A 70 ccm is kevés lenne. Tegnap mentem egy "kis" kört munka után és rájöttem hogy szegény motor csak szenved a tartós 85-90-es tempóval. Olyan motor kell ami ezt a tempót kényelmesen tudja. Pl. 125ccm SR.
köszi a választ, nem vészes a gyertya ára. nyomok egy cserét benne. tételezzük fel a rosszabik verziót,azután sem indul be. akkor szerinted hogyan tovább?
Bár a belső rész nem látszik/ ami lényegesebb/ de nekem elég feketének tűnik. Próbálkozhatsz egy kiégetéssel, aztán próbáld újra. NEKEM immár 2. Ngk. ment kakilni, szórakozott az alapjárat, illetve amikor beszart, akkor durrogott, lángcsóvázott, rángatott, stb. és ennél kicsit világosabb szinű volt, betettem egy champit, és azóta is jó, bár mivel azóta kompresszort cseréltem, inkább vettem egyet, és a használtat meg elteszem tartalékba. Szóval ha kint van szikra, akkor az közel sem jelenti azt, hogy bent is van, és a gyertya jó. Ahogy Kinter szokta mondani vegyél egy másikat, aztán max lesz tartalékba. Amugy próbálkozz szerintem is ezzel- tudom nem olcsó, de hátha, a ditech biblia szerint is 4e kilométerenként javasolt a csere..
Köszi a választ! A szijamba kb 300 km. lehet, igaz egy athena szij van benne. végül is eldől a választás, a polinit elvitték, igy elhoztam a malo-t, alig látszik kopás rajta, holnap valószinű veszek bele görgőt. Jól emlékszem, hogy neked 7 gr-os görgők voltak a 70-es szetthez jók?
amit néztem, hogy a malo kb. 30 grammal könnyebb, mint a gyári, és a csapszeg is rövidebb, tehát beljebb kerül a szijtárcsa, ergó nagyobb lesz az áttétel nagy fordulaton, tehát nőnie kéne a végsebességnek, bár a görgőpályát nem néztem.
Azon gondolkoztam, hogy teszek hozzá egy kuplungot is , talán állitható motoforce-t tudok olcsóbban, arról valami tapasztalat?
Kiváncsi leszek a végeredményre, bár csodát nem várok, ha óra szerint 100-at megy, már elégedett leszek.
Azon agyaltam, hogy lehet, hogy a kuplungom csúszik, elég kopottnak tűnik a ferrodol, szóval lehet, hogy a varió jó lenne, csak a kuplung nem tapad meg, igy átvinni nem tudja....
Szóval hétvégén gyertyacsere, fékolajcsere, index visszajelző izzó csere, varió, kuplunk csere, aztán gyíííííí
Sziasztok tudna nekem segiteni valaki?van egy 2004es sr ditech-em világit a chek lámpája ki villogtattam a hibát 3,4,5ös hibákat villogja viszon 3 ismétlés után törlődnie kéne a hibáknak viszont ez a végtelenségig ezeket a hibákat villogja nem törlődik semmi és ugyan ugy világit a chek lámpa állandoan.mi a franc lehet ez
Jól érzed hogy szabályoz az elektronika,de ezt írtam is.Attól függetlenül kicsit jobban kéne mennie.A szíjat sem ártana megmérni,lehet hogy kopott.Ha kipörög teljesen a motor mégsem megy ki a szíj a variátor széléig akkor elég valószínű.A méretet nem jól nézted gyári méret a 17x12,a másik minarellis szerintem,de ditechbe biztos,hogy nem jó.
polini spc-re már nem emlékszem pontosan,a malossiba 16x13as görgők kellenek.A polini nekem 500km alatt lenyalta a görgőket és valamiért soha nem volt jó a beállítás.Az anyaga ránézésre sokkal jobb minőségű a malossinak,a polini olyan mintha valami szar alumíniumból lenne.A malossi könnyebben beállítható és nem eszi a görgőt ,ami a hátránya,hogy a csúszkák hajlamosak alapjáraton zörögni benne.Engem nagyon idegesített,egy pici kétkomponensű ragasztó megoldotta a dolgot.
elég nehéz jó bontott tuning cuccot találni hozzá, újonnan meg irreálisan drága.
Na akkor: a ditechnél injektor adagolja a benzint az ECU pedig szabályozza a befecskendezett benzin mennyiségét a hőmérséklet függvényében. Szóval hidegben annyi benzint juttat be mint egy karbis szivatóval. Ahogy melegszik a motor úgy csökkenti a benzint hogy mindíg optimális legyen a keverék. Ha a hőgomba rossz vagy zárlat van vagy legyen bármi zavar a hőmérséklet mérés körül ez az egyensúly felborul az ECU helytelenül adagol és ebből jön a gebasz.
Ki kell deríteni mi a baj a hőgomba körül aztán ha ezzel nem oldódik meg a gond lehet tovább keresgélni de szerintem ez az első!
köszi a választ, nem vészes a gyertya ára. nyomok egy cserét benne. tételezzük fel a rosszabik verziót,azután sem indul be. akkor szerinted hogyan tovább?
amit néztem, hogy a malo kb. 30 grammal könnyebb, mint a gyári, és a csapszeg is rövidebb, tehát beljebb kerül a szijtárcsa, ergó nagyobb lesz az áttétel nagy fordulaton, tehát nőnie kéne a végsebességnek, bár a görgőpályát nem néztem.
Azon gondolkoztam, hogy teszek hozzá egy kuplungot is , talán állitható motoforce-t tudok olcsóbban, arról valami tapasztalat?
Kiváncsi leszek a végeredményre, bár csodát nem várok, ha óra szerint 100-at megy, már elégedett leszek.
Azon agyaltam, hogy lehet, hogy a kuplungom csúszik, elég kopottnak tűnik a ferrodol, szóval lehet, hogy a varió jó lenne, csak a kuplung nem tapad meg, igy átvinni nem tudja....
Szóval hétvégén gyertyacsere, fékolajcsere, index visszajelző izzó csere, varió, kuplunk csere, aztán gyíííííí
MALOSSI ÁTALAKÍTÓ MÉG MINDIG ELADÓ !
polini spc-re már nem emlékszem pontosan,a malossiba 16x13as görgők kellenek.A polini nekem 500km alatt lenyalta a görgőket és valamiért soha nem volt jó a beállítás.Az anyaga ránézésre sokkal jobb minőségű a malossinak,a polini olyan mintha valami szar alumíniumból lenne.A malossi könnyebben beállítható és nem eszi a görgőt ,ami a hátránya,hogy a csúszkák hajlamosak alapjáraton zörögni benne.Engem nagyon idegesített,egy pici kétkomponensű ragasztó megoldotta a dolgot.
elég nehéz jó bontott tuning cuccot találni hozzá, újonnan meg irreálisan drága.
Remélem van még kedved a karbisról is ennyit írni!
Ki kell deríteni mi a baj a hőgomba körül aztán ha ezzel nem oldódik meg a gond lehet tovább keresgélni de szerintem ez az első!
Ha igen mennyit kb egy teli tankhoz?