Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam egy aprillia sr50-est, ami javitásra szorul ezt irja a tulaj.Minden tökéletesen működik rajta, 1 rúgásra indul. De viszont múltkor belefagyott a víz, és úgy lett elindítva. Azóta szintén 1 rúgásra indul, de viszont nincs ereje. Nem lehet neki olyan nagy baja, aki ért hozzá az megtudja csinálni. Sajnos én nem értek hozzá, és nekem már nagyon sokban van. Mi lehet a baja? vélemény?
Az egész elejét le kell csavarozni és utána férsz hozzá a lámpához a térd idomot lecsavarozod.
Sziasztok, egy hete vettem egy aprilia sr 50 motorom. Soha nem volt még ilyen gépem ezért szeretném kérni segítségeteket. Mellékletben csatoltam a motort. Szeretném az első fényszóróból kicserélni az izzót de fogalmam sincs hogyan kezdjek neki. Le kell szedni a teljes fejidomot vagy hogy csináljam?
130.000,- Ft?! Ez hülyeeeeeeeeeeee.........
Egy kis érdekesség,milyen elvetemült emberek vannak
ja és az ára sem semmi
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
szabályozza a gázáramlást,
* Membránvezérlés:

A kezdőtöltet bevezetését membránszelep vezérli. Amikor a dugattyú a felső holtpont felé mozog, akkor a forgattyúházban csökken a nyomás (szívó hatás jön létre), a membránszelepet a kezdőtöltet légköri nyomása kinyitja. A kezdőtöltet beáramolhat a forgattyúházba, amíg a lefelé mozgó dugattyú nyomása által keltett elősűrítési nyomás és az előfeszített membrán zárja a beömlőcsatornát. Egyik előnye hogy rövid dugattyú palástot lehet alkalmazni, a blokk kompaktabb, a dugattyú könnyebb. Feltöltéses motoroknál nem alkalmazható mert a kompresszor nyomása folyamatosan nyitva tartaná.
az a kerdesem hogy a karbinal a membrannak milyen szerepe van.
A valaszt elore is koszonom.
Helló olyant kérdeznék hogy vettem egy purejet-piaggiot gyakorlatilag factory a blokk,de erre ráteszem a gyújtást létezik hogy rögtön kell neki lámpát kapcsolni?csak azért kérdem mert rendesen oda tesz az aksinak indítózásnál,a Faktory-n sem volt lámpa kapcsoló de az legalább akkor kapcsolta fel amikor elérte az 1500-as fordulatot,ezeket valami relé irányítja vagy a számítógép?esetleg ha tudna valaki segíteni?üdv
De alapjáraton is kopog. Ilyenkor még nem megy a hajtás.
Egy dolog nem tetszik viszont. Hogy lehet hogy a blokkban mindenhol a 2000-es év szerepel, egyedül a szelepfedélben van a 97-es évjárat? A felső vezérműkerék csavarja olyan mintha kicsit bele-bele érne a szelepfedélbe. Lejönni is alig akart a fedél a csavar miatt. Ezt azért furcsállom. Másik dolog hogy a generátor tekercsei hangyányit meg vannak dörzsölve. Biztosan beleértek a lendkerék lefogató csavarjába. Ezt úgy oldotta meg a tulaj, hogy két tömítést rakott a blokk, és a gyújtásfedél közé. Ez sem tetszik.....
Akkor hajtás.
Szelephézag jó, a lánc simán értéken belül van.
Szelephézag,nyúlt vezérműlánc?
Az az ütemes kopogás zavart kicsit. Gondoltam inkább a végére járok, mert olyan dolgokkal riogattak hogy jajj. Ennek ellenére egyenlőre semmi lógó-kopogó dolgot nem találtam. Kivéve a csontszáraz, szarr kopott hátsó kerékcsapágyat, de az ugye nem ad ilyen hangot. Ritkán van ilyen, de egyenlőre tanácstalan vagyok.....
Istenesen szétkaptad.................gond van?
Raktam fel pár új képet a Leóról.
Mindkettő 35000 FT.
Malossi átalakító (piaggio)
Yasuni C16 "black" (piaggio)
Hát ezaz. Azért remélem néha benézel gonoszozni, meg adsz egy-két hasznos tanácsot! Azért kiadhatnál egy "Kinter összes szívásait a Gonosszal", vagy valami hasznos kisregényt!
Lehet, hogy elrejtettek benne egy olasz csörgőkígyót? Ugy látszik ezt már nem kismókusok hajtják, akkor ez valami tunying lehet....
"Kinter itthagyni készül bennünket" Igen, én picivel nagyobb kategóriára váltok, tavasszal pedig megy a kis SR a háztól. Örülök is meg nem is. Jó kis motort csináltam a ditech-ből.
Duki?
Papának jól megy aszongya.............nekem fingom nincs csa annyi hogy csörög.
Szia Dini, az én scarám ugyan ezt csinálta ,a benzinnyomás szabályzó volt átszakadva , egy nyomásmérés sok mindent elárulna így csak találgatsz. Sok sikert!
Neked is! Itt épp kihaltság uralkodik, este van egy kis élet, Kinter itthagyni készül bennünket, csak néha néz be ördög és poklozni, aztán ahoj..