A generátor gyári bekötésű? Nincs felcserélve a töltés és a világítás vezetéke? Próbáld meg a fesszabályzó testelését megpucolni, és nézd meg hogy az előírt teljesítményű izzók vannak-e benne. Ezután feszültségmérés, majd ha ez sem segít, akkor szabályzó csere.
Sziasztok. nemrég vettem egy aprilia sr old ot. Ilyen tuning kormány van rajt. Én vissza akarom alakítani eredeti állapotra műszerfalat ra meg minden. Ha Győr környékén esetleg érdekelne valakit elcserélném egy gyári kormányra. Kérésre képet csinálok róla. üdv
Sziasztok!
Ti melyik sportlégszűrőt vennétek?
A malossi redfiltert amit csak bele kell rakni a gyári házba vagy a malossi E5-öt de abból is a zártat?
Előre is köszönöm!
Leszeretném szedni a fejidomot azt amibe a lámpa van, de elakadtam.
Gyanítom hogy a kereket is le kell vennem hozzá ?
Meg kell ragasztanom a felfogatási pontokat mert le vannak törve sajnos .
Szerintetek kétkomponensű ragasztó jó hozzá ?
Világos. Mindenesetre a termosztát dolog érdekes, kivettem, melegítettem, és működött. Hogy bent miért nem?....Azt viszont hozzá kell tennem, hogy a malo ecu annyi kaját ad hidegen, hogy majdhogynem fuldoklik. Igaz, igy -5-ben is pöcröff a gép, bár nem is 2.5L/100km. a fogyija.
Igen a ditech biztosan nem erre a klímára lett gyártva. Azt, hogy hol van neki az üzemi hőfok azt te nem tudod a kijelző megállapítani, mert ez nem kocsi, hogy felénél kell állnia. A hűtő ha túl méretezett is a termosztátnak működni kellene. Tehát addig nem nyit ki míg nem éri el bizonyos hőmérsékletet. Viszont ha neked bejött használd úgy. A ditech úgyis külön állatfaj, hát még hidegben.
Nem tudom, hogy hülyeség-e. Az enyémben cseréltem termosztátot, mert nem melegedett be normálisan, trutyis volt a gyertya. Olyan 10 fok alatt letakartam, igy melegedett középső mutatóállásig, vagy feljebb. A hűtő csöve folyamatosan melegszik a motorral, ahogy a hűtő is. Pedig a motorba zsír új termosztátot tettem, mégsem változott semmi. Mióta takarva van, hamarabb felmelegszik, ki is ég rendesen, viszont nem melegszik túl. SZerintem ezek a motorok nem ilyen klímára lettek konfigolva hűtés szempontjából, el tudom képzelni, hogy esetleg a hűtő egyezik a 125-ös hűtőjével, tehát túlméretezett..
Nem tudom hogy van-e benne termo.
Lehet hogy ki van szedve és ezért kell ez a kis variálás.
De hogy így szóltál értem ezt megnézem az biztos.
A levegőszűrőt nem cserélte a srác hanem vett olyan szivacsot és azt rakta bele spayvel. Elméletileg ezt is nem olyan régen csinálta de persze ha már szétkapom meg is nézem,.
"illetve ha nagyon barna cserélném a fékfolyadékot..." Az enyémbe olyan volt mint a kávé. Sűrű, ragacsos, darabos. Végülis (szerintem) csak 2003-óta volt benne..... Kicseréltem frissre, a hátsó fékem mintha valamivel könnyebben járna azóta.
A hűtőt letakarni szerintem hülyeség. Azért van a termosztát. Akkor rendben minden. Ha szépen gyorsul, megy ne nyúlj hozzá. A levegőszűrőt nem írtad. Mosás, légspray olaj befújás, ha száraz és koszos.
A hajtásban most lett olaj cserélve szép sárgás.
A fékfolyadék még nem lett megnézve de holnap rá pillantok.
A fagyálló minőségi normális az is most lett cserélve.
Ilyenkor is járt vele a gazdája ezért egy része a hűtőnek le van takarva.
Így is felveszi az üzemi hőfokot és a fogyasztása sem vészes.
A motorba Agip Shintecik 2T olaj van.
Valami hasonló lesz beleborítva ha kifogy:)
Igazából Repsolra gondoltam.
Tiszta legyen a levegőszűrő, a hajtásban cserélném az olajat, illetve ha nagyon barna cserélném a fékfolyadékot, megnézném a hűtővízet, legalább valamilyen márkás félszintetikus olajat tegyél bele (jobb nem baj). Kb ennyi... így hirtelen.
Kezdeném rögtön úgy hogy bemutatkozom mert szerintem egy picit más az ember megítélése ha ne úgy viselkedik mint egy igai nagy paraszt.
Szóval Gábor vagyok és 32 évesen családapa ként arra jutottam hogy elkezdem az igazán motorozást mert eddig inkább csak a nem biciklizést csináltam. Örököltem egy remekbe szabott kék kis Simsont.
Nagyon remek kis motor mert fillérekből lehet vele normálisan utazni csak épp nem arra találták ki hogy tartósan a Budapesti közlekedés résztvevője legyen.
Nem szabad őket szidni mert nagyon jó kis motorok.
Olajon és benzinen kívül semmit nem igényelt egész évben.
Abból is az elképesztő 1.3 literes fogyasztás ami becsülendő.
Viszont mivel kétszer sodortak le az útról csak a tavalyi év során elhatároztam hogy keresek egy kicsit komolyabb technológiával megáldott kis motort. Végig mérlegeltem a lehetőségeket és végül kerestem egy régebbi SR 50 es kis masinát. A volt gazdája vég törlesztett és meg kellett hogy váljon tőle.
Kisebb nagyon szóba sem jöhetett volna mivel 195 centi vagyok és ezen is zavarba ejtően nézek ki. Szerencsére megkíméltnek tűnik és nem csörög vagy füstöl a motor. Gyenge az aksi ezért inkább rúgásra indul de azt legalább elsőre. Furcsállom hogy egy magas fordulaton kezd elindulni. Viszont ami egyből lenyűgöz hogy gyakorlatilag nem torpan meg egy pillanatra sem.
Eszméletlen gyorsulással és dinamizmussal gyakorlatilag pillanatok alatt levett a lábamról.
Végül is nem bánom hogy megvettem csak azt bánom hogy ezt télen tettem.
Így tavaszig vagy legalábbis az idő jobbra fordultáig nézhetem a motort a garázsba.
Viszont addig szeretnék minél többet megtudni róla.
Mire kell hogy odafigyeljek?
Milyen olaj a legmegfelelőbb ?
Milyen hibák jönnek elő rajta aminek az előbukkanására számítanom lehet?
Helló! Piaggio blokkos sr ról a deklicsavarokat milyen csőkulcsal lehet leszedni mert nekem a 8mm rel nem sikerült. Van esetleg valamilyen speciális szerszám hozzá? Köszi a segítséget.
Még egy egy kiváncsiság furdalja az oldalam.
Láttam már robogókon, gilera ice és a gilera stalker- en, hogy a hengerből jön ki a kipufogó és onnan a kipufogó könyökből el ágazik egy vékony csövön valahová. Ez a vékony cső mijen célt szolgál? (ezt csak azért kérdezem, a rezonátor kipufogót hogyan lehet rátenni)
Én csak 2 féle szíjat látok , mert 2 pieju crosser, vagy mi a tetű a másik 2 malaguti crosser. Ebből a pieju ugyanolyan hosszúságú. A két malaguti crosser szíj eltérése meg adódhat évjárat miatt különbség miatt.
Ha egy adott márkájú és típusú robogóhoz akarok venni egy szíjat, akkor azt tapasztalom, hogy több méretbeli eltérés is van.
(nem csak egy, hanem több vagyis a szélesége és a kerülete más a szíjjaknak, pedig ugyan ahoz a robogó márkához és típushoz van gyártva) Akkor egy robogó típushoz nem csak egy típusú szíjat gyártanak? Beteszek be egy linket, hogy megértsetek.
Pl: Egy malaguti crossernél- hez találok 4- féle típusú szíjat is.
Mért van ez?
Ti melyik sportlégszűrőt vennétek?
A malossi redfiltert amit csak bele kell rakni a gyári házba vagy a malossi E5-öt de abból is a zártat?
Előre is köszönöm!
Van egy aprilia sr old mocim allandoan kicsapja az ízzokat miért?
Leszeretném szedni a fejidomot azt amibe a lámpa van, de elakadtam.
Gyanítom hogy a kereket is le kell vennem hozzá ?
Meg kell ragasztanom a felfogatási pontokat mert le vannak törve sajnos .
Szerintetek kétkomponensű ragasztó jó hozzá ?
Előre is köszi a választ :)
Lehet hogy ki van szedve és ezért kell ez a kis variálás.
De hogy így szóltál értem ezt megnézem az biztos.
A levegőszűrőt nem cserélte a srác hanem vett olyan szivacsot és azt rakta bele spayvel. Elméletileg ezt is nem olyan régen csinálta de persze ha már szétkapom meg is nézem,.
A fékfolyadék még nem lett megnézve de holnap rá pillantok.
A fagyálló minőségi normális az is most lett cserélve.
Ilyenkor is járt vele a gazdája ezért egy része a hűtőnek le van takarva.
Így is felveszi az üzemi hőfokot és a fogyasztása sem vészes.
A motorba Agip Shintecik 2T olaj van.
Valami hasonló lesz beleborítva ha kifogy:)
Igazából Repsolra gondoltam.
Kösz a gyors választ:)
http://www.egumotors.hu/tuning...
Kezdeném rögtön úgy hogy bemutatkozom mert szerintem egy picit más az ember megítélése ha ne úgy viselkedik mint egy igai nagy paraszt.
Szóval Gábor vagyok és 32 évesen családapa ként arra jutottam hogy elkezdem az igazán motorozást mert eddig inkább csak a nem biciklizést csináltam. Örököltem egy remekbe szabott kék kis Simsont.
Nagyon remek kis motor mert fillérekből lehet vele normálisan utazni csak épp nem arra találták ki hogy tartósan a Budapesti közlekedés résztvevője legyen.
Nem szabad őket szidni mert nagyon jó kis motorok.
Olajon és benzinen kívül semmit nem igényelt egész évben.
Abból is az elképesztő 1.3 literes fogyasztás ami becsülendő.
Viszont mivel kétszer sodortak le az útról csak a tavalyi év során elhatároztam hogy keresek egy kicsit komolyabb technológiával megáldott kis motort. Végig mérlegeltem a lehetőségeket és végül kerestem egy régebbi SR 50 es kis masinát. A volt gazdája vég törlesztett és meg kellett hogy váljon tőle.
Kisebb nagyon szóba sem jöhetett volna mivel 195 centi vagyok és ezen is zavarba ejtően nézek ki. Szerencsére megkíméltnek tűnik és nem csörög vagy füstöl a motor. Gyenge az aksi ezért inkább rúgásra indul de azt legalább elsőre. Furcsállom hogy egy magas fordulaton kezd elindulni. Viszont ami egyből lenyűgöz hogy gyakorlatilag nem torpan meg egy pillanatra sem.
Eszméletlen gyorsulással és dinamizmussal gyakorlatilag pillanatok alatt levett a lábamról.
Végül is nem bánom hogy megvettem csak azt bánom hogy ezt télen tettem.
Így tavaszig vagy legalábbis az idő jobbra fordultáig nézhetem a motort a garázsba.
Viszont addig szeretnék minél többet megtudni róla.
Mire kell hogy odafigyeljek?
Milyen olaj a legmegfelelőbb ?
Milyen hibák jönnek elő rajta aminek az előbukkanására számítanom lehet?
Még egy egy kiváncsiság furdalja az oldalam.
Láttam már robogókon, gilera ice és a gilera stalker- en, hogy a hengerből jön ki a kipufogó és onnan a kipufogó könyökből el ágazik egy vékony csövön valahová. Ez a vékony cső mijen célt szolgál? (ezt csak azért kérdezem, a rezonátor kipufogót hogyan lehet rátenni)
Ha egy adott márkájú és típusú robogóhoz akarok venni egy szíjat, akkor azt tapasztalom, hogy több méretbeli eltérés is van.
(nem csak egy, hanem több vagyis a szélesége és a kerülete más a szíjjaknak, pedig ugyan ahoz a robogó márkához és típushoz van gyártva) Akkor egy robogó típushoz nem csak egy típusú szíjat gyártanak? Beteszek be egy linket, hogy megértsetek.
Pl: Egy malaguti crossernél- hez találok 4- féle típusú szíjat is.
Mért van ez?
http://www.honor.hu/motoros/?p...