Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy a kábel szakadt el, ha odakötötte mereven, és a rezgés eltörte, mint nekem a befecskendező csatinál...
De mivel elég kezdőnek tűnik, igy nem merem azt irni, hogy mérje ki a potit...
Tuti a plillangó adta be a kulcsot. Ha már a huzalkötegelő meg a mozgatás sem segít.
Hűha, nagyon alapoktól kell kezdeni!
Gyertya ha kint ad szikrát, az nem jelenti azt, hogy bent a hengerben is ad, ditech amugy is eszi a gyertyát.
Vedd ki a gyertyát, nézd meg milyen/fényképezd le, tedd fel/ és több tanácsot tudunk adni. /hogy állt le, mióta nem indul, eddig ment normálisan, csak most nem indul stb./
sziasztok

van egy aprilia sr 50 ditech motorom. ha jól tudom az elsők között van,1999-es. az a baja,hogy van a légszűrőház elött egy karburátor jellegű ház amiben van a pillangó szelep. és nem indul a motor. van rajta egy csatlakozó is ami talán szabályozza az üzemanyagot. és szerintem az nem működik. ha fújok be hidegindítót akkor sem indul. gyertya szikrát ad,bár nem a saját gyertyájával próbáltam,mert elsőre a hengerből elég nehezen akar kijönni.

van valakinek ötlete mi lehet a baj,hogy most nem indul? korábban is csinálta de ezt a csatlakozót kellett néha mozgatni vagy kábel kötegelővel oda szorítani..

köszi!
Arra a részre gondoltam, ahol a hengerbe belemegy az injektor. az az ovális rész, ami a lyuk körül van...
Jóreggelt! Igazad lehet, vissza is raktam, bár érezhető változást nem észleltem. mindenesetre jöttem haza nyélgázon a Rakparton, és olyan 90-92-ig felment a mutató. Viszont úgy érzem, hogy vagy az elektronika szabályoz, vagy a szijhajtásnál valami nem fain, mert olyan az érzésem, mintha a mozor "rezegne alattam" vagyis a max fordulaton pörög. Szétszedtem a hajtást, azt láttam, hogy a variónál a felső száltől3-5 mm vastagon látszik körbe a fekete gumicsík, illetve ahogy néztem, 15*12-es görgős varió lenne a gyári, ebbe meg 12*17-es van, de nem tuning. Mivel alapról viszonylag jól húz, illetve a végseb viszonylag jó, igy gondolom ebbe a varióba kicsi lenne a 12-es görgő, tehát ez nem gyári varió lehet. Igy gondolkodom továbbra is e használt malossi v. polini varión. Neked mi volt a bajod a polinivel? mivel jobb a malo?
Ami még furcsa volt kicsit, hogy szij nélkül sokkal könyebb volt tolni, holott elvileg a kerék visszafelé csak a harangot? hajtja. Pedig a kuplung sem fog.
Hát tudod milyen kényes jószág,szerintem jobb a békesség én visszaraknám a gyárit.Sőt amikor próbáltam akkor vissza is raktam.Csak utána maradt a rugós megoldás,mert jobb volt az alapjárat,meg a malossi elektronikának volt valami nyavalyája és állandóan világított a check lámpa engem meg zavart.Lehet,hogy nincs jelentősége és csak a támasztó rész és a rugó miatt nagyobb a polini kupakja,de ha úgyis a malossi elektronikát használod semeddig nem tart visszarakni az eredetit.
Az a helyzet hogy a hőgomba az ECU-val is össze van kötve az ECU figyeli a hőfokot és attól függően szabályozza a keveréket hidegen többet adagol melegen kevesebbet. Ha nem csak a műszered ment tönkre hanem valóban gebasz van valahol akkor az ECU-nak fogalma sincs mi a helyes arány keveset kap így fulladozhat erőtlen lehet.
lehet valahol kábelszakadás vagy valami hasonló van?
Hidegen megy rendesen,de ha bemelegszik akkor elmegy az ereje!
Ezt csinálta fúrás elött is! Hidegen ment,de 10 perc után gyenge volt,nem pörgött fel,elindulni meg alig akart.... Szétszedtük és a gyűrű törött volt. Fefurattam öszeraktuk,most bejártaos,de úgy érzem,hogy még közel 400km után is melegszik,de mivel a vízhőfok jelző szar,így nem tudom biztosan,hogy mennyire gázos a helyzet. De az ereje ugyan úgy elmegy melegen!
Szted mennyire van tele a ....?:)
Ettől függetlenül megy a motor rendesen? Ha igen akkor hőgombádnak semmi baja csak a műszer hibásodott meg.
Ha hiba jelzést ad akkor át kell bogarászni a vezetékeket és a csatlakozókat mert valahol zárlat van a hőgombával párhuzamosan. Egy multiméterrel hamar a végére lehet járni.
Sziasztok!

Hőgomba problémával küzdök!:(
A kijlező azt mutatja,hogy forr a vizem,már rögtön amint gyújtást adok! Vettem új hőgombát és azzal is......
ha csak simán lehúzom a csatit a gombáról és testet adok neki a vázról vagy a hengerről,akkor is egyből felmegy a mutató!
Valaki találkozott már ilyennel? vagy esetleg a műszerfalam a rossz? A kábel a gombáról egyből felmegy a kötegen keresztűl a műszerbe vagy esetleg még valahova be van kötve?
Remélem tud valaki segíteni!
Köszi előre is
"illetve ha a hengeren a keverő levétele után a belső részen ki van csapódva a benzin"

Az ami az injektor alján van 3 csavarral felfogatva?

Kompresszió mérés nem mutatja meg?
Nyiregyen van 199 ért is csak kicsit viseletes
Hát erre rá kell hogy cáfoljak mert addig a pillanatig semmi baja nem volt míg el nem olvadt az injektor de ez 3 perc alatt történt. Szép alapjárat jól indult stb... Semmi előzményt nem vettem észre csak annyit hogy egy előzés után fogy az erő rohamosan és megáll alattam.
egy malossi sporthengert vettem a napokban, a motorn most egy 12-es karbi van 90-es fűfúvókával egy ideig megteszi ezis, míg nem szedem össza az új karbira a pénzt?:D előreis thx :D
Én ennyi pénzből már inkább egy régebbi sr-t vennék és azt csinálnám meg a maradék pénzemből.. De te tudod!
Szerintetek ez megéri?Érdemes ilyen gépet vásárolni vagy inkább egy gyári piszkálatlant?

link

Segítsetek ,köszi! Bocs a dupláért.
Szerintetek ez megéri?Érdemes ilyen gépet vásárolni vagy inkább egy gyári piszkálatlant?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sr-
5021459

Segítsetek ,köszi!
észrevenni úgy lehet, ha nincs alapjárat, nehezen indul, illetve ha a hengeren a keverő levétele után a belső részen ki van csapódva a benzin, illetve ha elolvad az injektorház...
szerintem olvass vissza, találsz teflongyűrű leirást. emlékeim szerint egy speckó szerszám kell hozzá, ami zömíti a gyűrűt, miután felraktad. volt aki forró olajjal próbálkozott, ha jól emlékszem.
Hali!Tudna valaki segiteni? 2004 es morinis blokkra passzol e valamilyen berugos dekni?köszi!
a mai világban el tudom képzelni,hogy maga a számlap mögötti rész marad, csak a kihajtásnál cserélnek egy fogaskereket, aztán kész.
köszi! már szerelőnél van, de akkor tanácsot adok neki
Ha kicsi a kompresszor nyomása akkor kormol és kinyírja a gyertyát rövid idő alatt. Nekem a bilincsem elvágta a kompresszor csövét és eresztett akkor csinálta ezt. Érdemes megnézni a csövet ha már öreg akkor töredezik lehet ereszt valahol. Vagy mérni egy nyomást.

Angol fórumon is találkoztam gyertya kormolással ott a srácnak agyonkoszolódott légszűrő okozta. Légszűrű tisztítás vagy csere után helyrejött.

Ezt te is meg tudod csinálni hátha bejön.
Szia! Ha berakom az új injektort miből lehet észrevenni ha a teflon gyűrű nem tömít rendesen? Nem akarok megint úgy járni mint most. Van valami trükkje a berakásnak? Első ilyen műveletem. Bemegy simán vagy olyan mint egy szimering kicsit bíbelődni kell vele?

Más: egy idősebb barátom vett egy ditechet a napokban, évek óta állt és előtte csak jó ukrán benzint kapott kannából. :) 3 órámba telt mire beindítottam beállt az önindító benne, az aksi zárlatos volt a gyertya is kuka. De életre keltettem, kimentem némi dadogás és bizonytalanság után szépen ketyegni kezdett pár kör után hazahoztam saját lábán 100km-erről. A injektor check lámpája azonban nem volt benne ma vettem bele izzót és csak folyamatosan világít indulás után sem alszik le. Azonban nem villog. Ez mit jelent? Menni megy indul is alapjárat is van. De nem tudom mit jelent a folyamatos világítás. Olvasgattam a fórumon többen is felvetették már de igazából senki sem adott választ vagy csak nem találtam. Tudsz erről valamit?