Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló végül kireszeltem...! A végsebesség ugyanannyi maradt egy km/h val sem lassult.. de jobban gyorsul eőteljesebben indulmeg...:) lényegében roszat tán nem tettem :D:D
Heló 50es henger gondolom...:D am az enyémnek most órálya szeint 90 a vége...de ugyebáraz csal valóságba ijen 85km/h :):) de am mennyibe vesztegeted? :D
fogyaszt? én ugy tudtam a 4t 125ök nem is fogyasztanak
Sziasztok! A ditech kiufogóban lehet folytás a könyökcső végén? A haverom lényegesen erősebbnek tűnik és ércesebb hangja van mint az enyémnek a kipufogóján látszik hogy heggesztve volt a könyökcső végén ahol a rezó tágulni kezd el volt vágva. Lehetséges hogy onnan folytás lett kivágva belőle?
HAli! az eladó hengerem nem érdekel:-)
az enyémen 95 km/h volt a vége! nem tudom most mennyit megy a tiéd most ?
Heló 2000es évjárat vízhűtéses fekvő Minarelli blokkos... :)
Én egy 125 4T-t nézegettem. Messziről nem sokban különbözik egy 50-es 2T-től. A kipu az nem 50-es, az látszik. Ezek karbisok, ugye?
Menet tulajdonságai, gondolom a jóval az 50 2T fölött van. Mennyit fogyaszt egy ilyen városban? Megbízhatóság? Csak az a rendszám...
forgalmiban huszon akárhány le szerepel ,neki is Akja van csak kacsingat a crossozás felé
hogyhogy lehet ezt A korlátossal vezetni?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_400_bandit_akorl-510
3346

Hello, haveré esetleg ha valakit érdekel lesse meg
Megjött az új fenevad. Rendszámos(!) Aprilia Leonardo 4T 150 ccm. Kicsit darabos, kicsit mintha szelephangja lenne, de az enyém! Holnap ügyintézés, eredetvizsga, stb. Aztán bejelentkezés "A" jogsira. Míg folyik a vizsga, addig szépen szétszedem a kicsikét, átnézem mi cserés benne, helyrepofozom a dolgokat, és tavasszal GO LEONARDO! Addig meg szépen eljárok az 50-essel. "Vén" fejjel ilyenbe kezdeni.....
Tolómérő.....
honnan tudom meg, hogy 105-ös vagy 107-es kuplung kell a motoromba?
90% hogy szart veszel és megszívod.
100% hogy csak idő kérdése, és ígyis-úgyis megszívod a ditech-el. Akinek van egy kis sütnivalója, az irtózik a ditech-től, mint a tűztől. Akinek van sok türelme hogy hazatolja a lerobbant motorját, és van idegrendszere hogy reggelente munkába előtt földig szopassa egy robogó, esetleg van sok pénze hogy a hibákat orvosolja, az vegyen ditech-et. Szerintem felesleges egy nyűgöt a nyakadba venni, és hallgass azokra akik már szoptak ilyennel. Bár én ezt itt hiába mondom el, úgyis saját kárán tanul az ember......
Sziasztok!
A di-tec motorokat csak két féle blokkal szerelték, morini és piaggio. A minarelli nincs di-techben, csak karbisban.
Köszi.

Igen ez az.
a 2003.07. utána gyártmányúak a viszonylag hálásabbak.
piaggio blokkosak.
mellékelve a kép, amit kerestél :)
Sziasztok.

Most készülök venni egy Aprilia SR Di-tech motort.
Tudom sokan nem preferálják a Di-tech-et de most valahogy ilyet szeretnék, lehet hogy megszívom de az az én bajom.

Állítólag 3 fajta blokkal szerelték, valamikor találtam is képek mindegyikről, de most nem találom mikor kellene.

Szerintetek melyik motorral érdemes venni ?

Köszi.
Hali! milyen sr- vizes vagy levegős? illetve minarelli blokkos?
persze, hogy a boltos azt mondja, h bírni fogja.. fingja se volt róla szerintem, hogy milyen motorról van szó, és hogy ennél típushiba a fos első lámpa..
de részben te is hibás vagy, mert nem hittél a tapasztaltaknak, akik előre megmondták, hogy meg fog olvadni :)
na mindegy, saját kárán tanul az ember.
én mindenesetre ha a lámpával valamit csinálni fogok, akkor követem kinter példáját, és veszek bele popcorn első lámpát, emezt meg eladom, és lehet, h még egy kis plusz is kijön belőle... :D ha meg nem, akkor áránál vagyok, viszont jobb a fényerő.. max nem olyan szép :)
Hello!

Hétvégén megnéztem mi lehet vele. Kiderült amit modtál, egy picit megolvasztotta a lámpabúrát :( Egy picit annyira, hogy az egyik izzóra ráolvadt, az azért nem égett, szerencsére a másik pedig kb 2 órát bírt. Visszamentem a boltba, ahol azt mondta a srác h. nyugodtan vigyek 25W-os izzót, bírja és semmi baja nem lesz. Majdnem ráborítottam az asztalt.
Szerencsére annyit tudtam csinálni, hogy sikerült megmelegíteni a búrát és kiegyengetni. Nem szakadt át, így most így marad. Nincs kedvem ( anyagi ) másik búrát venni, de azért közönöm a tippet.
Vettem bele 15w-os izzót. Az a lényeg h. világít, mi lesz a sötétben majd kiderül
Üdv

tomi
hát igen.. eléggé szélsőségben gondolkodsz :D
nekem van egy ismerősöm.. 180-as runnert használt 50-esként, megállították, rendőr levágta, aztán elvitték kpm-re, bevizsgálták...
jogsija ugrott fél évre + bírságot kapott, de a motort visszaadták.
azt gondolom, hogy egy tuning henger olcsóbb, mintha elkezdesz reszelgetni. ha szélesitesz, akkor beakadhat a gyűrű, eltörik, letörik, motorgenerál. Ha felfelé reszelsz akkor később zár, hamarabb nyit, gázvesztés van, szóval teljesitmény csökkenés a vége. Itt 10-ed millikről van szó, főleg egy olyan motornál, ami 12000-et foroghat.
Szóval summa summárum inkább vegyél kész tuning szettet, ami megtervezett, kipróbált, és bevált igy "olcsóbban megúszod".
A reszelgetés a babettás-simsonos csúcskorszakban volt divat, amikor igy oldották meg, hogy ne fogyasszon, illetve 40-et menjen a motor max, mert ezt anno vámon ad-hoc tesztelték.
Egyébként a művelet komoly gázlengés-számításokat igényel, szóval szerintem szerszám-tapasztalat nélkül ne kezdj neki. SZERINTEM.
ütem, és kipuff kérdése. Ha magamból indulnék ki, azt mondanám,hogy inkább a motor felépítése/hátsó lábtartó, két ülés, robosztusabb felépítés, tovább számozott óra, nagyobb vízhűtő, erősebb váz stb. ami gyanút keltene bennem, főleg ha van rajta 125-150-es felirat, vagy olyan a moci, amiból nincs 50-es, csak nagy, illetve látszik az előző rendszám helye. Nem beszélve arról, hogy régi időben még a magyarországon forgalomba helyezett smkp-k vázába beütötték KPM-ileg az 50ccm feliratot, igy igazolva a "kismotorságot".
Némethonban már a másik feltétel megállapításán agyalnak, vagyis megállnak gimik körül, mész haza a gépsárkánnyal, kiállitanak, van egy fékpad, moci rá, lepadlózzák, és ha 40-nél többet megy, már ugrott is a moci, vagy jön a birság. és persze ezt tachográffal rögzitik. Ez viszonylag olcsó megoldás a szerv részéről, de ha azt nézzük hatékony. És már nem is kell szórakozni a ccm kérdéssel. Szerintem ezen már nálunk is agyalnak.
Egyébként nyilván egy kismoci pörgősebb, visítósabb, a nagyobb meg öblösebb, de ez tipusfüggő, meg fülé.