én megvenném a szettet, igaz,mi most vettünk a havernak az aeroxába,az olcsóval 1km-ert nemigen mentünk, megfordult a lapát a tengelyen és nem hajtotta a vizet, vettünk egy drágább olasz kittet, ami a boltos szerint sokkal jobb, na ezzel kb 50km-ert ment a haverom és megint folyik a vize, ugy ahogyan most a tiedé
Sziasztok! Vettem egy ilyen SR-t, lenne két kérdesem.
Jobb oldalt a két vízcsőnél, gondolom a termosztátnál a belső nagy kör alakú fedélnél dől a víz belőle, kb 1l/min.. Ez szimplán a tömítés hibája lehet, vagy van egyéb gond amivel megszívhatom, az öntvény nincs berepedve, törve.
Másik kérdésem, már csörög is egy picit, ezek még fúrható hengerrel készültek, vagy bevonatos alúmínium hengerek?
Srácok 9-es ECU hibakóddal találkozott már valaki? Elvileg generátor hiba, de töltésem világításom van a motor jól megy semmi baja de hibajelzés van, van mikor eltűnik van mikor előjön. Levettem az összes csatlakozót kontakt spray-vel átfújtam összeraktam de csak marad a hibajel. Rámértem az aksira tölteni tölt, aksi hiba lenne? De indul a motor szóval nem értem.
igen, ezt irtad már, ha jól emlékszem, megnézem. azért érdekes, mert indulásnál szinte rántott egyet, tehát betapadt a szíj, viszont magasabb fordulaton csúszott, pedig kiment teljesen. Na mindegy, a végére járok.
Nagyon egyszerű.Leveszed az oldaldeknit és egy filctollal húzol sugár irányban egy vonalat a variátor szíjtárcsájára.Kerülsz vele egyet,után megnézed meddig kopott le a jelölés-meddig ment ki a szíj.
Morinez,nem lehet kapni,csak gyári szíjtárcsát.Viszont ha nem raktad a "berugóracsni"(bordás anya)alá az alátétet akkor valószínűleg az volt a gond.-hiába húzod meg az anyát,nem szorítja rá rendesen a külső tárcsát és csúszott...
biztos nem egészséges, talán jobb egy nyil egyenes, forgalommentes részen megnézni, dekni nélkül. mindenesetre nem kell csontolni, másrészt szerintem vízhűtéses mocinál ez nem akkora gond, persze nem percekig tartó bőgetésről van szó. Múltkor nehezen indult, megnéztem szij nélkül is, na akkor pörgött vagy milliót, rohadt jó volt a gázreakciója. Szóval szijjal azért van terhelés rajta, ha nem is sok. Bár szerintem egy emelkedőn pörgő-szenvedő mocit sokkal jobban terhelünk.
Sőt, ki lehet próbálni görgőpadon is, de az sincs mondenkinek.
hogy lehet megnézni, hogy meddig meg ki a szíj? sztenderen bőgetitek nyélen vagy mi? nem szar az neki, hogy terhelés nélkül 10 ezreket forog?
olyan, mintha a kocsit üresben szabályzásig pörgetné vki. az nem egészséges nem?
malossi X kevlár "Speciális, sport és verseny célokra kifejlesztett kevlár erősítésű ékszíj.
Fontos tulajdonsága, hogy csak bemelegedés után tapad jól, ellenben az általában használatos szíjakkal, amik meleg hatására rosszabbul tapadnak."
Hello!
Legutóbb, mikor szétszedtem, akkor egy talán épp érezhető kottyanása volt a főtengely végén, amúgy más nem. Én is a tárcsa megfordulására gyanakszom, szerintem azért nem olyan erős a tuningom, hogy normál szij, vagy egy gyengén erősitett ne birná el. Azt nem tudom, hogy normál esetben egy kuplungtárcsánál meddig megy be a szij, padlógáznál? mert ahogy emlékszem nem ment be teljesen, bár elől kiment a vario tetejéig.
A malonak van szijtárcsája, vagy a gyárival szerelteti a varióját?
Annyi nem a gyári szerint van, hogy nincs benne az alátét a bordás anya alatt, amugy minden gyári volt.
Nem Te irtad, hogy a malo szija nem volt jó a szöge miatt?
Érdemes lenne szétszedni.az egy dolog,hogy a szíj nem birta,de ha a csúszkák elolvadtak...Szerintem a szokásos morinis betegség lesz A főtengely megforog a csapágyban ezáltal brutál hőt termel,ez miatt olvadnak meg a műanyag alkatrészek,görgő,csúszka.Szedd le az oldalát és mozgasdd meg oldalirányba,hogy van e lógása a főtengőnek.Én ezzel sokat szívtam.Most úgy néz ki, mióta adtam a csapágynak egy kis fémragasztót,azóta nincs vele gond.Előtte állandóan lenyalta a főtengelyt.Én erre tudok tippelni,illetve hogy nem volt rendesen meghúzva a főtengely anya,vagy valamit nem jól raktál össze a variátornál...
hát, azt hiszem nem volt még ilyen szíjam, azonban tekintettel arra, hogy az athena gyakorlatilag hamvasztás áldozata lett a görgőhéjakkal, illetve a csűszkákkal együtt, nálam hamar bemelegednének:)
jaja, kösz, jól néztem, a kevlár 5 mm-el rövidebb. Nekem nemrég használtan vett malo vario, illetve malo kuplung van fenn,de szerintem egyezik a gyári szij szögével, és elvileg a cuccok nem tűntek kopottnak a varionál a szij kiment teljesen, talán hátul, a kuplungnál nem ment le teljesen.
Szia, a kevlár maloban mint a nevében is szerepel kevlár erősítés van ezáltal jobban tűri az extrémebb viszonyokat a sima kevlártól mentes.Gyári kuplung malo mutivar varió és gyári varióval is jól működik.http://kymcoalkatresz.hu/kepek... itt találod a szíj méreteket.
Hy!
Igen, erre én is gondoltam, korábban egy sárga malo toló volt benne, de úgy gondoltam, hogy túl erős, pörgött a 7g-os görgőkkel, viszont alig ment végre. Ezért tettem vissza a gyári tolót, meg 7.5g-s görgőket. Furcsa, hogy néha elkapta, akkor óra szerint 100-at ment, mint tegnap este is, ma reggel meg szórakázott. Most néztem a malo kevlárt, majd 9e Ft, az egyel gyengébb az meg 5.5 körül van. Nem tudom, hogy anyagában mi a különbség, illetve esetleg szij szögre más-e? a kevlár 5 mm-el rövidebb.milyen kuplung-variátorral használod?
Jobb oldalt a két vízcsőnél, gondolom a termosztátnál a belső nagy kör alakú fedélnél dől a víz belőle, kb 1l/min.. Ez szimplán a tömítés hibája lehet, vagy van egyéb gond amivel megszívhatom, az öntvény nincs berepedve, törve.
Másik kérdésem, már csörög is egy picit, ezek még fúrható hengerrel készültek, vagy bevonatos alúmínium hengerek?
Az Sr125ccm 2001 évjárat ezeket milyen blokkal szerelik? Piaggio vagy morini? vagy évjárattól függ?
Hódmezővásárhely és vonzáskörzetében keresek Aprilia Sr125ccm robogót akinek van és a közelben van az kérem vegye fel velem a kapcsolatot.
Ár megbeszélés és megegyezés szerint.
Mail:m.sandor05@gmail.com
Sőt, ki lehet próbálni görgőpadon is, de az sincs mondenkinek.
olyan, mintha a kocsit üresben szabályzásig pörgetné vki. az nem egészséges nem?
Fontos tulajdonsága, hogy csak bemelegedés után tapad jól, ellenben az általában használatos szíjakkal, amik meleg hatására rosszabbul tapadnak."
Legutóbb, mikor szétszedtem, akkor egy talán épp érezhető kottyanása volt a főtengely végén, amúgy más nem. Én is a tárcsa megfordulására gyanakszom, szerintem azért nem olyan erős a tuningom, hogy normál szij, vagy egy gyengén erősitett ne birná el. Azt nem tudom, hogy normál esetben egy kuplungtárcsánál meddig megy be a szij, padlógáznál? mert ahogy emlékszem nem ment be teljesen, bár elől kiment a vario tetejéig.
A malonak van szijtárcsája, vagy a gyárival szerelteti a varióját?
Annyi nem a gyári szerint van, hogy nincs benne az alátét a bordás anya alatt, amugy minden gyári volt.
Nem Te irtad, hogy a malo szija nem volt jó a szöge miatt?
Igen, erre én is gondoltam, korábban egy sárga malo toló volt benne, de úgy gondoltam, hogy túl erős, pörgött a 7g-os görgőkkel, viszont alig ment végre. Ezért tettem vissza a gyári tolót, meg 7.5g-s görgőket. Furcsa, hogy néha elkapta, akkor óra szerint 100-at ment, mint tegnap este is, ma reggel meg szórakázott. Most néztem a malo kevlárt, majd 9e Ft, az egyel gyengébb az meg 5.5 körül van. Nem tudom, hogy anyagában mi a különbség, illetve esetleg szij szögre más-e? a kevlár 5 mm-el rövidebb.milyen kuplung-variátorral használod?