Olyan gondom van az SR-rel (karbis, piaggio) hogy menet közben 50 km/h-ig rendesen gyorsul, majd utána leesik a fordulat, és nagyobb gázadásra is gyengén reagál. Végsebessége kb. már csak 70km/h. (21.200 km van már benne, és gyengülget).
Néztem hozzá 15%-os kontrasztrugót, nem tudom hogy érdemes e ekkorát belevenni, vagy inkább nagyobbat (kuplungrugók kicsivel a gyári felett vannak, görgők úgy tudom hogy gyáriak, vagy kicsivel könnyebbek).
Akinek ilyen mocija van: milyen kontraszt-kuplung-görgő variációt érdemes beletenni a kiváló menet érdekében?
A legjobb az, hogy szegény Leo-mban csattog valami, és olyan dolgokkal rémísztgetnek, hogy ennél típushiba hogy leszakad a vezérműtengely felfogatása, esetleg megeszi a főtengely a hajtókar oldalát, stb... Most lettem arra is figyelmes, hogy ahogy tolom a motort, a kihajtásnak erősen fogaskerék hangja van. Lehet hogy volt olyan "ügyes" az előző gazdája hogy olaj nélkül használta?! Alig várom már hogy legyen rá időm hogy szétbontsam a blokkot. Kitudja mi vár odabent...... Ha elkezdem bontani, csinálok képeket a dolgokról.
Hasonlóan vagyok vele én is, van nagymotor is, de városban mászkálni csak a robogó jöhet szóba. Beérném én a Ditech-el is, csak hát gonosz, nagyon gonosz. Már unom a szívást vele, meg a hozzá nem értő szerelőket.
Igen, úgy néz ki hogy tavasszal megy az SR a háztól, és ezzel együtt szépen lassan én is eltűnök a fórumról. Az indok egyszerű: egyre kevesebb időm jut ide feljárni, a másik meg hogy nincsen Leonardo fórum.....
Akkor most Kinter leadja a ditech-diplomáját? Vissza fogod még sírni szegényt!
Nekem is megvan a 650-es mellett, de néha jó ráülni sőt, nagyjából annyi a menetidő a munkahelyig mint a naggyal, amit nyerek a sebesség-teljesíményen, azt bukod a rendszám miatt.
Legalábbis is itt Pestiában.
Biztosan nem 6V-os az akkuja. Ha 6 cellás az akku (6 dugó van a tetején), akkor 12V-os. Azért van benne kevés fesz, mert valószínűleg zárlatos, vagy csontra merült. Általában ha 10,5V alá esik a feszültsége, akkor 99% hogy kuka.
A vízfolyásom megoldódott, túltöltöttem, nagyon adtam szegnynek, és szerintme nem volt helye már hova meni a víznek, ezért jöttek cseppek a vízpumpa felől. Mióta szinten van olyan mint az álom.
első sr 97es 50ccm víz, fekvő min.
Az aksi sarui szarok voltak, megcsiszoltma, aksiba 6 volt, töltés 6.3. Izzó a motorba 12voltos. Gondolom nem 6voltos már az sr. Mitől lehet ez?
Ha vkinek van fkbetétje kéne nagyon, bontott is jó mert télig kell csak, utána tárcsát is cserélek.
Igen karbis amit vettem. A teljesítménye jóval az 50-es fölött van. Nekem pont a legális papírok miatt kellett, mert nem akarok fosni minden kanyarban, hogy megfognak.
Helló itt vmi félreértés van...:) a hengeren a folytás kireszelését nem a kipufogó leömlőénél hanem a másikvégén ahol közvetlen a kipufogócső vége csatlakozik rá... mert ott a 30as lyukátmérő 1/3-a bevolt heggsztve...azon az oldaon lett kireszelve...így a leömlőtőla kipufogó csőig mostmár egyenletesen tágul a lyuk...:):) a gyűrűnek közelébe sincs a beölmő észéhez nem nyúltam :) summa summárum...kireszeltem..a végsebesség maradt ugyan annyi egy km/h valsem kevesebb a fogyasztás egy hajszállal lett kevesebb vizson érezhetően jobban gyorsul erőteljesebben indul meg egy esetleges gázadáskot... :) :D de köszönöma tanácsot :) !
Olyan gondom van az SR-rel (karbis, piaggio) hogy menet közben 50 km/h-ig rendesen gyorsul, majd utána leesik a fordulat, és nagyobb gázadásra is gyengén reagál. Végsebessége kb. már csak 70km/h. (21.200 km van már benne, és gyengülget).
Néztem hozzá 15%-os kontrasztrugót, nem tudom hogy érdemes e ekkorát belevenni, vagy inkább nagyobbat (kuplungrugók kicsivel a gyári felett vannak, görgők úgy tudom hogy gyáriak, vagy kicsivel könnyebbek).
Akinek ilyen mocija van: milyen kontraszt-kuplung-görgő variációt érdemes beletenni a kiváló menet érdekében?
Köszönöm!