A levegő nyomást megtartja, mert mikor lehúztam a kompresszorról csövet akkor "pisszent". Pedig akkor már 2 napja állt.
Még megpróbálom, hogy a hengerbe fecskendezek benzint, hátha úgy jó lesz. Meg a nyomásszabályzót is megnézem.
Értem. Pár nap mulva meg lesz a motorom és szeretném majd felujitani. Új szíjat és görgőket + olajcserét akarok. Mindenből gyárit. Nem akarom tunningolni. Hol lehet ezeke a legjobb áron beszerezni. Ja és aksit is akarok. Abból melyik való bele?
a nyomásszbályzó nagyon nem mindegy, hogy hány bar-t enged. pl. a polini kitámasztja a nyomásszabályzót, igy kb. 4 bárnál nyit, ami ugye 70-es hengernél kell, emelt mennyiség, azonos idő alatti befecskendezésnél. Itt emlékeim szerint 2,5 Bar a szabályzott nyomás.
amivel a levegőnyomást mérted, azzal meg tudod nézni a benzinnyomást is, csak legalább 8 bar-ig skálázott legyen. Amugy a levegőnyomást megtartja, ha nem indítózol tovább?
Ha egyáltalán nem inul egy kicsi benzint fecskendezz be a szívócsonkba, vagy hengerbe aztán próbálj indítózni. Ha pöffen egy keveset, vagy felpörög, akkor benzint nem kap. Ha igy sem, akkor gyujtásrész...szerintem
Kompresszor nyomása 4,5 bar körül van.
Benzin pumpa nyomását nem tudom megmérni.
De még aznap reggel gond nélkül indult 4-5 fok-ban.
A gyertya igaz kormos, de nincs más lerakodás rajta.
A nyomásszabályzót nem néztem még, holnap ez lesz az első.
Csövek, kábelek jók.
"Benzinpumpa működik, kompresszor ad levegőt bőven. " Nos, ez így édes kevés a távjavításhoz. Gyertyakép? Benzinpumpa nyomása? Levegőkompresszor nyomása? Nyomásszabályzó működik? Csövek, levegőszűrő állapota? Stb-stb.....
Sikerült a karbim beállítani, vagyis álligattam össze vissza de hiába.
A karbit kipucoltam aztán állítottam a tűn meg a benzin, levegő keverék csavaron is, de semmi változás, még mindíg olyan hülyén vette fel a gázt. (a motort pár napja vettem) Azt vettem észre (meg már beszéltünk is róra) hogy alapjáraton nagyon füstöl a motorom. Ma kicseréltem a benzint és marha jó lett a motor, a gázt nagyon jól veszi és nem nyomja ki a kipufogóból a kékes füstöt alapjáraton. Akkor nagyon valószínű, hogy az előző tulaj valami keverékfélét önthetett bele, meg nem lehet tudni azt sem, hogy mennyit állhatott nála ez a motor.
Egy kis segítséget kérnék.
Van egy 2002-es Morini blokkos, de karburátoros változatú SR-em.
A fesszabályzóm meghalt., és nem kapok hozzá. AZ a kérdésem hogy van-e tudomása arról valamelyikőtöknek, hogy a ditechével működne-e? Katalógus szerint nem egyezik a kettő, lásd a képen.
Gyertyacsere nem segített. Ami benne van az is max fél éves. Kipróbáltam másik 2vel azzal sem indul.
A következő kódokat adja: 8,3,6,7,4,5
Végignéztem a vezetékeket nincs szakadás, csatlakozók is jók.
Ahogy érzed,nekem tökmindegy.Nekem a densoval szar volt az alapjárat.Visszatettem a championt azzal meg mint a svájci óra úgy ketyegett és azóta is.Gyári duplapólusú ditech gyertyáról hol hallottál?A sercvice manualban olvastad?
A 4.2-es levegőnyomás bőven jó alapjáraton,bár ez is csak saját tapasztalat.Mikor 3.bar alatt termelt akkor voltak már gondjaim,leállt piros lámpáknál és nehezebben indult reggelente ,de lehetett vele menni.
Köszi Zoli32!
Szóval akkor kevés a nyomás Pedig a service manual-ban azt írják, hogy min. 4,2bar. Nekem ez az alapjárati érték, de ha pörgetem, akkor akár 5bar fölé is megy. Így is kevés?
A 'nem is szökik'-kel arra akartam célozni, hogy az O gyűrűk teljesen jó állapotban vannak és nincsenek megégve. Tehát elvileg a teflongyűrű teszi dolgát.
Haverom öccsének ugyanilyen morini blokos sr-je van és ezzel a 'duplapólusú akármivel' teljesen jól működik és 20 ezer Km van benne. De egyébként a gyáriból is van duplapólusú verzió. És volt már benne gyári is (kb. 3garnitúra), azzal is ugyanez volt a jelenség.
"Tehát a nyomás nem tud elszökni (és nem is szökik), függetlenül a teflongyűrű állapotától." Tévedsz. Ha a teflongyűrű átég, akkor a mögötte lévő gumitömítés elolvad mint a ....... Kompressziómérő mindenre ad választ.
Még megpróbálom, hogy a hengerbe fecskendezek benzint, hátha úgy jó lesz. Meg a nyomásszabályzót is megnézem.
Holnap törlöm őket és majd kiderül úgy mi lesz a hibakód.
Benzin pumpa nyomását nem tudom megmérni.
De még aznap reggel gond nélkül indult 4-5 fok-ban.
A gyertya igaz kormos, de nincs más lerakodás rajta.
A nyomásszabályzót nem néztem még, holnap ez lesz az első.
Csövek, kábelek jók.
Sikerült a karbim beállítani, vagyis álligattam össze vissza de hiába.
A karbit kipucoltam aztán állítottam a tűn meg a benzin, levegő keverék csavaron is, de semmi változás, még mindíg olyan hülyén vette fel a gázt. (a motort pár napja vettem) Azt vettem észre (meg már beszéltünk is róra) hogy alapjáraton nagyon füstöl a motorom. Ma kicseréltem a benzint és marha jó lett a motor, a gázt nagyon jól veszi és nem nyomja ki a kipufogóból a kékes füstöt alapjáraton. Akkor nagyon valószínű, hogy az előző tulaj valami keverékfélét önthetett bele, meg nem lehet tudni azt sem, hogy mennyit állhatott nála ez a motor.
Egy kis segítséget kérnék.
Van egy 2002-es Morini blokkos, de karburátoros változatú SR-em.
A fesszabályzóm meghalt., és nem kapok hozzá. AZ a kérdésem hogy van-e tudomása arról valamelyikőtöknek, hogy a ditechével működne-e? Katalógus szerint nem egyezik a kettő, lásd a képen.
Előre is köszi.
A következő kódokat adja: 8,3,6,7,4,5
Végignéztem a vezetékeket nincs szakadás, csatlakozók is jók.
A 4.2-es levegőnyomás bőven jó alapjáraton,bár ez is csak saját tapasztalat.Mikor 3.bar alatt termelt akkor voltak már gondjaim,leállt piros lámpáknál és nehezebben indult reggelente ,de lehetett vele menni.
Szóval akkor kevés a nyomás Pedig a service manual-ban azt írják, hogy min. 4,2bar. Nekem ez az alapjárati érték, de ha pörgetem, akkor akár 5bar fölé is megy. Így is kevés?