Mondjuk azon én is elgondolkodom néha, hogy mi a szerepe a 14-esnek, illetve hogy miért nem lehetett megcsinálni ezt is egybeöntve a bordás anyával, vagy akár a mina féle csillagos megoldással. Lehet, hogy tartósabb lenne. Nem tudtok valahol olyan oldalt, ahol a malo vario méreteit -csapszeg átmérő, hossz stb - lehetne megnézni. Amit vettem használtan malo variot, annak olyan, mintha kisebb átmérőjű, illetve rövidebb lenne a csapszegje, ez utóbbi persze nem baj, csak érdekelne, hogy nem belevaló a varió, vagy miaffene.
Ami a varión van egy négyjegyű szám, azt nem találtam sehol sem a malo katalógusában.
Malo varióval meddig megy be a szij a hátsó tárcsán? nekem saccra úgy tűnik, mintha kb 1:1 áttétellel menne fullgázon, legalábbis s zij egyenesnek tűnik..
Ne keverjük már az elavult karburátoros minarelli blokkot a csúcstechnológiát képviselő high tech morini ditech blokkal http://www.easyparts.nl/showdr...
Azt láttam, csak azért furcsa, mert kicsi a felfekvőfelület, igy elvileg erőltetésre megfordulhatszerintem. Vgül is egy acél hengert nyomok az anyával egy alu tárcsának. Ha jól láttam, akkor sokkal vékonyabb a csapszeg, mint a gyári. Neked is ilyen, vagy én nem vettem jó variót?
Gyárilag sincs benne,csak egy olyan gyűrű ami korlátozza a végsebességet.Alátét nincs, én nem raktam pluszba,jól működik nekem megfelel.Viszont a nagy hatlapfejű anya(berugóracsni)alá és felé is kell tenni egyet.
A vízpumpán nincs mit pasztázni, mivel ott szimering van. Ha rossz, akkor több mint biztos hogy nem lesz tartós, ha csak a szimeringet cseréled. Vegyél felújító készletet. Ha vashengered van, akkor azt lehet fúratni amíg engedi.
Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a variátor résznél a variátor "csapszegje" után a tengelyen kell egy alátét, vagy egyből a hűtő-ékszij tárcsa következik? Csak azért kérdezem, mert ahogy néztem, a malo variónak a csapszegje vékonyabb, és ugye ennek szoritom neki a hűtőtárcsát. Namármost a kis felfekvő felület nem fekszik fel annyira szerintem, hogy tartósan ott tartsa a tárcsát, vagy legalábbis nekem furcsa, hogy az alu tárcsát egy kb. 1-2 mm falvastagsárű csőnek "támasztom neki", márha értitek mit bragylogok..
szia! Mit szeretnél pasztázni tulajdonképpen? Mert ott forgo alkatrész van,nem pasztázhatod ki! Énis megszivtam az utángyártott vizpumpával,viszont a javaslatom: szedd szét a pumpát,mérd meg,mekkora csapágyak (2db),és mekkora szimmering kell bele. Ezután vegyél csapágyboltban minöségi cuccot! Ez is kijön kb 2000-böl,viszont majdnem örökös lesz! Üdv!
SR 50 factorynak szeretném leszerelni a két hátsó oldal idomokat amelyek az ülés alatt vannak! Kérdésem: Mennyire bonyolult ez? Hogy levegyem kell még valamit megbontani? Köszönöm
Azért ezt mert ezzel lehet kihozni a maximumot az 50 es hengerből.
Meg egy redfiltert mellé amúgy 50 esként meghagyom.
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes valamilyen variátort rárakni a gyári helyére vagy 50 esre felesleges, vagy valami mást érdemes-e rajta kicserélni, de 50 es maradjon.
A válaszokat előre is köszönöm!
Van egy Derbi GP1-em, aminek már hátul van a blokkja. Azt hiszem ez a legújabb modell. Ezt a motort beszámítottam egy nagyrobogóba. El is akarom adni, de zavar, hogy a blokk jobb oldalán hiányzik egy cső a másodlagos levegőszűrőről. Holland oldalon néztem, hogy SAS levegőszűrőnek hívják. Szóval érdekelne, hogy az a gumicső, ami hiányzik a csonkról, azt hová kell bekötni?
A képen jól látható, olyan S alakú a cső, két bilincs fogja.
Ami a varión van egy négyjegyű szám, azt nem találtam sehol sem a malo katalógusában.
Malo varióval meddig megy be a szij a hátsó tárcsán? nekem saccra úgy tűnik, mintha kb 1:1 áttétellel menne fullgázon, legalábbis s zij egyenesnek tűnik..
Körlámpás fényerejét milyen izzóval lehetne növelni?
Ha tudtok valami helyettesítő izzót, akár pici barkácsolással is
linkeljétek légyszi.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Ma a vízpumpámnál alul elkezdett csepegni a víz :(
És a víz is elkezdett forrni.
Vízpumpa felújító szettet megveszem kel valami speckó szerszám hozzá hogy megszereljem?
Ez egy aprilia stealth.
Előre is köszi a választ.
http://www.easyparts.nl/showdr...
19-es alkatrész. 13*18,5*1.
Bár nekem teljesen mindegy ki mit hagy ki a motorjából....
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a variátor résznél a variátor "csapszegje" után a tengelyen kell egy alátét, vagy egyből a hűtő-ékszij tárcsa következik? Csak azért kérdezem, mert ahogy néztem, a malo variónak a csapszegje vékonyabb, és ugye ennek szoritom neki a hűtőtárcsát. Namármost a kis felfekvő felület nem fekszik fel annyira szerintem, hogy tartósan ott tartsa a tárcsát, vagy legalábbis nekem furcsa, hogy az alu tárcsát egy kb. 1-2 mm falvastagsárű csőnek "támasztom neki", márha értitek mit bragylogok..
Jövő év elejére tervezem megvenni ezt a kiput:
http://www.scooterracing.hu/pr...
Azért ezt mert ezzel lehet kihozni a maximumot az 50 es hengerből.
Meg egy redfiltert mellé amúgy 50 esként meghagyom.
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes valamilyen variátort rárakni a gyári helyére vagy 50 esre felesleges, vagy valami mást érdemes-e rajta kicserélni, de 50 es maradjon.
A válaszokat előre is köszönöm!
A képen jól látható, olyan S alakú a cső, két bilincs fogja.
Érdeklődnék, hogy Robogótuning úr megfordul-e még itt? Lenne egy szakmai kérdésem hozzá.
Üdv. mindenkinek!