Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Olyan gondom van az SR-rel (karbis, piaggio) hogy menet közben 50 km/h-ig rendesen gyorsul, majd utána leesik a fordulat, és nagyobb gázadásra is gyengén reagál. Végsebessége kb. már csak 70km/h. (21.200 km van már benne, és gyengülget).

Néztem hozzá 15%-os kontrasztrugót, nem tudom hogy érdemes e ekkorát belevenni, vagy inkább nagyobbat (kuplungrugók kicsivel a gyári felett vannak, görgők úgy tudom hogy gyáriak, vagy kicsivel könnyebbek).

Akinek ilyen mocija van: milyen kontraszt-kuplung-görgő variációt érdemes beletenni a kiváló menet érdekében?

Köszönöm!
Addig gonoszozol itt, hogy a végén megtaláltad az ÖRDÖG-öt magát!
Ördög és pokol, amindenségit!
Vagy csak szimplán infarktust kapsz.
A legjobb az, hogy szegény Leo-mban csattog valami, és olyan dolgokkal rémísztgetnek, hogy ennél típushiba hogy leszakad a vezérműtengely felfogatása, esetleg megeszi a főtengely a hajtókar oldalát, stb... Most lettem arra is figyelmes, hogy ahogy tolom a motort, a kihajtásnak erősen fogaskerék hangja van. Lehet hogy volt olyan "ügyes" az előző gazdája hogy olaj nélkül használta?! Alig várom már hogy legyen rá időm hogy szétbontsam a blokkot. Kitudja mi vár odabent...... Ha elkezdem bontani, csinálok képeket a dolgokról.
Én tavasszal hoztam be a motoromat az olaszoktól, tudom mi pénzt nyúlnak le. Regadó, műszaki, papirok, illetékek stb...
Hasonlóan vagyok vele én is, van nagymotor is, de városban mászkálni csak a robogó jöhet szóba. Beérném én a Ditech-el is, csak hát gonosz, nagyon gonosz. Már unom a szívást vele, meg a hozzá nem értő szerelőket.
Nem pestiában kéne menni.
sziasztok!
zx dobot h kell kibelezni gyapot cserére?
nagyon nem vágom-.-
Előre is thx!:D
Igen, úgy néz ki hogy tavasszal megy az SR a háztól, és ezzel együtt szépen lassan én is eltűnök a fórumról. Az indok egyszerű: egyre kevesebb időm jut ide feljárni, a másik meg hogy nincsen Leonardo fórum.....
Akkor most Kinter leadja a ditech-diplomáját? Vissza fogod még sírni szegényt!
Nekem is megvan a 650-es mellett, de néha jó ráülni sőt, nagyjából annyi a menetidő a munkahelyig mint a naggyal, amit nyerek a sebesség-teljesíményen, azt bukod a rendszám miatt.
Legalábbis is itt Pestiában.
És a jogsi még csak most kezdődik. ~90.000,- Ft. Tegnap beszéltem bátyámmal, ő még 2.500,- ért vizsgázott a katonaságnál.......
Igen, így van. De amennyi pénzt lehúztak rólam a retkes bürokraták, azt nem kívánom senkinek.......
Biztosan nem 6V-os az akkuja. Ha 6 cellás az akku (6 dugó van a tetején), akkor 12V-os. Azért van benne kevés fesz, mert valószínűleg zárlatos, vagy csontra merült. Általában ha 10,5V alá esik a feszültsége, akkor 99% hogy kuka.
ideje volt mar.
nem, de kurvajó! :D
A vízfolyásom megoldódott, túltöltöttem, nagyon adtam szegnynek, és szerintme nem volt helye már hova meni a víznek, ezért jöttek cseppek a vízpumpa felől. Mióta szinten van olyan mint az álom.
első sr 97es 50ccm víz, fekvő min.
Az aksi sarui szarok voltak, megcsiszoltma, aksiba 6 volt, töltés 6.3. Izzó a motorba 12voltos. Gondolom nem 6voltos már az sr. Mitől lehet ez?

Ha vkinek van fkbetétje kéne nagyon, bontott is jó mert télig kell csak, utána tárcsát is cserélek.
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10150332452209162.361690.16
273924161&type=1
Láttátok már?
Projektor lencsét nem fogsz kapni külön sehol szerintem.
Fogyasztást nem tudom, mert csak pár napja van nálam. Azt mondják megbízható a Leó, de ha cserélni kell valamit, akkor az húzós....
Nekem a 150-es 4T kipufogója igencsak árulkodó, az SR50-hez képest.
Igen karbis amit vettem. A teljesítménye jóval az 50-es fölött van. Nekem pont a legális papírok miatt kellett, mert nem akarok fosni minden kanyarban, hogy megfognak.
a henger, hengerfej, dugó, gyűrű, csapszeg, tűgörgő 13.000 HUF
hol lehet projektort kapni első lámpába?
az egyik kiégett.. :s
Helló itt vmi félreértés van...:) a hengeren a folytás kireszelését nem a kipufogó leömlőénél hanem a másikvégén ahol közvetlen a kipufogócső vége csatlakozik rá... mert ott a 30as lyukátmérő 1/3-a bevolt heggsztve...azon az oldaon lett kireszelve...így a leömlőtőla kipufogó csőig mostmár egyenletesen tágul a lyuk...:):) a gyűrűnek közelébe sincs a beölmő észéhez nem nyúltam :) summa summárum...kireszeltem..a végsebesség maradt ugyan annyi egy km/h valsem kevesebb a fogyasztás egy hajszállal lett kevesebb vizson érezhetően jobban gyorsul erőteljesebben indul meg egy esetleges gázadáskot... :) :D de köszönöma tanácsot :) !