Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint akkor lehetséges,hogy a hőgombáról egyenesen felmegy a műszerfalhoz a kábel?
KARBURÁTOROS!:D
de a problémám még mindig ugyan az neked valami ötlet esetleg?
Nalátod hogy a végén kiderül nem a ditekk a rossz hanem a karbis.Csak minden fa mögött már gonosz ditekket látsz.
Akkor most ditech (injektoros), vagy automata szívatós (karbis)?
Tyűűűűűűűű bazzzzzzzeg most már én sem vágom a témát:) Na most.....az ECU-ról én azt hittem,hogy a Műszerfal kijelzője Ezek szerint nem.....
Igen ez nem ditech,hanem karbis!
DE a próbléma az az amit leírtam:)
Gáz,hogy ennyire nem vagyok otthon ebben?
Namost ezen én lepődtem meg........................van a gépeden autómata szivató? ? ? ? ? Mert akkor meg ECU nincs mivel amin van autómata szivató az nem ditekk.
"Elvileg az ECU-nak sincs semmi baja,mert be lett mérve...." Hmm, és ugyan mondd már el nekem hogy hogyan is lett "bemérve"..."
Igazad van Kinter:) Közben már én is rájöttem.......nem lett bemérve:) Mindent én se tudhatok:) Össze kevertem az automata szivatóval! Igaz az se bemérve lett,csak megnézve de annak nincs baja:) De ha van esetleg vmi ötlelted neked is a problémámra akkor szivesen fogadom!
Hétvégén sztem neki állok szétkapom és kibogarászom a kábelt! Amúgy ez a melegen nem megy a motor lehetséges esetleg attól is,hogy a hűtéssel van vmi gond? Esetleg nem kering rendesen a víz,vagy akár mi? Igaz a vízcsövek forróak,meg a meleg dől ki belőle a hűtőnél is,tehát visszajut a víz. Komolyan mondom úgy tele van vele a ...... inkább eladom a ...:)
"Elvileg az ECU-nak sincs semmi baja,mert be lett mérve...." Hmm, és ugyan mondd már el nekem hogy hogyan is lett "bemérve"..."
Az ECU-nak nem kell, hogy baja legyen elég ha téves hőmérséklet információt kap. Azt hiszi hogy forró a hideg motor. Le kell bontani az idomokat és végigbogarászni a hőgomba kábeleit ez lesz a megoldás. Vagy kösd le műszered az is lehet zárlatos beázott akármi....
Szia, Aprilia Habana 50 , nézd meg a képeimet nekem is az van a scarán
Elvileg az ECU-nak sincs semmi baja,mert be lett mérve.....tényleg nem tudom mi a gebasz.....hidegen faszán megy,de amint bemelegszik elmegy az ereje.....Esetleg még valami ötlet ezen kivűl?:)
Szia!Ment mail.
Talán 6,5-ös..............de fene tudja.Régen volt.
Mekkora görgők voltak benne?
Varióhoz tökhülye vagyok.Feltettem a malossit és jó volt. Talán görgőt próbálgattam de elég furi hogy sokat nem éreztem változást.
Zoli32 Neked van valami tapasztalatod a morinire való polini, és malossi varióról?
Szia! Mi a helyzet a injektorral? Ma sem érkezett semmi most ment el a postakocsi. Ha valami közbejött és nem tudod küldeni szólj mert akkor veszek másikat. Sürgősen szükségem lenne rá!
Első körben gyertyacsere, mivel ditech...
az Ok, de ha fecskendez be cuccost, és akkor sem indul, akkor ott nem biztos, hogy /csak/ a benzinrésszel van a baj, tehát lehet, hogy szikra sincs...
szia

nagyon köszönöm ,késő délután kiveszem és lefotózom. tegnap mondjuk próbálgattam és nem akart annyira könnyedén kijönni. persze szereltem már sokféle motort is,így ezt is megoldom
Ha szétnyílt akkor csak köszörül...............bár villognia kéne mint az eszement.
de ha az ment tönkre, attól nem kellene legalább párat pöffennie?
Én inkább asszem maga a pillangó pattant szét vagy döglött meg.99-es.Már az is csoda hogy eddig húzta a belét.