Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Csabszeg.

Most vettem a mocit, még soha nem volt robogóm, de értem amit mondasz.

KÖSZÖNÖM az infót!
Hello, Görgőből 5,5grammos a gyári aminek a mérete 15x12es ,
130*90 R13 méretű Maxxis a gyári gumi.
Ajánlotta azt hiszem Kinter a Popcorn robogóból való lámpát Sr-hez, mert az fényévekkel jobban világít...ha már úgyis akarsz venni. De az angel eyez is jobb fényt biztosít ,mint a gyári.Bontóból betudod szerezni a fékkart, és a lámpát is valószínűleg.
ha túl könnyű a görgő nagyon pörög a motor, ha nehéz akkor meg nem akar kipörögni, ez elöl van a variátorban. a kuplung 2/3 pofából áll, rugókkal vannak összekapcsolva, minél erősebb a rugó, annál magasabb fordulaton nyit szét és indul el a kerék.
Egun egyébként sok dolog levan írva http://www.egumotors.hu/tuning...
Én is :)
Természetesen csak viccelek. :)
Tényleg erre nem is gondoltam.
Lehet kani olyan piros műanyag benzines kannát.
Lehet kapni olcsóért egy 10-es kannát ami befér.
Hát... a lábam közt hiányzik a benzintank.
"nagyon szokatlan, hogy a lábamközött nincs semmi"
Ezek szerint pasi voltál előtte. Mennyibe kerül egy ilyen operáció?.....
Szia és köszönöm a segítségedet.
Mekkora súlyú görgő kell gyárilag bele?
Meg tudod mondani, hogy gyárilag milyen méretű gumi való a hátsó kerékre? A motorba szerintem már nem az eredeti lámpa lehet benne, hanem ilyen angyalszemes taning protektoros akármi, amit ki akarok cserélni. Hol tudok rendes lámpát venni (bontott is jó lenne). A jobb fékkarom el van törve, ezt is hol tudom beszerezni?

Légyszi magyarázd el a görgők működését itt most arra gondolok , hogy mi van akkor ha túl nehéz, vagy túl könnyű a görgő. Légyszi azt is magyarázd el, hogy is működik, vagyis mit értesz azon, hogy túl erős a kuplung? Azt tudom, hogy hátul az a kuplung kirepül
(a fékbetéthez tudnám hasonlítani) Tudod most vettem ezt a robogót és idáig csak simsonom volt.

Köszi!
nagyon könnyű görgők, túl erős kuplung
Sziasztok!

Van egy Aprilia sr 50- es motorom.
Hát elég érdekes ez a robogózás, nagyon szokatlan, hogy a lábamközött nincs semmi, nem is érzem magam biztonságba.
Inbolyog mint a többi robogó, a gödrökat nagyon szarul veszi és kanyarodni ez sem akar. A motor marha jól megy 90- a vége, viszomt ahoz képest ahogy megy szerintem buta az egész váz és a futómű. Na mindegy, majd csak meg szokom, hát nem vagyok egy nagy robogós az is biztos.
Egy nagy bajom van vele, hogy olyan nehezen tudok vele elindulni.
Mikor beindítom és el akarok vele indulni akkor olyan nagy gázt kell neki adnom, hogy meginduljon a motor, csak pörgetem és sokáig nem csinál semmit, aztán ha már pörög mint az állat akkor indul el. Na ez mitől lehet? Köszönöm szépen a segítségedet!
"Hello, kiszemelt Sr megvétel napja előtt nem indult be. Tulaj elmondása alapján vízpumpa tömítése ment szét, és így letilt az elektronika. Lehetséges hogy ettől nem indul?"

Ha nem indul az kínos. Ditech? Akkor felejtsd el.
Hogy a vízpumpa miatt tiltana le az elektronika és ezért nem indul? Nem űrkomp ez vazze.....
Köszi a választ!
Szerintem azt a motort,és az inkorrekt eladot is felejtsd el! Az égvilágon semmi nem figyeli a vizpumpa tömitését!
Köszi.
nem hiszem,hogy letiltana az elektronika
Hello, kiszemelt Sr megvétel napja előtt nem indult be. Tulaj elmondása alapján vízpumpa tömítése ment szét, és így letilt az elektronika. Lehetséges hogy ettől nem indul?
Igen, ha jár a motor akkor nagy nyomás van a benzinpumpa és az injektor közötti csőszakaszon. Ha ez a baj, akkor csakis nagynyomású (szövetes) csővel pótold, a bilincsek meghúzására is ügyelve. Kellemetlen mikor a nagynyomású benzin berobban menet közben......
Na pont így jártam ma én is reggel indítom a motort irány melózni kicsit ketyeg addig cigizek erre a reggeli koma mellett iszonyatos benzinszag kukkolok mint nyúl az üregbe hogy honnan a szag, és kis keresgélés után látom elöregedett a benzincső fröcskölt a benzin mintha muszáj lenne motor megáll autóval melózni gyorsan mert késésbe vagyok benzincső vásárlás 200 magyar forint 1 méter probléma megoldva. Szerencsére.
Eladó Aprilia sr morini tuningoláshoz való alkatrészek. Sok alkatrész jó ditechez. (vagy ha pl. ditechet akarsz karbissá alakítani akkor tökéletes választás a henger.) 70es charmo vas henger frissen fúrva új dugóval kb 3 km van benne 15000.-, bgm evolution főtengely nem kotyog jó állapotban van 15000.-, italkit belső rotoros gyújtás felszerelhető minarelire meg kis alkítással akármire jó állapotban 37000.- , polini super speed variátor jó állapotban új 4,7es malossi görgővel 10000.- , polini speed kuplung jó állapotban 10000.-, polini membrán lapok nélkül 3000.-, hebo performer kipufogó nincs horpadva szép állapotban 28000.-, dobos hátsó kerék gumi nélkül 7000.-, oldal dekli berugóval 9000.-, egyedileg kivágott vízpumpa 5000.-, . Képeket ha szükséges email-ben tudok küldeni. Alkudni lehet de csak ésszel.


elérhetőségeim:
email: heavytools8@gmail.com
tel: 06302353309
nagyon kicsi folt most is van alatta...de literszámba akkor ömlött ki, mikor járt a motor...nehezen is indult...először azt hittem hogy az akksival van gond...dadogott,lefulladt stb...
azért kérdem mert nem tudom...úgyhogy gőzöm sincs.
Nem lehet hogy be van repedve a cső, és csak a benzinpumpa működésekor folyik?
"A hanga 70-75 óra szerinti sebességnél teljesen jó." Továbbra is azt tudom mondani, hogy hallani kell a motor hangját. Ha úgy érzed hogy ezen a sebességen a motor fordulatszáma nem túlzottan magas, akkor valószínűleg ez megfelel a blokknak is. Az enyémben 120-as óra van (nem pedig a gyári 80-as), ezt most jelenlegi állapotában (a 110 kilómmal) kb 95-ig tekeri. Én viszont nem szoktam (óra szerint) 75-80-nál jobban húzni neki. A motor hangjából ítélve, ezt a tempót elviseli rövid távon. Hosszabb távon nem szoktam 65-nél jobban tépni.
nah kicsit alaposaban megnéztem...a cső a helyén van mindenhol...a csőben benzin is van...de valahol elfolyt kb 3 liter