A az injektorfejet már szétszedtem a kupak teljesen tiszta és száraz, a két injektor közötti tér is rendben ugyan olyan mint az enyémben semmi rendellenesség.
Szia balu, pedig egy nyomóoldali benzinnyomás mérés sokat elárulna. Mivel ha átenged a nyomásszabályzód és nem tartja meg a levegő nyomás feletti+2,5bart akkor szerintem okozhat ilyet hidegen, mivel gyengébb lesz a hideg indítási dúsítás. Én is a nyomásszabályzóval sz....tam viszont nekem a levegő oldali kamra felé szakadt át és teledöntött benzinnel mindent, durrogott csattogott majdnem felrobbant
Szóval szerintem mérés mert addig csak találgatsz,vagy cserélgetsz Sok sikert,és türelmet.
Na még egy kis Morini ditech gubanc, hidegen az istennek se indul gyertya száraz fehér ergo nem kap benzint. Ha a hengerbe nyomok egy kis benzint akkor pöc röff. Ha úgy indítok rá hogy még jár az AC pumba akkor próbálkozik néhe be is indul. Melegen elfogadhatóan indul és megy. Na most itt mi lesz a gubanc a pumpa vagy a zöld benzin injektor? Órám sajna nincs hogy megmérjem de a pumpának van nyomása ha megtöröm a csövet akkor szétfeszíti a kezem bár ez nem sokat mond. Lehet a benzin injektor hibás vagy eldugult? Egyértelmű benzin hiány csak nem tudom mitől.
Olyan problémám lenne, hogy a motor elkezdett rángatni.
Ha teljes gázon megyek a végsebesség körül egyszer megtorpan elkezd lassulni majd újra megindul + teljes gáznál sípol a hajtásban valami.
Injektor, levegőspicc, kompresszor, gyertya már cserélve volt.
Szóval szerintem mérés mert addig csak találgatsz,vagy cserélgetsz Sok sikert,és türelmet.
Esetleg a fogaskerék okozhatja?
http://www.manualedereparatie....
Olyan problémám lenne, hogy a motor elkezdett rángatni.
Ha teljes gázon megyek a végsebesség körül egyszer megtorpan elkezd lassulni majd újra megindul + teljes gáznál sípol a hajtásban valami.
Injektor, levegőspicc, kompresszor, gyertya már cserélve volt.
Valami ötlet?
Ha meg tudtok egy kiválót az lehet máshol is.