Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így működik jól.
500, majd 4000 km-nél vannak az első kötelező szervizek. Ezek előtt 300 km-rel kezd el villogni a kijelző.
Valamint egy kérdés még. Miből állapíthatom meg ,hogy nicasilos avagy vashüvelyes hengerem van-e, anélkül, hogy leszerelem a hengert?
Vettem két csapágyat, szimeringet a vízpumpához, kicseréltem, megtakarítgattam mindent, 300assal megcsiszoltam a vízpumpa tengelyét. Összeraktam tökéletes volt, rá egy napra vízcseppek jönnek ismét. Mitől van, a cspágy helyén van rendesen. Ez ennyire egy ótvar? Márkás alkatérszek, skf boltból van.
Sziasztok! "zsolo76" elküldenéd a tel számod lenne pár kérdésem ditechel kapcsolatban?! Köszi!
Ha jól tudom akkor 1000km-nél van az első szervíz és ebben a motorban még csak 202 km van ! Teljesen újonan lett vásárolva kb. 1 hónapja motoros kereskedésből.
Gondolom kimaradt az esedékes szerviz.
Szevasztok!

Lenne egy kis problémám kb. 1hónapja vettem egy aprilia sr 50 lc karburátoros motort jelenleg 202km-van benne és ma vettem észre hogy amikor gyújtásra kapcsolom 5x kivillan a szervíz kijelző (kulcs) 5x felvillan és utána eltűnik de a motor rendesen megy semmi probléma nincsen vele...
Ez mitől lehet és mit tudok én most csinálni?
a válaszokat előre is köszi!
Sok dolgot el kell végezni átalakításkor. Nem sorolom fel, mert hosszú lenne. Szükséged lesz egy karbira, és egy speciális gyújtásra. A kompresszor ki kell kötni, ledugózni. A hengerfej feleslegessé váló injektor helyét le kell zárni, a kábelköteget az új gyújtáshoz át kell alakítani. Stb-stb...
és hogy milyen alkatrészek kellenek hozzá? fontos lenne!
hali egy injektoros motort mennyiből áll átalakítani karbissá?
A morini blokkos ditech-et felejtsd el, ha nem akarsz nyűgöt venni a nyakadba.
A gyári gyertya a CPR8E. A "P" betű az előrehúzott szigetelőcsúcsot jelenti. Valószínűleg ezzel is menni fog a motor, de előfordulhat hogy gyengébb lesz, és nehezebben fog indulni. Annó a Skoda 120-nál tapasztaltam ilyet....
http://bolthely.hu/robogoalkat...

Ez jó a ditech-be. Ilyet vettem, asszem 35W-os izzó való bele gyárilag, és a régihez képest jól világít. A 35W csak 5W-al több mint a 2 db 15W-os, ezért még a generátort sem terheli meg.
Gonosz!, Nagyon Gonosz!
Nincs mit. Mondjuk 4 év alatt ennyi km nem kevés, az biztos. Kérdés az, hogy aki szerelő csinálta, az milyen munkát végzett. Szerintem nézz szét, bár ha ismered az előző gazdit, és megbizható, szerette a motorját, akkor az jó jel. Én is autószerelő vagyok- többek közt- azonban a ditech "gonosz" tud érdekes hibákat produkálni, lehet agyalni rajta, mi lehet. Az én mocim pl két évet állt, mielőtt megvettem, mert aki csinálta, nem jött rá a bajára, mivel szikra volt, benzin volt, mégsem indult. naja. Az illető pedig motorok behozatalával, javitásával-rendberakásával foglalkozik, évek óta, de az mondta ditechet többet nem akar látni az udvarán, mert megcsinálja, eladja, két hét múlva visszahozzák, ezzel-azzal... A többi mocija meg vigan fut. De ne feledd, hogy ez morini, amiről beszélek.
A fogyasztás reálisan egy tuningolatlan gépnél 2,5-3 lityi között alakul legalábbis ditechnél, tuninggal egy kicsit felé lehet menni, mondjuk max +1 lityivel.
Karbisnál alap 3-4 lityi, extrém esetben akár 10 lityire is tolható, de ez már egy full tuning kategória, ami nem munkábajárásra való, hanem hobbi, és pénztemető.
Van akinek a hideget nem szereti, 15 fok alatt felejtősnek mondják, én a ház előtt tárolt mocimmal mentem néha télen is.
"Ennyit tudok elmondani, kérem kapcsolja ki"
"szerelői véna megvan autószerelő vagyok" Nem akarlak bántani, de ez lehet hogy kevés lesz egy ditech-hez. Sokszor a felszerelt aprilia márkaszervizek is csak pislognak....
az biztos elkapkodni nem fogom a cseét jól megkell gondolni....
40e km most lett a gyári dugó cserélve meg szerelőhöz hordta a srác.
Hello!
először is megszeretném köszönni a kommentedet..
szerelői véna megvan autószerelő vagyok,,én csak azb üzemanyagellátásától félek,,de azért lenne jó mert azt mondják 70km/h val 6 literből elmegy min 250km-t karbisnak ilyen sebességgel mennyi lehet a fogyasztása? am az sr amit adnának 2007utáni....
Hy! szerintem, ha rákeresel kulcsszavakra, találsz dolgokat. Nem mindegy, milyen a blokk. 2003.07.hó után pigis a blokk, állítólag az sokkal tartósabb, megbízhatóbb gép. 2000-2003.07 között morini blokkos, sokan utálják, nem kiforrottnak, tartják, igaz-ami-igaz szereti, ha odafigyelnek, és értenek hozzá. Sok benne a hibalehetőség, a szerelők 90%-a nem ért hozzá, állítólag az országban 4 szerelő van, aki vágja, a többi csak lehúz,és kókányolja.A szakszervizek sem szeretik, nem ismerik.
A morini nem szereti hosszútávon a tuningot, alkatrész van, de nem a legolcsóbb.Pl átlag motorgyertya 1000 Ft, ditech-é 3000.
Sok az országban az olyan darab, amit otthon elkezdtek megjavítani - vagy épp elcseszni mégjobban- amikor elfogy a pénz, vagy szufla, akkor elpasszolják..
Pozitiv: masszív váz, jó fék, kevés fogyasztás, ha odafigyelsz rá, jól megy stb.
Ha "igénytelen" motort szeretnél vegyél inkább karbisat, vagy esetlen kinter baráti áron átalakitja neked azzá.
A szakik azt mondják, ha pöcc-röff indul egy ditech, és legalább 10 percig pöfög alapjáraton, akkor annak jónak kell lennie.
Befecskendező része ritkán hibásodik, a levegő kompresszor ami kopó alkatrész, felújított 20e, új 40e ez használt olajtól függően 6-12e km-enként cserélendő.
A pigi blokkos állítólag sokkal stabilabb, több hozzá az alkatrész, szóval ha teheted nézz azt, vagy karbisat, ha nincs szerelői vénád/sok pénzed/türelmed...
Mindenesetre ditech forever!
A gyárival nem tudsz sokat kezdeni.....Vegyél bele egy másik lámpát,kb 9000 forint,abban 35W-os izzó van,ha érdekel megkéred kintert biztos tölt fel róla képet,meg infót,hogy honnan vette.
Hello Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni azoktól akiknek van/volt,szervizeltek Sr 50 injektoros változatot mennyire megbizható az üzemanyag ellátó rendszere,,befecskendezés stb...fogyasztás ,,utazósebesség/ fogyasztás,,,alkatrészárak ,mire kell odafigyelni vásárláskor--..... lenne egy cseém a yamaha xt-m et egy injektoros sr re megfontolom meloba dolgozni járni kellene az sr semmi másra...

előre köszönöm aki tud segiteni tanácsot adni--
Sziasztok

Úgy látom itt káromkodni vagy hülyeséget kell kérdezni hogy valaki válaszoljon
NGK CR8E gyertyát próbálta már valaki?