ugrani, igy is tud a 67LE is meglepetést okozni, vagyis leginkább az idióta kiszámíthatatlan, stb... autósok. Néha,ha 2 személlyel menek, azért érzik, hogy "kevéske" a 650ccm, de azért még élni szeretnék egy darabig...
Szóval majd egyszer, ha nagy leszek, akkor ilyet veszek!
Aztán ennyit az OFF-ról.
Ez meg egy idomok nélküli 675-ös szupersport ahonnan elvettek a teljesítményből 20 pacit és nem állíthatóra cserélték a futóművet.
Pénz az csak szállás,kaja függvénye.De Ha olcsó apartman és éttermi kaja nem vadkemping meg konzerv akkor napi 20e benzinnel együtt KB kijön.Ez az említett jóárasítással azért drasztikusan csökkenthető.
Nem titok 2009-es KB 1,5 volt tokkal vonóval új akksival (eladó szerintem lenyúlta a gyárit) papírokkal rendszámmal.
Egy igazán pogány kérdés: mennyibe fájt eddig, hogy ilyen szép állapotba hozd mármint a kétszeműt
Sőt a macskaszemes is kifejezetten jól áll neki.
De az igazi ortodox az a dupla kereklámpa.
Kifejezetten kerek egész a járgány úgy ahogy van.Élőben meg menet közben nagyon ott van.
AZ sv darabos és nyers volt hozzá képest.
Simán és természetesen nyomul..............de nagyon ott van.
Leírva hülyén hangzik..................érezni kell.
Szép az új géped,meg kell hagyni. Én a két lámpával nem tudnék megbarátkozni így, olyan mint a Wall-e, vagy ET ahogy ott"lógnak."
Sima gyárival a legjobb talán alattam (akkor kicsival 110 Kg felett voltam )hangolás nélkül GPS mérés 92-95 volt.
De ez Hebo alu volt.