Igen, már írtátok, de gondoltam megpróbálom. Szerinted inkább vegyem ki és tegyek bele 15w-ost. Lehet h. tényleg így teszek.
Azonban miért nem éghet? Ahogy kivettem az izzót, lehet h. nagyon elhajlott a kis lemez ami az egyik ami tartja az izzót és így hol érintkezik, hol nem? Amúgy én úgy érzem h. fixen tartja.
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy múlt héten kiment az egyik első izzóm. Vettem is hozzá ( igaz h. 25 W ), hétvégén lebontottam a burkolatot, beleraktam.... Azonban menet közben az észleltem h. hol világít, hol nem. van valami különleges módja, hogyan kll beletenni az izzót? Én nem láttam semmi különlegességet, csak belettem. Valaki tapasztalt már hasonlát? Én voltam a pancser?
Sziasztok,elkelt a robeszom és maradt egy pár cuccom amit baráti áron oda adnék ha van rá igény. Amihez jók:Aprilia Morini Ditech,és minden Morini blokkos robesz! Pl: Malossi multivar vario 7,75-ös S6-os görgő szettel csak próbálva volt kb, 10 Km-ert ment dobozában minden alkatrészével együtt (fehér kontraszt rugó hézagolók) van hozzá egy origi új külső varió tárcsám 0km-es, egy használt de jó benzin befecskendező,és egy levegős Ditech gyári új hőgombám. Ha valakit érdekel e-mail címem az adatlapomon.
Hali!Segitséget szeretnék kérni,vettem egy suzuki katana berugos deknit a 2004esmorinis blokkomra és nem megy teljesen rá.A főtengelynél is ütközik meg a kuplungnál kb fél cm-t.Rálehet valahogy ezt tenni?Köszönöm!
Lenne pár kérdésem azokhoz, akik jóval jobban ismerik a motort mint én.
A motor régi sr, 97es évjárat talán, vízhűtéses. A szíj 1mm-el kisebb mint a gyári így megy kb 70et a motor. Érdemes lecserélnem, vagy felesleges mert kettő nap után visszakopik úgyis? Hengerfúrásnál milyen dugattyút érdemes vennem hozzá, és mennyibe kerül? Esetleg valakinek eladó 70es hengerszettje van hozzá normális áron?
Kormánycsapágy csere esetén mekkora melóra készüljek, valamint az utolsó kérédsem, hogy a vízhőfok már feljebbről indul mint az alapállás, ez minek a hibája?
Narancssárga 2008-as Aprilia SR 50 Factory Ditech robogóm eladó sorba került. Még majdnem van rá két év gyári garancia, a szervizkönyvet a hazai importőr a Mille Motor Hungary vezette. 100% gyári állapot, 100% gyári alkatrészek, garantáltan törésmentes, garázsban tartott, első tulajdonostól. Ha olyan robogót akarsz venni, amire még két évig tuti nem kell költeni ha meghibásodik, akkor ezt nyugodtan megveheted.
Igen.
Saját tapasztalat: én két aprilia szervizben is jártam, míg a harmadikban tudták csak úgy beállítani a motort, hogy simán, jól működjön a fojtások eltávolítása után.
Sziasztok! Megoldódott a barátom nem induló SR-ének a problémája. Pár óra hajtépés azért kellett míg rájöttem mi baja. Leírom hátha valakinek majd jól jön aki ugyan ilyen cipőben jár.
Szóval lebontottam a motort meg az enyémet is és elkezdtem egyenként lepróbálni az lakatrészeket. ECU, levegő injektor, relék, benzinpumpa, levegőpumpa, fesz szabályzó, az injektorfejnél találtam hibát levéve ha ráindítok szépen lövöldözi a benzint jó másfél méter távolságba nos a barátom gépében semmi néha egy egy próbálkozás amúgy csak gyengén szivárog a benzin, de a poén ott jött hogy az enyémben meg tökéletes az én injektor fejemet átrakva ugyancsak semmi szóval nincs vezérlés. Na elő a multimétert és próbáltam kábel vagy csatlakozó hibát keresni de semmi 3 óra szenvedés de 0 eredmény minden oké. A kábeleket bogarászva eljutottam a gyújtás jeladóig rámértem ugyan az az ellenállás érték mint az enyémben szal tökéletes. Jött a mély depresszió ültem és néztem mi a f@sz baja lehet. Már kinomban azt is megnéztem mágneses-e a lendkerék De itt jött a felfedezés az én jeladóm mint ha másabb lenne nagyobb vasmag áll ki belőle. Kivettem a másikat és tényleg valamelyik idióta rosszul fogathatta be és a lendkerék tövig csiszolta utánna meg gondolom visszarakták rendesen. Túl nagy volt a távolság így a jeladó és a lendkerék között. Ahogy közelebb toltam azonnal elkezdett az injektor lövöldözni. Csiszoltam a csavar helyeken bepozicionáltam megfelelően és tökéletesen működik..... Na talán valakinek majd segítek ezzel a kis szösszenettel ilyen is van érdemes megnézni. Több heti kínlódás után csak rájöttem ilyen kis szarság szivatott végig.....
Köszi igen már én is rájöttem :D csak elsőre megijedtem hogy hátha valami baj van ...
és azt szeretném kérdezni hogy akkor a fojtást is 500km-nél szedik ki belőle?
"és úgy gondoltam, hogy egy főtengelyt sem cserélek azért, mert a szimering szar" Főtengelyt? Ezek szerint lemaradtam.
"Nem nagy mutatvány, kipufogó le, és a többit látod, a lényeg hogy minden a helyén legyen, és nagyon tisztán csináld. Ha gondolod segítek neked Budapest közelében." Köszönöm a felajánlást, de csináltam már pár ilyet.
És azt is elmondták, hogy egy szart sem ér. Mindenből ezért a legjobbat vettem, és úgy gondoltam, hogy egy főtengelyt sem cserélek azért, mert a szimering szar, csak ne legyen koszos és korróziós a tengely felülete hanem szép sima. Egyébként jónak tűnik, lehet nem az folyt.
Nem nagy mutatvány, kipufogó le, és a többit látod, a lényeg hogy minden a helyén legyen, és nagyon tisztán csináld. Ha gondolod segítek neked Budapest közelében.
Igen, már írtátok, de gondoltam megpróbálom. Szerinted inkább vegyem ki és tegyek bele 15w-ost. Lehet h. tényleg így teszek.
Azonban miért nem éghet? Ahogy kivettem az izzót, lehet h. nagyon elhajlott a kis lemez ami az egyik ami tartja az izzót és így hol érintkezik, hol nem? Amúgy én úgy érzem h. fixen tartja.
üdv
tomi
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy múlt héten kiment az egyik első izzóm. Vettem is hozzá ( igaz h. 25 W ), hétvégén lebontottam a burkolatot, beleraktam.... Azonban menet közben az észleltem h. hol világít, hol nem. van valami különleges módja, hogyan kll beletenni az izzót? Én nem láttam semmi különlegességet, csak belettem. Valaki tapasztalt már hasonlát? Én voltam a pancser?
Köszönettel
tomi
akit érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr_50-511
4383
http://motoroswebaruhaz.hu/sho...
A képen látható 12-es alkatrész kellene nekem. Nincs valakinek eladó?
A motor régi sr, 97es évjárat talán, vízhűtéses. A szíj 1mm-el kisebb mint a gyári így megy kb 70et a motor. Érdemes lecserélnem, vagy felesleges mert kettő nap után visszakopik úgyis? Hengerfúrásnál milyen dugattyút érdemes vennem hozzá, és mennyibe kerül? Esetleg valakinek eladó 70es hengerszettje van hozzá normális áron?
Kormánycsapágy csere esetén mekkora melóra készüljek, valamint az utolsó kérédsem, hogy a vízhőfok már feljebbről indul mint az alapállás, ez minek a hibája?
Sziasztok!
Narancssárga 2008-as Aprilia SR 50 Factory Ditech robogóm eladó sorba került. Még majdnem van rá két év gyári garancia, a szervizkönyvet a hazai importőr a Mille Motor Hungary vezette. 100% gyári állapot, 100% gyári alkatrészek, garantáltan törésmentes, garázsban tartott, első tulajdonostól. Ha olyan robogót akarsz venni, amire még két évig tuti nem kell költeni ha meghibásodik, akkor ezt nyugodtan megveheted.
Ár: 295 000Ft
Tel: 06303036775
Üdv.:
Med
Saját tapasztalat: én két aprilia szervizben is jártam, míg a harmadikban tudták csak úgy beállítani a motort, hogy simán, jól működjön a fojtások eltávolítása után.
Szóval lebontottam a motort meg az enyémet is és elkezdtem egyenként lepróbálni az lakatrészeket. ECU, levegő injektor, relék, benzinpumpa, levegőpumpa, fesz szabályzó, az injektorfejnél találtam hibát levéve ha ráindítok szépen lövöldözi a benzint jó másfél méter távolságba nos a barátom gépében semmi néha egy egy próbálkozás amúgy csak gyengén szivárog a benzin, de a poén ott jött hogy az enyémben meg tökéletes az én injektor fejemet átrakva ugyancsak semmi szóval nincs vezérlés. Na elő a multimétert és próbáltam kábel vagy csatlakozó hibát keresni de semmi 3 óra szenvedés de 0 eredmény minden oké. A kábeleket bogarászva eljutottam a gyújtás jeladóig rámértem ugyan az az ellenállás érték mint az enyémben szal tökéletes. Jött a mély depresszió ültem és néztem mi a f@sz baja lehet. Már kinomban azt is megnéztem mágneses-e a lendkerék De itt jött a felfedezés az én jeladóm mint ha másabb lenne nagyobb vasmag áll ki belőle. Kivettem a másikat és tényleg valamelyik idióta rosszul fogathatta be és a lendkerék tövig csiszolta utánna meg gondolom visszarakták rendesen. Túl nagy volt a távolság így a jeladó és a lendkerék között. Ahogy közelebb toltam azonnal elkezdett az injektor lövöldözni. Csiszoltam a csavar helyeken bepozicionáltam megfelelően és tökéletesen működik..... Na talán valakinek majd segítek ezzel a kis szösszenettel ilyen is van érdemes megnézni. Több heti kínlódás után csak rájöttem ilyen kis szarság szivatott végig.....
Sr125 ből létezik Di-tech? vagy ezek karbis mind?
Köszi igen már én is rájöttem :D csak elsőre megijedtem hogy hátha valami baj van ...
és azt szeretném kérdezni hogy akkor a fojtást is 500km-nél szedik ki belőle?
"Nem nagy mutatvány, kipufogó le, és a többit látod, a lényeg hogy minden a helyén legyen, és nagyon tisztán csináld. Ha gondolod segítek neked Budapest közelében." Köszönöm a felajánlást, de csináltam már pár ilyet.
Nem nagy mutatvány, kipufogó le, és a többit látod, a lényeg hogy minden a helyén legyen, és nagyon tisztán csináld. Ha gondolod segítek neked Budapest közelében.
Én is egy ilyen szerelés előtt álok kelet valami speckó szerszám ?
Mire figyeljek oda?
Üdv
Laci