Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15w-os van gyárilag.A 25-ös már megolvasztja.
Hello, egy kérdés...újabb de még rakétalámpás SRekben, elöl nem nagyobb izzó van gyárilag? 25Wre emlékszem de lehet tévedek.
Mondjuk azon én is elgondolkodom néha, hogy mi a szerepe a 14-esnek, illetve hogy miért nem lehetett megcsinálni ezt is egybeöntve a bordás anyával, vagy akár a mina féle csillagos megoldással. Lehet, hogy tartósabb lenne. Nem tudtok valahol olyan oldalt, ahol a malo vario méreteit -csapszeg átmérő, hossz stb - lehetne megnézni. Amit vettem használtan malo variot, annak olyan, mintha kisebb átmérőjű, illetve rövidebb lenne a csapszegje, ez utóbbi persze nem baj, csak érdekelne, hogy nem belevaló a varió, vagy miaffene.
Ami a varión van egy négyjegyű szám, azt nem találtam sehol sem a malo katalógusában.
Malo varióval meddig megy be a szij a hátsó tárcsán? nekem saccra úgy tűnik, mintha kb 1:1 áttétellel menne fullgázon, legalábbis s zij egyenesnek tűnik..
Komplett lámpa.Ha növeled az izzót labdává olvad a foncsor.............nagyobb elektromos ismeretek birtokában ledesíteni lehetne.
Sziasztok!
Körlámpás fényerejét milyen izzóval lehetne növelni?
Ha tudtok valami helyettesítő izzót, akár pici barkácsolással is
linkeljétek légyszi.
Jah, én a 97 körüli "vftsforever" féle motorral keverem, de már látom nem arról van szó.
Ne keverjük már az elavult karburátoros minarelli blokkot a csúcstechnológiát képviselő high tech morini ditech blokkal
http://www.easyparts.nl/showdr...
Sziasztok

Ma a vízpumpámnál alul elkezdett csepegni a víz :(
És a víz is elkezdett forrni.

Vízpumpa felújító szettet megveszem kel valami speckó szerszám hozzá hogy megszereljem?

Ez egy aprilia stealth.

Előre is köszi a választ.
Márpedig benne van.
http://www.easyparts.nl/showdr...
19-es alkatrész. 13*18,5*1.
Bár nekem teljesen mindegy ki mit hagy ki a motorjából....
Azt láttam, csak azért furcsa, mert kicsi a felfekvőfelület, igy elvileg erőltetésre megfordulhatszerintem. Vgül is egy acél hengert nyomok az anyával egy alu tárcsának. Ha jól láttam, akkor sokkal vékonyabb a csapszeg, mint a gyári. Neked is ilyen, vagy én nem vettem jó variót?
Gyárilag sincs benne,csak egy olyan gyűrű ami korlátozza a végsebességet.Alátét nincs, én nem raktam pluszba,jól működik nekem megfelel.Viszont a nagy hatlapfejű anya(berugóracsni)alá és felé is kell tenni egyet.
Diesel-t vegyél, az jobb.....
hali olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy szeretnék venni egy 2005 utáni Aprilia sr 50-et és hogy injektorosat vagy karburátorosat vásároljak?
A vízpumpán nincs mit pasztázni, mivel ott szimering van. Ha rossz, akkor több mint biztos hogy nem lesz tartós, ha csak a szimeringet cseréled. Vegyél felújító készletet. Ha vashengered van, akkor azt lehet fúratni amíg engedi.
Az egy hézagoló alátét. Többféle vastagságban létezik. Úgy gondolom, hogy minden motorban van gyárilag egy előírt vastagságú belőle.
Rendben, megfogadom!
Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a variátor résznél a variátor "csapszegje" után a tengelyen kell egy alátét, vagy egyből a hűtő-ékszij tárcsa következik? Csak azért kérdezem, mert ahogy néztem, a malo variónak a csapszegje vékonyabb, és ugye ennek szoritom neki a hűtőtárcsát. Namármost a kis felfekvő felület nem fekszik fel annyira szerintem, hogy tartósan ott tartsa a tárcsát, vagy legalábbis nekem furcsa, hogy az alu tárcsát egy kb. 1-2 mm falvastagsárű csőnek "támasztom neki", márha értitek mit bragylogok..
szia! Mit szeretnél pasztázni tulajdonképpen? Mert ott forgo alkatrész van,nem pasztázhatod ki! Énis megszivtam az utángyártott vizpumpával,viszont a javaslatom: szedd szét a pumpát,mérd meg,mekkora csapágyak (2db),és mekkora szimmering kell bele. Ezután vegyél csapágyboltban minöségi cuccot! Ez is kijön kb 2000-böl,viszont majdnem örökös lesz! Üdv!
SR 50 factorynak szeretném leszerelni a két hátsó oldal idomokat amelyek az ülés alatt vannak! Kérdésem: Mennyire bonyolult ez? Hogy levegyem kell még valamit megbontani? Köszönöm
Illetve, ahol a "kéz" van.
Egyszer csak sikerül már. A 13-as számú csőről lenne szó.
Hi!

Jövő év elejére tervezem megvenni ezt a kiput:

http://www.scooterracing.hu/pr...

Azért ezt mert ezzel lehet kihozni a maximumot az 50 es hengerből.
Meg egy redfiltert mellé amúgy 50 esként meghagyom.
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes valamilyen variátort rárakni a gyári helyére vagy 50 esre felesleges, vagy valami mást érdemes-e rajta kicserélni, de 50 es maradjon.
A válaszokat előre is köszönöm!
No, a kép lemaradt!
Van egy Derbi GP1-em, aminek már hátul van a blokkja. Azt hiszem ez a legújabb modell. Ezt a motort beszámítottam egy nagyrobogóba. El is akarom adni, de zavar, hogy a blokk jobb oldalán hiányzik egy cső a másodlagos levegőszűrőről. Holland oldalon néztem, hogy SAS levegőszűrőnek hívják. Szóval érdekelne, hogy az a gumicső, ami hiányzik a csonkról, azt hová kell bekötni?

A képen jól látható, olyan S alakú a cső, két bilincs fogja.
Jó napot az uraknak!

Érdeklődnék, hogy Robogótuning úr megfordul-e még itt? Lenne egy szakmai kérdésem hozzá.

Üdv. mindenkinek!