Nem fog jobban menni, teljesen felesleges kireszelni.Egun volt egy teszt, kifaragták, és a végén írták, hogy nem tudjuk miért, de ez úgy van jól ahogy azt megálmodták.
A fojtásnak semmi köze a kompresszióhoz.
Egy motort nagyon gondosan - optimálisra méretezve - megtervez a gyártó (az üzemanyg-ellátástól, az égéstértől kezdve az ezt működtető elektronikáig és a kipufogó rendszerig).
Ha bármihez hozzányúlsz, elmozdulnak a paraméterek (teljesítmény-, és nyomatékgörbék, fordulatszám, fogyasztás, stb, hogy csak néhányat említsek) - a motor komolyabb, célirányos tuningolásához nagy szakértelem kell, és az biztos, hogy az optimális paraméterek közül egyet, de leginkább többet fel kell áldozni.
A fentiek miatt a kiömlő nyílás "erőszakos" nagyobbításától mindenféleképpen óvlak. Polírozni például lehet az öntvényt, de reszelni nem.
A kérdésedből látszik, hogy a szükséges mélységben nincs meg a tapasztalatod, fordulj inkább szakemberhez.
Hellósztok... Tanácsot szeretnék kérni... :D vanegy aprilia sr 50em még gyári hengerrel dugóval...jól szalad de szeretném ha egy kicsit jobban menne...ugyebár a gyári hengernél a kipufogónak a lyuk az félig bevan tökmve(ha jólláttam úgylett kiöntve nem útólag eltt belheggesztve) ...ésaz az cső felét lezárja...ha azt kireszelem jobban fog menni? :) tudom a kétütemű motoroknak kella fojtás hogy legyen kompresszió... de nem elég neki az ami a kipufogú dobba ésa kipu végbe van? ebben szeretnék segítséget kérni...gyorsan léccy... előe is köszi !
ha nincs magyar nyilvántartásban, attól csak lassabb a dolog, de nem lehetetlen. Ne feledd, mostmár EU van, meg lehet kérni külföldről is, illetve megkeresheti a márkakereskedést is a motorszám alapján a köbcenti beazonosítására.
De azt gondolom, hogy ez igen ritka eset, hacsak nincs valami gebasz, itt Pestiában én még nem találkoztam ilyennel, persze ez nem jelenti azt, hogy nem volt/van/lesz ilyen....
A motor még nem volt Magyarországon forgalomba helyezve soha!
Nem tudom hogy külföldön volt e rajta rendszám vagy sem.
Magyarországon van most a motor külföldi papírokkal, akkor nem bírja lekérni az alváz számot.
Mindig nem tartom be!
De ha véletlen nem olyan kedvem van hogy most száguldozzak és betartom ekkora igazoltat észreveszi ha nem ért hozzá? Mennyive öblösebb,mélyebb a hangja egy 125 v 150 nek? az 50 hez képest?
Hy. Ha korábban magyar rendszámos volt lekéri a rendszerből az alvázszámot pl. Mivel eltávolitottad/megváltoztattad a hatósági jelzést, véleményem szerint büncselekményt követtél el, tehát motor lefoglal, használó yardra előállitása várható. Jogsi nélküli vezetés, biztositási csalás, gyanusítottkénti kihallgatás, házkutatás, motorhoz szakértő, annak a diját utólag rádverik, stb....
De ugye mindig ott van a ha...
Nyilván ha egy hayabusával szaladgálsz rendszám nélkül, vagy korábban már cibáltad a hatóság bajszát, és vadásznak rád, akkor egy másik motor árát el lehet költeni a birságra.
Persze most extrém szélsőségben gondolkodtam.
Közületek van e olyan aki használ 125/50 vagy 150/50 ként motort?
Mi van ha igazoltatnak de közben be tartottam a sebesség korlátozást is? észreveszi hogy ez nem 50-es? Aki esetleg jártas ebben felvilágosítana?
Egy kérdés, és egy tapasztalat: Nem tudjátok, hogy a ditechbe milyen visszajelző izzó foglalat jó? mármint az enyémet megette a rozsda, és letört az egyik füle, cserélnem kellene, de ahogy néztem, valami 670 Ft/ db, mig más autóé talán 120. Nem mindegy, mivel lehet többet is érdemes lenne cserélni.
Tapasztalat: Az izzó foglalat zárt, alján nincs lyuk, igy a viz szépen megáll benne. érdemes lenne egy 1 mm átmérőjű lyukat fúrni a foglalat aljára, hogy ne oxidáljon el ...
Akinek van tapasztalata, tudna segíteni abban, hogy az ecu-t milyen értékű/típusú potival lehet átverni, a tekintetben, hogy pár perc járás után a mocit melegebbnek érzékelje? Tehát a gombát szeretném meghekkelni, ahogy korábban páran leírtátok.. Ha jól emlékszem pl Pitta78-is talán.
Megvan csak úgy rá volt égve a hengere hogy nem láttam :)
Most cseréltem a vízpumpánál szimeringet tengelyt de sajnos úgy látom megint csepeg :(
Holnap meghajtom és meglátom hátha megáll :)
És nem forralja a vizet.
Pedig nagyon oda figyeltem
nekem van 2500 Ft zsír új dobozában !
de as postával együtt szerintem már sok lenne ha csak nem utalod előre a pénzt
ha kell küldök képet
ÜDv
Egy motort nagyon gondosan - optimálisra méretezve - megtervez a gyártó (az üzemanyg-ellátástól, az égéstértől kezdve az ezt működtető elektronikáig és a kipufogó rendszerig).
Ha bármihez hozzányúlsz, elmozdulnak a paraméterek (teljesítmény-, és nyomatékgörbék, fordulatszám, fogyasztás, stb, hogy csak néhányat említsek) - a motor komolyabb, célirányos tuningolásához nagy szakértelem kell, és az biztos, hogy az optimális paraméterek közül egyet, de leginkább többet fel kell áldozni.
A fentiek miatt a kiömlő nyílás "erőszakos" nagyobbításától mindenféleképpen óvlak. Polírozni például lehet az öntvényt, de reszelni nem.
A kérdésedből látszik, hogy a szükséges mélységben nincs meg a tapasztalatod, fordulj inkább szakemberhez.
Mennyibe kerül, nincs-e valakinek eladó, még bontott is érdekelne, Budapesten. Köszönöm előre iis
Arra még választ kaphatnék hogy mennyivel mélyebb, öblösebb a hangja egy 125-150ccm mint egy 50-esnek?
De azt gondolom, hogy ez igen ritka eset, hacsak nincs valami gebasz, itt Pestiában én még nem találkoztam ilyennel, persze ez nem jelenti azt, hogy nem volt/van/lesz ilyen....
Nem tudom hogy külföldön volt e rajta rendszám vagy sem.
Magyarországon van most a motor külföldi papírokkal, akkor nem bírja lekérni az alváz számot.
De ha véletlen nem olyan kedvem van hogy most száguldozzak és betartom ekkora igazoltat észreveszi ha nem ért hozzá? Mennyive öblösebb,mélyebb a hangja egy 125 v 150 nek? az 50 hez képest?
De ugye mindig ott van a ha...
Nyilván ha egy hayabusával szaladgálsz rendszám nélkül, vagy korábban már cibáltad a hatóság bajszát, és vadásznak rád, akkor egy másik motor árát el lehet költeni a birságra.
Persze most extrém szélsőségben gondolkodtam.
Közületek van e olyan aki használ 125/50 vagy 150/50 ként motort?
Mi van ha igazoltatnak de közben be tartottam a sebesség korlátozást is? észreveszi hogy ez nem 50-es? Aki esetleg jártas ebben felvilágosítana?
Tapasztalat: Az izzó foglalat zárt, alján nincs lyuk, igy a viz szépen megáll benne. érdemes lenne egy 1 mm átmérőjű lyukat fúrni a foglalat aljára, hogy ne oxidáljon el ...
Akinek van tapasztalata, tudna segíteni abban, hogy az ecu-t milyen értékű/típusú potival lehet átverni, a tekintetben, hogy pár perc járás után a mocit melegebbnek érzékelje? Tehát a gombát szeretném meghekkelni, ahogy korábban páran leírtátok.. Ha jól emlékszem pl Pitta78-is talán.
nézd meg a beöntőcsavar felett, h mennyi kell bele (gondolom ebbe is 110 ccm) és annyit tölts bele.
Az után szeretné érdeklődni hogy van egy Aprilia Sr150 es mocim, ebbe milyen hajtómű olajat rakjak? ebben tud valaki segíteni?
Most cseréltem a vízpumpánál szimeringet tengelyt de sajnos úgy látom megint csepeg :(
Holnap meghajtom és meglátom hátha megáll :)
És nem forralja a vizet.
Pedig nagyon oda figyeltem
Na holnap majd meglátom.
Köszi a választ és a gyertyát megnézem azért.