Egen...............de se blokk se elsőkerék se elektromos rendszer nem kéne........váz,a műanyagok egy tank meg az ülés....ezeken kívül mindenem van.......és le kéne akudni az árát.
Jó mélyre mert csóri vagyok ebből a megközelítésből.
1-et értünk, de persze ez személyfüggő. a 125-ös 4 ütem nem adja vissza azt, amit kétütemű. Igazán a 4 ütem 150ccm felett kezdődik igazán, addig a fogyasztásban jobb esetleg. Két személlyel meg aztán halott, előzésben csak lassú járműben kell gondolkodni. Persze ennek is van létjogosultsága, csakhát izlések és pofonok..
Hát a renccámos ára még az SV-be vándorolt anno talán négy éve.
Utána elbohóckodtam az áthegesztett vázú tuningcsodával.......................de se időm se kanalam nem volt vele komolyan foglalkozni így elpasszoltam a teljes tuningkészletet belőle.A váz is kétségesen sikerült mert furán kanyarodik emlékeim szerint.De megvan a teljes gépészet elsőkerék minden szar.Csak egy gyári pigi nrg váz kéne és összetólnám 50-esnek a kis fércelt darabot.
De semmivel nem sietek mert most inkább dúl a szerelem a 675-össel.
Meg hideg is van,kéne bele hekkelni egy szivargyujtót pénz is kéne 2-3 nagyobb nyugati kanyarra hegyen-völgyön.
Tavaly nyáron mentem egy Kimco 4ütemű 125-el és igazából csalódtam benne mert 95-100 volt a vége a gyórsulása sem volt meggyőző szerintem (motorja szépen duruzsolt,halk meg minden), az én Aprilia SR 50-em nem tuningolt 1évesen vettem tavaly, 3600km van most benne 80 viszi és nem mondanám hogy lassabban gyorsult volna mint a 125-ös tehát számomra pláne hogy most picit utánna néztem a dolgoknak nem éri meg a csere reckirozni a rendőrökkel,kisebb is hibalehetőség a 2 ütemnél stb....
Hali........csak zajlok csendesen.......torpolok hogy kene egy nrg vaz meg ures kaszni es osszefoltozni a rohadvanyomat mert nyaron be kene jarni meloba olcson.
Korábban Kinter irta, hogy járatlan utat nem biztos, hogy megéri feladni egy járatlanért. Ha van egy tuti sr-ed, ami papíros is, nem biztos, hogy megéri a reckírt. Ha a helyi jarddal "jóban vagy, vagy nem szaki és vágja fejből a motorokat, akkor esetleg. Aztán ha véletlenül csattansz egyet, akkor szívhatsz nem keveset.
Megint csak Kinterre hivatkozom, "kinőtte" az 50-es "KR50" special edition-t, vett egy hivatalos nagyrobeszt, és ha jól emlékszem, azzal is szív, motorikusan, és költ rá, pedig maga csinálja.
Én, ha már kinövöd az 50-est, akkor rászánnám még most a pénzt, és csinálnám hivatalosan(jogsi, rendszám), előbb utóbb a 125 is kicsi lesz, meg az assszzzzooonnnny is ("vigyé mán el") stb.Magamból kiindulva, legalábbis.
Persze a döntés a Tiéd. De azt hiszem van egy fórum 50-es kimagyarázása vagy hasonló, ott is vannak tanácsok.
Külföldiában eljutottak oda, hogy nem a ccm-et nézik, hanem , hogy mennyivel megy. Mobil fékbad, leállít, ha 40-nél több, akkor szevasz...
REmélem nálunk nem lesz ebből mostanában semmi, mert akkor halál a pesti forgalomra...
Szerintetek megéri reckirozni elcserélni Aprillia SR 50 R LC egy 125-ös 4ütemű rendszámnélüli kismotoros jogsis robogóra? Hallani ezekről szigoritásokat, meg hát a rendőrök sem hülyék pl.nagyobb testűek,jóval öblösebb kip.dob,16"kerék stb..... könnyen elküldik az embert hatósági szemlére a motort és ott minden kiderül,hiába mondom hogy kismotorként vettem meg minden...
Konkrétan az enyém morinis ditech, de annak a közepén van egy felfogató csavar, ami egy bordás tengelyre megy fel. Tehát nem három felfogató csavarja van. De hogy a tiéd ilyen-e?
Egy jó főtengelyen a hajtókar 0.15-0.75 mm-t mozoghat. Ettől függetlenül volt hogy olyat is visszatettem ami 2 mm-t mozgott. Azóta sincs semmi baja..... Figyelembe kell venni, hogy általában nem új főtengelyekkel dolgozunk, kis hazánkban pedig nem kolbászból van a kerítés, és nem mindenki milliomos. Viszont a hajtókarnak fel-le semmiféle mozgása nem lehet, mert akkor kuka.
Egen...............de se blokk se elsőkerék se elektromos rendszer nem kéne........váz,a műanyagok egy tank meg az ülés....ezeken kívül mindenem van.......és le kéne akudni az árát.
Jó mélyre mert csóri vagyok ebből a megközelítésből.
http://www.kepesmotor.hu/piagg...
Utána elbohóckodtam az áthegesztett vázú tuningcsodával.......................de se időm se kanalam nem volt vele komolyan foglalkozni így elpasszoltam a teljes tuningkészletet belőle.A váz is kétségesen sikerült mert furán kanyarodik emlékeim szerint.De megvan a teljes gépészet elsőkerék minden szar.Csak egy gyári pigi nrg váz kéne és összetólnám 50-esnek a kis fércelt darabot.
De semmivel nem sietek mert most inkább dúl a szerelem a 675-össel.
Meg hideg is van,kéne bele hekkelni egy szivargyujtót pénz is kéne 2-3 nagyobb nyugati kanyarra hegyen-völgyön.
"dekli lefittyenve, idom sutult," Ez teccik, olyan szakmaias......
Megint csak Kinterre hivatkozom, "kinőtte" az 50-es "KR50" special edition-t, vett egy hivatalos nagyrobeszt, és ha jól emlékszem, azzal is szív, motorikusan, és költ rá, pedig maga csinálja.
Én, ha már kinövöd az 50-est, akkor rászánnám még most a pénzt, és csinálnám hivatalosan(jogsi, rendszám), előbb utóbb a 125 is kicsi lesz, meg az assszzzzooonnnny is ("vigyé mán el") stb.Magamból kiindulva, legalábbis.
Persze a döntés a Tiéd. De azt hiszem van egy fórum 50-es kimagyarázása vagy hasonló, ott is vannak tanácsok.
Külföldiában eljutottak oda, hogy nem a ccm-et nézik, hanem , hogy mennyivel megy. Mobil fékbad, leállít, ha 40-nél több, akkor szevasz...
REmélem nálunk nem lesz ebből mostanában semmi, mert akkor halál a pesti forgalomra...
1mm annyi a kotty