Találtam egy aprillia sr50-est, ami javitásra szorul ezt irja a tulaj.Minden tökéletesen működik rajta, 1 rúgásra indul. De viszont múltkor belefagyott a víz, és úgy lett elindítva. Azóta szintén 1 rúgásra indul, de viszont nincs ereje. Nem lehet neki olyan nagy baja, aki ért hozzá az megtudja csinálni. Sajnos én nem értek hozzá, és nekem már nagyon sokban van. Mi lehet a baja? vélemény?
Sziasztok, egy hete vettem egy aprilia sr 50 motorom. Soha nem volt még ilyen gépem ezért szeretném kérni segítségeteket. Mellékletben csatoltam a motort. Szeretném az első fényszóróból kicserélni az izzót de fogalmam sincs hogyan kezdjek neki. Le kell szedni a teljes fejidomot vagy hogy csináljam?
A kezdőtöltet bevezetését membránszelep vezérli. Amikor a dugattyú a felső holtpont felé mozog, akkor a forgattyúházban csökken a nyomás (szívó hatás jön létre), a membránszelepet a kezdőtöltet légköri nyomása kinyitja. A kezdőtöltet beáramolhat a forgattyúházba, amíg a lefelé mozgó dugattyú nyomása által keltett elősűrítési nyomás és az előfeszített membrán zárja a beömlőcsatornát. Egyik előnye hogy rövid dugattyú palástot lehet alkalmazni, a blokk kompaktabb, a dugattyú könnyebb. Feltöltéses motoroknál nem alkalmazható mert a kompresszor nyomása folyamatosan nyitva tartaná.
Helló olyant kérdeznék hogy vettem egy purejet-piaggiot gyakorlatilag factory a blokk,de erre ráteszem a gyújtást létezik hogy rögtön kell neki lámpát kapcsolni?csak azért kérdem mert rendesen oda tesz az aksinak indítózásnál,a Faktory-n sem volt lámpa kapcsoló de az legalább akkor kapcsolta fel amikor elérte az 1500-as fordulatot,ezeket valami relé irányítja vagy a számítógép?esetleg ha tudna valaki segíteni?üdv
Egy dolog nem tetszik viszont. Hogy lehet hogy a blokkban mindenhol a 2000-es év szerepel, egyedül a szelepfedélben van a 97-es évjárat? A felső vezérműkerék csavarja olyan mintha kicsit bele-bele érne a szelepfedélbe. Lejönni is alig akart a fedél a csavar miatt. Ezt azért furcsállom. Másik dolog hogy a generátor tekercsei hangyányit meg vannak dörzsölve. Biztosan beleértek a lendkerék lefogató csavarjába. Ezt úgy oldotta meg a tulaj, hogy két tömítést rakott a blokk, és a gyújtásfedél közé. Ez sem tetszik.....
Az az ütemes kopogás zavart kicsit. Gondoltam inkább a végére járok, mert olyan dolgokkal riogattak hogy jajj. Ennek ellenére egyenlőre semmi lógó-kopogó dolgot nem találtam. Kivéve a csontszáraz, szarr kopott hátsó kerékcsapágyat, de az ugye nem ad ilyen hangot. Ritkán van ilyen, de egyenlőre tanácstalan vagyok.....
Hát ezaz. Azért remélem néha benézel gonoszozni, meg adsz egy-két hasznos tanácsot! Azért kiadhatnál egy "Kinter összes szívásait a Gonosszal", vagy valami hasznos kisregényt!
"Kinter itthagyni készül bennünket" Igen, én picivel nagyobb kategóriára váltok, tavasszal pedig megy a kis SR a háztól. Örülök is meg nem is. Jó kis motort csináltam a ditech-ből.
Szia Dini, az én scarám ugyan ezt csinálta ,a benzinnyomás szabályzó volt átszakadva , egy nyomásmérés sok mindent elárulna így csak találgatsz. Sok sikert!
ja és az ára sem semmi
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
* Membránvezérlés:
A kezdőtöltet bevezetését membránszelep vezérli. Amikor a dugattyú a felső holtpont felé mozog, akkor a forgattyúházban csökken a nyomás (szívó hatás jön létre), a membránszelepet a kezdőtöltet légköri nyomása kinyitja. A kezdőtöltet beáramolhat a forgattyúházba, amíg a lefelé mozgó dugattyú nyomása által keltett elősűrítési nyomás és az előfeszített membrán zárja a beömlőcsatornát. Egyik előnye hogy rövid dugattyú palástot lehet alkalmazni, a blokk kompaktabb, a dugattyú könnyebb. Feltöltéses motoroknál nem alkalmazható mert a kompresszor nyomása folyamatosan nyitva tartaná.
A valaszt elore is koszonom.
Malossi átalakító (piaggio)
Yasuni C16 "black" (piaggio)
Papának jól megy aszongya.............nekem fingom nincs csa annyi hogy csörög.