Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HY!
amikor én igy jártam, akkor az ékszijtárcsa szállt el, a leesett anya miatt, igy ki is nyirta azt, mivel keresztbe áll, beszorult és a főtengely lenyalta a bordákat. lehet, hogy a kerékszorulás miatt neked a kuplung járt igy, vagy széthullott. ne járasd, szedd szét, nézd meg, mert sokkal nagyobb értékű kárt is okozhatsz az erőletéssel.... pl főtengő csere stb.
Leveszed a deknit és meglátod mi a szitu. Nekem volt olyan hogy mikor elszakadt a szíj, a varió túlságosan szétnyílt, ezért az összes görgőt összetörte. Ezért jó ha a helyén van a határoló lemezke: http://www.easyparts.nl/showdr...

Rajzon a 11-es.
Sziasztok!
Uraim lenne egy kérdésem.. vagyis igazából egy probléma megoldására kellenének ötletek, javaslatok.
A helyzet a következő:
tegnap hazafele jövet 70-es tempónál először kicsit megugrott a motor alattam, aztán elszállt a hajtás, és a hátsó kerék majdnem teljesen blokkolt. (kézzel erősen meg lehet forgatni, de elég nehéz) a motorja működik ha berugom, szal valami ott a hajtás tájékán lehet gond.
én úgy gondolom, hogy az ékszíj szakadt el..
megerősítés, vagy más ötlet?
ha nekem van igazam, akkor még mit vághatott szét?
a válaszokat előre is köszi :)
szia

tegnap kiszedtem a gyertyát az sr 50ből, megtisztítottam, kb 2 mp-re be is indult ,utána semmi meg kell ezek utánmérni a kompressziót az injektorban? és mivel? kompressziót mértem már egyszerü karbis motorban a gyertya helyére berakva. ezt is ilyen módszerrel kell?
2 hete raktam bele Malossi kevlár szíjat és gyári 5.5-ös görgőket. Teljesen egyben van a gép.
az nemlehet hogy kopott a görgő a tiédbe?
Az enyémben gyári van az biztos a barátoméban nem tudom csak a folyamatosan világító visszajelzőről gondoltam talán az lehet de ez csak egy ötlet. Holnap majd megnézem. Ez okozhat ekkora dinamika különbséget? De ha Malossi ECU van berakva gyári 50-es szetthez az nem egészséges.....
Hello. Szerintem azért lehet,mert a malossi ECU-ban sport program van ha az ismerősöd gépében van, ha pedig a tiedben van malo ECU, akkor lövésem sincs :/
Mitől lehet két ditech között erőbeli eltérés? Mindkettő gyári az enyém 14000km-ert futott a barátomé 17000-et. Mégis a többet futott 2x erősebbnek hat. A végsebesség mindkettőnél óra szerinti 100 körül van de az enyém szép kényelmesen éri el a barátomé meg olyat húz hogy majd kiugrik alólam. :) Ötlet? Azt nem hiszem hogy henger kopás lenne. Lehetséges hogy az ECU-van megbuherálva? Az övén folyamatosan világít a injektor visszajelző itt olvastam hogy malossi ECU gyakran csinál ilyet, lehetséges hogy az van benne. A henger az gyári ugyan az mint az enyém. De nem értem mitől húz olyan eszméletlenül. Görgő szíj rugó? Vagy mi csinálhat ilyet?
kösszi sr50 ditech
Semmi vízkőoldó szer nincs ilyen célra?

Kiszedtem a hőérzékelőt, volt rajta 1mm zöldes/barnás lerakodás, meg rozsda.
Felöntöd vízzel, mész vele 1-2 km-et, és leengeded. Ezt megcsinálod 3-4-szer, és mehet bele a fagyálló.
Hogy tisztítsam ki a hűtést?

Ma csak a folyadékot cseréltem benne, tiszta terek volt. Barna, fekete.
(2003-as morini)

Nekem most a nagy melegben ment fel 1/2 állásba emelkedőn, általában emelkedőn mozdul el nekem a mutató, max 1/4-ig. Amúgy meg fekszik.
Köszi, megoldódott, utánnabúvárkodtam a neten, mert a gyáronak vagy 3-4 mm játéka volt a harangban, igy pont találtam egy minásat, ami jó lett végülis igy egyszerűbb volt. Persze ha lett volna itthon felesleges pigis, akkor azt oldottam volna meg. Igy maradt a malossi házasság, vario-kuplung téren.
Jó a Piaggio-s is a Minarellibe,csak esztergáltatni kell egy központosító gyűrűt.(Nekem is így van) Az Univerzális kuplungokhoz gyárilag adnak ilyet.Pl:Stage6,MF.
"Ha ez megvigasztal én a polini kevlárszíjat is kinyúlítottam.." De gondolom nem 1000km alatt. Nálam pedig semmi extra igénybevételnek nincs kitéve.
Automatának látszik, mert nagy lyuk van a szívató helyén.
Malossi Kevlar szíj 8.750,- Ft
Gyári 2MCA000014 szíj 7.600,- Ft

Gondolkodom hogy melyik legyen, mert a gyári biztosan nem szar.....
Ebben speciel benne sincs a szivató! :) De a helyéből ítélve automata mert jó nagy nyílás van kihagyva neki. De amúgy egy karbit simán lehet szerelni mindkettővel. Ha látsz rajta bemenő elektromos vezetéket akkor automata.
ez a karburátor automata szivatós vagy kézi szivatós?
Na akkor úgy néz ki jó vételt csináltál Próbáld meg esetleg egy 7.5ös görgővel,fehér rugóval.Lehet vele játszani,mire megtalálod a számodra megfelelő menetteljesítményt.Nekem a fehér rugó,7es görgő hozza azt amire kell a motor,aránylag jól gyorsul és kisebb kiruccanásokkor is lehet vele haladni.Mondjuk holnap tervbe van egy hosszabb út,oda vissza 100km,lehet belerakok egy nehezebbet,hogy kisebb fordulaton üzemeljen.Bár Kecskemét is 60km körül van óra szerinti 90es utazóval oda vissza megjártam azt is
Ha ez megvigasztal én a polini kevlárszíjat is kinyúlítottam Pedig az elvileg masszív.Eddig a malossi kevlárszíja,meg a malossi speciál bírta legtovább.A speciál meg nem is kerül sokkal többe mint egy alap szíj,de a minősége sokkal jobb.
Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani az Aprilia SR50 Di-tech üzemi vizhőmérsékletét?

Nekem max 2-3 mm-t mozdul el a mutató az alaptól bármennyit hajtom. Jelenleg még bejáratós az új henger.

Kösssz