Amúgy hajrá.................már rég kellett volna..............lassan 30e-ren is túl vagyok...............szerelnem meg nem kellett csak a kopó,fogyó dolgokat............olaj,szűrők,fékbetét,tükör,kormány,bukógomb
a.
A lényeg az, hogy ez is megvan elsőre. Ahogyan a B-s jogsim is elsőre lett meg. Nem kell szégyenkeznem senki előtt, hogy hányszor butkam. Erről vegyetek példát, és ne a kiskapukat keressétek (125/50)...
Dilemmába ütköztem:d
Aprilia sr factorymba vettem ledes hátsó lámpát
a régi lámpának sárga zöld sötétkék kábelje van az újnak sárga piros fekete na most milegyen?Semmi leírás hozzá...Nemakarok kockáztatni me még a végén lebassza a biztit és az elég gáz lenne...
én is erre tippelek h nem lett fel újjítva! mert azóta egyre jobban csörögnek a gyürűk,meg a főtengely csapágyak! :S:S gyanítom h itt valami nem oké! :S:S de majd télen megcsinálom! addig nem foglalkozom vele! köszönöm az infókat!
Használtan vette ismerősöm az sr-t és neki nem jön be így. Hozzáteszem nem suhanc gyerekről van szó szóval nála nem a teljesítmény és a sebesség a nyerő hanem a szép hang és élettartam ezért szeretné gyárira visszaállítani a gépet.
Olyan ajánlat is érdekel aki csak sport kipufogót tud gyári kipufogóra cserélni és sportlégszűrőt gyári légszűrőre nem feltétlen kell egy helyre mennie a cuccoknak.
Azért attól a 6.2-től ne ess hasra. Egy jó henger simán nyom 9 bar-t is. Bár a henger a szakszerű(!) bejáratás során egyre erősebb lesz. Bár nálad szerintem nem ez a helyzet. Gyanítom hogy az a motor nem lett felújítva.
egy old sr-ben annak a valószínűsége, hogy még benne vannak a folytások, igen kicsi...
egyszerűen csak átbasztak, és nem lett felújítva.. 70-nél többet kellene mennie!
ez enyém úgy megy 85-90-et óra szerint, hogy már erőteljesen felújításra szorul
értem,köszi. a tiednek menyi a végebessége? mert az enyém nem nagoyn akar menni 70-nél többet! :S és jobb lenne valami nagyobb végsebesség! :S :P üdv. folytások hol vannak a mociban?
a.