Szia diogabi, én malo kevlárt használok már 3500Km-óta és hibátlan,jó bírja az erőszakosabb utakat is, csak ajánlani tudom bár nem a legolcsóbb. Bár még mindig jobb befektetés mint olcsóbbat 500km-ként cserélni . Viszont a leírásod olvasva én inkább beállítási problémára gyanakodnék ami a túlmelegedést okozhatta.Esetleg gyenge kontraszt rugó ami az állandó szíjcsúszást okozhatja.
Üdv!
Mai nappal csatlakoztam a szijgyilkosok népes táborához. A kb. 500 km-t futott Athena szíjam küldtem a ditech által hősi halálba, hogy nemcsak a szij hullott apró darabjaira, hanem egyúttal a malo vario elolvasztotta a csúszkákat nyom nélkül, illetve a szintén önkenő malo görgőket is, amik a rézig leolvadtak, igy komplett csere válik szükségessé. A szij felkenődött darabjai ráégtek a vario oldalára, illetve a szijtárcsa furata is kitágult.
Az előzmény: feltettem malo multivart, illetve malo kuplungot, az athena, majdnem uj szijat hagytam. A motor 70-es létére hol 100-ig pörgött, mint a fűnyíró, hazafelé már csak kb 80-at ment, aztán egyszercsak megállt.
útszélén szétszedés: diagnózis: szij kuka, görgők, csúszka kuka, illetve nincs, tárcsa kitágult, kuplung jónak látszik. Főtengely anya kuka.
Nekem olyan érzésem van, hogy valamiért nem tudott betapadni a szij, ezért melegedett túl, illetve elfurdulhatott a szijtárcsa, melegedett, aztán ennyi... pedig elektromos kerékkulcsal húztam meg, mint máskor...
Másnak esetleg más vélemény? malo vario nem szereti a gyári szijtárcsát? vagy az athenát, esetleg kevés volt neki? Melyik szíj tapad jobban ennél?
Egyéb vélemény, ötlet?
nem vok szerelő, de szerintem a meleg motorban az alkatrészek tágulása miatt tud benzint fecskendezni, hidegen meg nem.
továbbá a meleg hengertérben a benzin is könnyebben meggyullad, mint a hidegben. de ez csak az én józan paraszti eszemből pattant ki, lehet, hogy butaságot mondtam :)
Na srácok újabb fejlemények a hidegen indulni nem akaró 2002-es morinis ditecről.
Szóval benzint nem kap mert ha a hengerbe benzint juttatok azonnal indul. Hőgomba tökéletes megmértem, az ECU-t a benzinpumpát a levegő injektort átraktam az enyémből levegőt külső kompresszorról kapott. Így sem indul.
Marad az injektorfej kizárásos alapon. Azt még nem raktam át az enyémről a sok bilincset meg csövet leszedni nem volt idegrendszerem. :) De már nagyon kíváncsi leszek a dologra. De azt nem értem hogy ha nehezen sikerül beröffenteni, melegen miért megy hiba nélkül? Akkor 1-re indul a tetü Tud erre valaki értelmes magyarázatot adni?
sziasztok a segítségeteket szeretném kérni! az a problémám hogy van DITECHEM! NA VICCET FÉLRETÉVE MENTEM A MOTORRAL és olyat csinál hogy menet közbe hirtelen leáll gázt visszaengedem és újra ráhúzom újramegy most meg már 30nál többet nem is megy! mi lehet a probléma? várom a tapasztalatokat és köszönöm előre is! béke :D
Szia kinter, esetleg ez: Coolant temperature sensor
NTC sensor
Resistance 2.7 kohm at 20 °C, bár ez is belefér az előző leírásba. Mind a 2 szervice manual szerinti mérés bár az első levegős ditech értéke
Egyébként lehet találgatni, mérések nélkül csak ész nélkül cserélgetsz mindent. Pont ezt csinálják a kocaszerelők is. Egy ditech nem lendkerekes kisautó. Ha van elég kitartásod és sok pénzed, akkor lehet hogy előbb-utóbb még működni is fog. Bár az is lehet hogy egy hozzáértő a negyedéből megcsinálná....
"Check the resistance of the temperature sensor:
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C" Ez a leírás hibás....
Igen megy 5mp-ig aztán megáll. Ha az alatt az 5 mp-alatt próbálom indítani akkor előfordul, hogy beindul ha megállt a pumpa utánna esélytelen tekertethetem fél óráig is.
ja oké hülye vagyok nem esett le mi a folytó szelep! nem nem az a gond ezzel már próbálkoztam, nem kap benzint fél órai indítózás után is száraz a gyertya, és a nyomás körül van a gond mivel csak akkor indúl ha jár a benzin pumpa ha hagyom megállni és úgy indítom akkor reménytelen csak azt nem tudom hogx ez pumpa gubanc lesz vagy benzin injektor esetleg ECU
Szerintem a neten biztos találsz valami órát 10bar-ig mérjen az sem baj ha folyadék csillapítású,csinálsz vagy veszel egy 8mm es T idomot és csatlakozol.
Mai nappal csatlakoztam a szijgyilkosok népes táborához. A kb. 500 km-t futott Athena szíjam küldtem a ditech által hősi halálba, hogy nemcsak a szij hullott apró darabjaira, hanem egyúttal a malo vario elolvasztotta a csúszkákat nyom nélkül, illetve a szintén önkenő malo görgőket is, amik a rézig leolvadtak, igy komplett csere válik szükségessé. A szij felkenődött darabjai ráégtek a vario oldalára, illetve a szijtárcsa furata is kitágult.
Az előzmény: feltettem malo multivart, illetve malo kuplungot, az athena, majdnem uj szijat hagytam. A motor 70-es létére hol 100-ig pörgött, mint a fűnyíró, hazafelé már csak kb 80-at ment, aztán egyszercsak megállt.
útszélén szétszedés: diagnózis: szij kuka, görgők, csúszka kuka, illetve nincs, tárcsa kitágult, kuplung jónak látszik. Főtengely anya kuka.
Nekem olyan érzésem van, hogy valamiért nem tudott betapadni a szij, ezért melegedett túl, illetve elfurdulhatott a szijtárcsa, melegedett, aztán ennyi... pedig elektromos kerékkulcsal húztam meg, mint máskor...
Másnak esetleg más vélemény? malo vario nem szereti a gyári szijtárcsát? vagy az athenát, esetleg kevés volt neki? Melyik szíj tapad jobban ennél?
Egyéb vélemény, ötlet?
továbbá a meleg hengertérben a benzin is könnyebben meggyullad, mint a hidegben. de ez csak az én józan paraszti eszemből pattant ki, lehet, hogy butaságot mondtam :)
Szóval benzint nem kap mert ha a hengerbe benzint juttatok azonnal indul. Hőgomba tökéletes megmértem, az ECU-t a benzinpumpát a levegő injektort átraktam az enyémből levegőt külső kompresszorról kapott. Így sem indul.
Marad az injektorfej kizárásos alapon. Azt még nem raktam át az enyémről a sok bilincset meg csövet leszedni nem volt idegrendszerem. :) De már nagyon kíváncsi leszek a dologra. De azt nem értem hogy ha nehezen sikerül beröffenteni, melegen miért megy hiba nélkül? Akkor 1-re indul a tetü Tud erre valaki értelmes magyarázatot adni?
vessetek rá 1 pillantást légyszíves
http://www.kepesmotor.hu/april...
http://www.kepesmotor.hu/april...
Olyan problémám lenne hogy az üzemanyagszint mérő kevesebbet mér mint kellene és azt szeretném megtudni hogy lehet-e valahogyan álítani rajta.
2010. június 2. 14:22
A hőgomba ellenállásai:
21430 - 24750 ohm 15 °C -on,
2613 - 2795 ohm 25 °C -on,
99.9 – 106.9 ohm 120 °C -on.
EZ akkor mi? a te írásod
NTC sensor
Resistance 2.7 kohm at 20 °C, bár ez is belefér az előző leírásba. Mind a 2 szervice manual szerinti mérés bár az első levegős ditech értéke
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C" Ez a leírás hibás....
21430 - 24750 Ohm at 15 °C / 2613 - 2795 Ohm at 25
°C / 99.9 – 106.9 Ohm at 120 °C