A motorom marha jól megy könnyen, indul hidegen és melegen egyaránt, csak a gázhúzásokra fullad, egy kicsit be van punnyadva.
Mikor húzok egy gázt, akkor be van lassulva, olyan mintha sokat kapna. A karbit már kipucoltam de nem volt benne kosz.
Az alapjárat az tökéletes azzal nincs baj, csak a gázt nehezen akarja felvenni. Viszont ha a benzin levegő csavaron egy kicsit kitekerek akkor mintha egy picit, de tényleg csak egy nagyon picit, mintha jobban venné a motor a gázt. De ha így ki van tekerve a benzin levegő keverék csavar, akkor a motorral már nem lehet elindulni mert befullad, mintha kevés lenne neki a benzin.
Ha betekerem egy kicsit ezt a csavart akkor jól megy a motor, de a gázt már nehezen veszi. Próbáltam a tűn is állítani, de ugyan ezt a szitut csinálja, vagy kevés neki a benzin, de jól veszi a gázt, vagy sok neki a nafta, de a gázt már nem akarja egyből felvenni.
Természetesen bárki segítségét szívesen veszem
Sztem rosszul tudod, mert service manual-ban az áll:
levegő nyomás: 4,2-6Bar
üzemanyag nyomás: levegőnyomás+2,5Bar, megengedett tolerancia: +- 0,2Bar
Cserélt már közületek valaki teleszkóp szimeringet, illetve olajat az SR-ben? Ha esetleg igen, légy szíves a folyamatot írjátok le!
Az enyém 2001-es évjáratú!
bár nem engem kérdeztél,veszem a bátorságot,h beleszoljak: az 5bar nagyon kevés! Minimum 7 de inkább az fölött kéne lennie! Sztem ez irányban nézelödj!
Hello Csabszeg. Ditech-nél nincs a forgattyús házban benzin mint a karbisnál tehát a légszűrő nem lehet benzines, max kicsit olajos. Marad a rés vizsgálat. Az én robeszomban 40000Km volt gyári fémlapos membránnal és soha nem volt vele gond. Persze vannak kivételek,találkoztam már én is törött membránlappal .
fényfelé fordítod, és ha nincs rés, bezár rendesen ,még jó .ill ha a légszűrőd benzines, akkor tudtommal vissza enged szal nem jáóv(mint az enyém) :D szép napot!
Kinter segíts
Szóval továbbra is alapjárat egyenetlen, viszont indulni indul, menni megy csak néha megtorpan. Főleg akkor, mikor pl. kanyarodáskor visszaengedem a gázt, majd mikor befordultam akkor gyorsítanék de torpan. Levegő nyomás alapjáraton 4,2bar, ha pörgetem akkor 5 fölé is megy. Üzemanyagnyomás a levegőnyomás+2,6-2,8bar. Sztem ezek rendben vannak. Alapjáraton ha hagyom járni, akkor ritkán randomszerűen leáll. De utána pöccre indul és jár tovább. Kinter, te bontottál már és alakítottál át sokat. A fordulatszám jeladó és a gyújtás jeladó egy és ugyanaz? Ezzel nem lehet gond? Esetleg vkinek vmi tipp vagy ötlet, hogy mit lehetne még megnézni? Ha a membrán nem zár rendesen az okozhat ilyet?
a kontraszt a szíj feszességére van hatással meg a görgőzésre is valamennyire=- nekem volt 4,7gr görgő 30kg-s kontrasztom, betettük a 35kg-s kontrasztot és utána kellett nekem 4,5gr
Az enyém eladó lesz április-május körül. 2003-as, Ditech volt fénykorában. Bár igaz hogy én 140-ért szeretném eladni, és már van is rá jelentkező. Minden esetre alaposan nézd át amit veszel, mert kemény összegeket lehet költeni egy lepukkant SR-re.....
"A fos RMS szíj(ami új volt) szinte pár kilóméter alatt már elkezdett foszlani! Olyan a minősége hogy az már
szégyen!..."
Ez sajnos így igaz. Nekem is szétment az RMS szíj párszáz km alatt....
Nekem is teljesen el volt kopva a kuplung ferrodol.
Kapott egy új kuplungot, meg új szíjat, és teljesen megváltozott
a motor. NEGATÍV!-irányba. Olyan lomha lett, hogy alig indúlt alattam.
A görgők is el voltak már nyalva+a variátor csúszkák(azok a kis műanyag bigyók, amik a nyomólapon vannak) . Gyári paramétereknek megfelelő(5.5G) görgőket kapott először. Aztán visszavittem szerelőmhöz, hogy ez ÍGY nem kafa.....
A vége az lett, hogy 0.5G-al könnyebb görgőket kapott, plussz a kuplung rugók(a pici 3db) ki lett cserélve erősebbre. De ami szerintem
sokat dobott, az a szíj! A fos RMS szíj(ami új volt) szinte pár kilóméter alatt már elkezdett foszlani! Olyan a minősége hogy az már
szégyen! Gépész v.ok, azért valamennyire megtudom ítélni....
Na, ez helyett kapott valami Japán szíjat, az már jó. A gond csak az volt, hogy a szerelő, az első alkalommal a leggagyibb(még jó h. a kuplungból nem, mert abból pont nem kapott) alkatrészeket tette bele. Pedig erre nem kérte senki. Még kérdeztem is, hogy ezek milyen minőségű alkatrészek... Mondta h. utángyártott. Felesleges 3×-os
árat fizetni az eredetiért. Hát szerintem nem!Az tény, hogy a hajtáslánc
felöli része picit el volt hanyagolva, de ez az előző gazdi sara, nem az enyém. A lényeg, hogy most tuti a verda.
Sziasztok! Szeretnék venni egy SR50-est. Tudnátok segíteni hogy mire figyeljek? A kerek lámpás változatot szeretném. Karbisat. Max 130ezer Ft-om van rá. Szóval tudnátok adni egy pár tanácsot?
Elvileg könnyebb kell akkor, de én ha tehetném megnézném új görgőkkel hátha csak az a baja, hogy kockás és nem mozog tökéletesen már.
De lehet, az is hogy ki van lágyulva a kontrasztrugód.
Most az a bajom, hogy lomha a motor, nehezen gyorsul és gázrántásra nem csinál semmit.
Ha azt akarom, hogy jól ugorjon a gázadásokra, akkor milyen görgőt kell, hogy vegyek? Nehezebbet vagy könnyebbet?
Mi lehet a görgö sulyában a legjobb választás.
Milyen sulyú görgöt használjak?
Mennyire kellene a motorom, motorjának pörögnie?
Vagy ez nem olyan nagy fordulatú motor?
Mintha nem forogna rendesen és a gázhúzásokra is lomhának túnik.
Hello.
Épp fordítva történik,mint ahogy Te gondolod-leírtad.
a centrifugális erő miatt a nehezebb görgő hamarabb elindul, azaz hamarabb kezd el váltani a varió.a könnyű görgővel pedig pőrgősebb lesz, de ez nem feltétlen jelenti azt, hogy megtáltosodik.
A hátsó kuplung ferodol el van kopva a motoromon.
Ami még nagyon érdekel.
Most 5- grammos görgők vannak a motorban.
Hogy szokták, hogy kell a görgők súlyát beállítani?
Tudom, hogy van egy gyári méret de mi, hogy is működik ez?
Ha könnyebb görgő van benne akkor gyengébb lesz a motor, vagyis azért mert egyből tolja fel a szíjat a tárcsára, de akkor a végsebessége is több lesz a mocinak.
És van az mikor nehezebb a görgő és ezért a szíj is jobban lentmarad, a motor ezáltal pörgősseb lesz és jobban gyorsul, de a végsebessége ilyenkor kissebb lesz.
Mi a lényege ennek?
Mikor húzok egy gázt, akkor be van lassulva, olyan mintha sokat kapna. A karbit már kipucoltam de nem volt benne kosz.
Az alapjárat az tökéletes azzal nincs baj, csak a gázt nehezen akarja felvenni. Viszont ha a benzin levegő csavaron egy kicsit kitekerek akkor mintha egy picit, de tényleg csak egy nagyon picit, mintha jobban venné a motor a gázt. De ha így ki van tekerve a benzin levegő keverék csavar, akkor a motorral már nem lehet elindulni mert befullad, mintha kevés lenne neki a benzin.
Ha betekerem egy kicsit ezt a csavart akkor jól megy a motor, de a gázt már nehezen veszi. Próbáltam a tűn is állítani, de ugyan ezt a szitut csinálja, vagy kevés neki a benzin, de jól veszi a gázt, vagy sok neki a nafta, de a gázt már nem akarja egyből felvenni.