Mondjuk enyém is ezt csinálja, ezért szórakozom a poti átvágásával. Ha mostani hidegben használom, letakarom a hűtőt, igy felmegy kb. 1/2-2/3 állásba és egyből nem köpköd, meg durrog. Amugy korábban azt írta valaki,hogy a ditech nem szereti a a hosszú távú tötyögést, alapjáratozást.
Lehet, hogy neked is a hőgomba nem ad megfelelő jelet, igy hidegen túl sok kaját kap, azért szórakázik. Esetleg próbálkozhatsz alacsonyabb hőértékű gyertyával, de csak óvatosan, az elvileg alacsonyabb hőfokon kiég rendesen.
Az a baj, hogy ditech ilyen, sok az ok-okozati összefüggés, elég egy haldokló kompresszor, nem porlaszt 8 mikronra, és máris elment az alapjárat. Mérj komresszor nyomást, üzem közbenit, aztán nézd meg, hogy tartja-e. Esetleg ird le a gyertya típusát, meg a motortuningot, ami van a mociba.
Indul pöcre megyünk vele semmi gond me hajtásnál kiég gyertya kiszedem és tökéletes, akkor van bibi mikor alapjáraton tötyög pár percig mondjuk vagy csak ide oda araszolás van városba tötyörgős nem hosszú távú és akkor kormosodik le gyertya, kicsit durrogva jár alapon, ha húzod akkor megy mint a golyó, alapjáraton gyengélkedik, aztűán leállítod és ha kihült teljesen és akarnál indítani ugyebár hideg többlet benzin és már le is köpte gyertyát be se indul, kiszedem gyertyát megtakarítom és pöc röff azt kezdődik minden elölről! Több benzint kap alapjáraton levegőben szegény keveréket kap alsó hangon, ugye ha rányitod gázkart akkor szabadon akadály nélkül jön levegő benzin és minden ok de ahogy csukom vissza gázt má kezdi hülyeségét! erre tudok gondolni, de mivel befecses így mit tudok vele kezdeni? me karbis lenne má rég megoldottam volna. Kérlek segítsetek valahogy me megőrülök! Előre is köszönöm.
HA ditech, akkor a következő madártávlatból: kopott motor/gyűrű stb/ kopott kompresszor, lyukas kompresszorcső, hibás üzemanyag-nyomásszabályzó, rossz gyertya, szimmering kopás, stb. hibák tárháza majdnem végtelen...
Sziasztok! Van egy Aprilia Scarabeo 50ccm-es moped 2 ütemű befecses, és olyan hibája van hogy lekormolja gyertyát 5 perc járás után mintha alapjáraton bedúsulna keverék terhelésnél megy de alapjáraton dadog is meg kormos gyertya! Mi lehet hiba oka? Tudtok segíteni?
Hello!
Tudna segiteni abban valaki, hogy az ecu átvágására milyen potit lehet betenni? mármint poti tipusszámra, értékre gondolok, olyan potira, amit a ditech vizes hőgomba elé kell bekötni. Köszi előre is. Azt hiszem, hogy Pitta78 használ ilyet, talán...
Olyan problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, hogy:
van 1 2003-as DITECH-es sr 50-es mocim.
Tudom h. nem szeretitek, hál Istennek eddig semmi gondom nem volt vele, azonban most nem olyan mint volt. Ez alatt azt értem, h. 40 és 60 között nem úgy húz mint eddig. 40-ig megy mint a barom, majd megtorpan ( ez alatt azt értem h. megy, csak nem úgy mint 40-ig, illetve 60 felett ), 60 felett pedig megint megy mint az .... . A vége óra szerint 80 km/h. Pöccre indul pedig kocsibeálló alatt áll.
Kivettem a levegőszűröt, nem koszos, azért kitisztítottam.... A gyertyát olyan 2000 km-el ezelött cseréltem ki. Én erre gyanakszom . Amúgy NGK van benne.
Szerintetek?
Lehet, hogy neked is a hőgomba nem ad megfelelő jelet, igy hidegen túl sok kaját kap, azért szórakázik. Esetleg próbálkozhatsz alacsonyabb hőértékű gyertyával, de csak óvatosan, az elvileg alacsonyabb hőfokon kiég rendesen.
Az a baj, hogy ditech ilyen, sok az ok-okozati összefüggés, elég egy haldokló kompresszor, nem porlaszt 8 mikronra, és máris elment az alapjárat. Mérj komresszor nyomást, üzem közbenit, aztán nézd meg, hogy tartja-e. Esetleg ird le a gyertya típusát, meg a motortuningot, ami van a mociba.
Tudna segiteni abban valaki, hogy az ecu átvágására milyen potit lehet betenni? mármint poti tipusszámra, értékre gondolok, olyan potira, amit a ditech vizes hőgomba elé kell bekötni. Köszi előre is. Azt hiszem, hogy Pitta78 használ ilyet, talán...
Olyan problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, hogy:
van 1 2003-as DITECH-es sr 50-es mocim.
Tudom h. nem szeretitek, hál Istennek eddig semmi gondom nem volt vele, azonban most nem olyan mint volt. Ez alatt azt értem, h. 40 és 60 között nem úgy húz mint eddig. 40-ig megy mint a barom, majd megtorpan ( ez alatt azt értem h. megy, csak nem úgy mint 40-ig, illetve 60 felett ), 60 felett pedig megint megy mint az .... . A vége óra szerint 80 km/h. Pöccre indul pedig kocsibeálló alatt áll.
Kivettem a levegőszűröt, nem koszos, azért kitisztítottam.... A gyertyát olyan 2000 km-el ezelött cseréltem ki. Én erre gyanakszom . Amúgy NGK van benne.
Szerintetek?
Segítségetek előre is köszönöm.
Üdv
Tamás
Nincs valakinek egy körlámpás sr 50 minarelli donor eladó olcsón?