Ha jól látom akkor ez egy denso gyertya Ha az utr31es akkor az a malossi 70es hengeréhez jó,de az 50es mocihoz nem lesz jó,nem fog kiégni soha rendesen.
A kompresszor meg is tartja a nyomást, illetve a csövek jó állapotúak? A hőgomba jó, érzékeli, hogy melegszik a motor? kipufogód tiszta, nem füstöl? Esetleg még nézd meg, milyen olaj van benne, arra is allergiás..
belevau: Én, habár egyre ritkábban használom ilyen hidegben, letakartam egy kartonlappal a hűtőt, igy hamarabb melegszik, jobban kiég a gyertya. Hiába cseréltem termosztátot, alig-alig melegedett fel, főleg ha kint ilyen hideg van. Letakartam az egész hűtőt, igy 1/4, hosszabb távon akár 1/2-is felmegy a mutató, a gyertya is szebb, és nem köpködi annyira.
A légszűrő tiszta és a szivacs légszűrőolajjal olajozva.
A teflongyűrű mögött van egy O gyűrű + a levegőinjektor házánál is van. Tehát a nyomás nem tud elszökni (és nem is szökik), függetlenül a teflongyűrű állapotától. De mivel a teflongyűrű nincs megégve (tehát fehér színű) ezért ezt is kizárnám.
Tehát, nyomások rendben, tömítetlenség nincs, gyertya jó, így egyre valószínűbb, hogy a gyújtásnál lesz vmi. Trafó, kábel, vagy a jeladó. Bár ez csak egy logikus következtetés részemrő. Ditechnél bármi megtörténhet
Amikor menet közben kihagy, akkor olyan mintha elvenném a gyújtást vagy az egyik injektor zárva maradna. Ebből szintén következhet a gyújtórendszer hibája, vagy egy másik lehetséges hibaok az injektor-Ecu páros közül vmelyik.
Hát, nem tudom, ehhez a karbihoz nem értek, de ha belül is így néz ki, akkor csoda hogy még megy. Biztos meghálálja, ha nem is teszel rá másikat, de legalább leveszed, és kipucolod. Lehet, hogy a fűtés-ha egyáltalán az- megérett egy tisztításra, de lehet, (persze a külsőből itélve) hogy tele van lerakódással. Szóval én megnézném mit takar ez a külső.. Csak a csavarok bele ne szakadjanak.
Hideg van, ha csak rövid távokra használod a motort, akkor nem bír kiégni a gyertya. Ettől is lehet kormos. Az más kérdés hogy ha ez a gyertya kap egy kis kormot akkor kuka.... Légszűrő is tiszta?
"Ügye az nem baj ha lehúzom a torokfűtésről a vezetéket?" Amennyiben az tényleg "torokfűtés" (amit én továbbra sem látok), és lehúzod róla a vezetéket, akkor magaddal ba....ol ki, mert ilyen hidegben a benzin nehezebben fog párologni. A motor ettől esetleg rángathat, stb...
Na ugynéz ki hogy jövő héten meg lesz a motorom. Azt hogy milyen blokk van benne hogy tudom megállapítani? 2000-es évjárat. Szeretnék venni bele egy uj akkut, meg olvastam valahol hogy bele lehet rakni 125-ös RS lámpáját mert a gyári elég gyenge. Ilyet hol lehet venni?
Ügye az nem baj ha lehúzom a torokfűtésről a vezetéket?
A karbival az a bajom, hogy olyan nehezen veszi fel a gázt.
De jól megy a motor, csak gázrántásra fullad egy kicsit.
....torokfűtés......
De azt a karbit dobd el a kert végébe,mert egy beállíthatatlan szar! Szerezz a di-tech szívócsonkot,meg e dellorto karbit és mint az álom olyan lesz.....
Elektromos szívató? De akkor most két szívató is van a karbimban?
Az a kicsi szivató 8amit bekarikáztam) milyen elven működik?
És mi lenne ha lehúznám róla a sarut?
Köszi!
A teflongyűrű mögött van egy O gyűrű + a levegőinjektor házánál is van. Tehát a nyomás nem tud elszökni (és nem is szökik), függetlenül a teflongyűrű állapotától. De mivel a teflongyűrű nincs megégve (tehát fehér színű) ezért ezt is kizárnám.
Tehát, nyomások rendben, tömítetlenség nincs, gyertya jó, így egyre valószínűbb, hogy a gyújtásnál lesz vmi. Trafó, kábel, vagy a jeladó. Bár ez csak egy logikus következtetés részemrő. Ditechnél bármi megtörténhet
Amikor menet közben kihagy, akkor olyan mintha elvenném a gyújtást vagy az egyik injektor zárva maradna. Ebből szintén következhet a gyújtórendszer hibája, vagy egy másik lehetséges hibaok az injektor-Ecu páros közül vmelyik.
http://www.ndsmondeo.hu/writin...
A karbival az a bajom, hogy olyan nehezen veszi fel a gázt.
De jól megy a motor, csak gázrántásra fullad egy kicsit.
De azt a karbit dobd el a kert végébe,mert egy beállíthatatlan szar! Szerezz a di-tech szívócsonkot,meg e dellorto karbit és mint az álom olyan lesz.....
Az a kicsi szivató 8amit bekarikáztam) milyen elven működik?
És mi lenne ha lehúznám róla a sarut?
Köszi!
Valami jeladó lehet, megy rá két vezeték.