Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jut eszembe: Neked volt benne hosszú végáttét? Ha igen, milyenek vele a tapasztalatok, 70-es ki birja hajtani, mennyivel romlott a gyorsulás?

Egen...............de se blokk se elsőkerék se elektromos rendszer nem kéne........váz,a műanyagok egy tank meg az ülés....ezeken kívül mindenem van.......és le kéne akudni az árát.
Jó mélyre mert csóri vagyok ebből a megközelítésből.
Látod, irhattál volna a télapónak, aztán hátha tojt volna neked a fa alá egy vázat
Ilyenre gondoltál Zolibá?
http://www.kepesmotor.hu/piagg...
1-et értünk, de persze ez személyfüggő. a 125-ös 4 ütem nem adja vissza azt, amit kétütemű. Igazán a 4 ütem 150ccm felett kezdődik igazán, addig a fogyasztásban jobb esetleg. Két személlyel meg aztán halott, előzésben csak lassú járműben kell gondolkodni. Persze ennek is van létjogosultsága, csakhát izlések és pofonok..
Hát a renccámos ára még az SV-be vándorolt anno talán négy éve.
Utána elbohóckodtam az áthegesztett vázú tuningcsodával.......................de se időm se kanalam nem volt vele komolyan foglalkozni így elpasszoltam a teljes tuningkészletet belőle.A váz is kétségesen sikerült mert furán kanyarodik emlékeim szerint.De megvan a teljes gépészet elsőkerék minden szar.Csak egy gyári pigi nrg váz kéne és összetólnám 50-esnek a kis fércelt darabot.
De semmivel nem sietek mert most inkább dúl a szerelem a 675-össel.
Meg hideg is van,kéne bele hekkelni egy szivargyujtót pénz is kéne 2-3 nagyobb nyugati kanyarra hegyen-völgyön.
Tavaly nyáron mentem egy Kimco 4ütemű 125-el és igazából csalódtam benne mert 95-100 volt a vége a gyórsulása sem volt meggyőző szerintem (motorja szépen duruzsolt,halk meg minden), az én Aprilia SR 50-em nem tuningolt 1évesen vettem tavaly, 3600km van most benne 80 viszi és nem mondanám hogy lassabban gyorsult volna mint a 125-ös tehát számomra pláne hogy most picit utánna néztem a dolgoknak nem éri meg a csere reckirozni a rendőrökkel,kisebb is hibalehetőség a 2 ütemnél stb....
Ezt a szösszenetet most olvastam egy eladó motornál, hogyaszongya:
"dekli lefittyenve, idom sutult," Ez teccik, olyan szakmaias......
Jaaaaaaa,az más. Olyan negatívnak tűnsz igy újévtájt . Bár igaz, most érdemes nézelődni, minden "hugyé-szaré" van. Mivan a rencámossal?
Hali........csak zajlok csendesen.......torpolok hogy kene egy nrg vaz meg ures kaszni es osszefoltozni a rohadvanyomat mert nyaron be kene jarni meloba olcson.
de az nem a féktárcsa csavarjainak a helye ?
Szevasz Zolibácsi, el vagy tűnődve igy ünnepektájt!
Korábban Kinter irta, hogy járatlan utat nem biztos, hogy megéri feladni egy járatlanért. Ha van egy tuti sr-ed, ami papíros is, nem biztos, hogy megéri a reckírt. Ha a helyi jarddal "jóban vagy, vagy nem szaki és vágja fejből a motorokat, akkor esetleg. Aztán ha véletlenül csattansz egyet, akkor szívhatsz nem keveset.
Megint csak Kinterre hivatkozom, "kinőtte" az 50-es "KR50" special edition-t, vett egy hivatalos nagyrobeszt, és ha jól emlékszem, azzal is szív, motorikusan, és költ rá, pedig maga csinálja.
Én, ha már kinövöd az 50-est, akkor rászánnám még most a pénzt, és csinálnám hivatalosan(jogsi, rendszám), előbb utóbb a 125 is kicsi lesz, meg az assszzzzooonnnny is ("vigyé mán el") stb.Magamból kiindulva, legalábbis.
Persze a döntés a Tiéd. De azt hiszem van egy fórum 50-es kimagyarázása vagy hasonló, ott is vannak tanácsok.
Külföldiában eljutottak oda, hogy nem a ccm-et nézik, hanem , hogy mennyivel megy. Mobil fékbad, leállít, ha 40-nél több, akkor szevasz...
REmélem nálunk nem lesz ebből mostanában semmi, mert akkor halál a pesti forgalomra...
piaggiosra es minarellisre igen,morinire nem.
Szerintetek megéri reckirozni elcserélni Aprillia SR 50 R LC egy 125-ös 4ütemű rendszámnélüli kismotoros jogsis robogóra? Hallani ezekről szigoritásokat, meg hát a rendőrök sem hülyék pl.nagyobb testűek,jóval öblösebb kip.dob,16"kerék stb..... könnyen elküldik az embert hatósági szemlére a motort és ott minden kiderül,hiába mondom hogy kismotorként vettem meg minden...
Konkrétan az enyém morinis ditech, de annak a közepén van egy felfogató csavar, ami egy bordás tengelyre megy fel. Tehát nem három felfogató csavarja van. De hogy a tiéd ilyen-e?
Akkor végülis nem félcenti az a félcenti. Szerencsére
ezt rálehet tenni az srre ez egy aeroxos felni ugyebár?
Azzal még kimész a világból.
Az lófa......
jó most néztem lemértem pontosan
1mm annyi a kotty
Hézagoló többféle méretben létezik. Nekem legalább mm-ben beszélj, a többi....... nem érdekel.
na ez fel - le nem mozdul semmit akkor jó!? 1 hézagológyűrű még elférne mellette. annyi kotya van.
Egy jó főtengelyen a hajtókar 0.15-0.75 mm-t mozoghat. Ettől függetlenül volt hogy olyat is visszatettem ami 2 mm-t mozgott. Azóta sincs semmi baja..... Figyelembe kell venni, hogy általában nem új főtengelyekkel dolgozunk, kis hazánkban pedig nem kolbászból van a kerítés, és nem mindenki milliomos. Viszont a hajtókarnak fel-le semmiféle mozgása nem lehet, mert akkor kuka.
igazad van az lesz van amúgy aszem