Arra, hogy mi a jelentőslge, hogyha rajta hagyom üresen a polini kupakot, vagy számít valamit az űrtartalma, és tegyem vissza a gyárit mindenképp.Érezhető változás?
jóóóóó ez már sokat hallottam... semmi bajom nem volt a ditech-el...pedig aztán én széthalytottam...télen nyáron nem kiméltem...azt volt egy görgő cserém és mondta a szaki, hogy kéne főtengely csapágy cserét csinálni...aztán már főtengelyt is...és azóta van ez...
igazatok lehet...csak ugye ilyen szerelem az első látásra dolog...
akkor már csak kikéne deríteni miért zabálja a gyertyámat az én szeretett diTech-em és el is van felejtve a Rally
"csak az most a kérdés hogy megérjen e nekem PLUSZ 80-100at a motoromon túl, amit vettem 175ér és ráköltöttem vagy 100-120at már..." Én biztosan nem adnék ennyit érte. Jól fog menni, de sokat fog enni, és jobb esetben kibír max 2 évet javítás nélkül. Utána viszont mindene cserére fog szorulni....
Nekem gyárilag 80-as órám volt, most viszont egy 120-as van rajta. A 80-as órát kitekerte 90-95-ig, de a 120-ast már csak 80-ig viszi. Érdekes dolgok ezek. De legalább mostmár végképp nem tudom mennyivel megyek......
igen rally...szivatós meg minden :D (mármint nem autómata)
csak az most a kérdés hogy megérjen e nekem PLUSZ 80-100at a motoromon túl, amit vettem 175ér és ráköltöttem vagy 100-120at már...
Ez egy Aprilia Rally. A képek alapján igényesnek néz ki, de általában az agyon tuningolt motorok kevesebbet bírnak ki mint a gyári. Ha viszont normálisan mész vele, akkor ez is kimegy a világból.
Igen...nekem is azt mondták, h élmény motor :)
Nekem számít is hogy mennyit eszik...mostanival 300-350km-t elmegyek 1 tankkal...
csak mióta kicserélték a főtengelyt 10-30km-enként szétb..ssza a gyertyám és kicsit unom már
Multivar van,más nincs malossiban ditech-hez.ha 120as az órád akkor kevés amit írtál,mert teljesen gyári állapotában is mennek 95öt,csak sz@rul gyorsulnak.Szóval,ha brutál jól össze van minden hangolva akkor el lehet érni olyan óra szerinti 110körül,ennél többet már igencsak végáttétel cserével.Másik,hogy a malossi ecu,nem engedi azt a fordulatot,mint a gyári,tehát azzal úgymond gyengébb lesz a moci.rtengeteg fórumot végigbújtam anno,elméletileg a pollini kupakos megoldásával nagyobb fordulatszámot lehet elérni,ezáltal nagyobb végsebességet.Szoktak még olyan trükköt csinálni,hogy a 6db görgőt ráteszed egy konyhai digit mérlegre,osztod 6-al aránylag pontos eredményt kapsz,régebben én a helyi ékszerészt molesztáltam ezzel azoknak elég pontos a mérlegük
Nekem anno azt tanitották, hogy amennyivel tuningolod a motorod, annyival rövidebb az élettartama. Ha valóban annyi ló, amennyit irtak, akkor egy rahedli pénz lehet a tuningban, élménymotor, nem hosszútávra, és nem mindennapi használatra való. Előbb-utóbb ez is kevés lesz.
Azt is mondták, hogy hiába tuningolsz egy Trabantot 70 LE-re, akkor is trabi marad.. Marha nagy élmény, de attól tankolni kell rendesen. Ez a moci gondolom megehet legalább 1-2 tankot 100 km-enként.
Persze ezt Neked kell mérlegelni, lebeszélni nem akarlak, csak privát vélemény...
120-as órám van, de gondolom, hogy más az óra áttételezése, illetve a mutató rugó előfeszitése is, tehát a csalás elviekben csak a számozáson túli részben lehet/ne szerintem. a görgő szett jó dolog, csak az a baj, hogy nincs itthon mérlegem, két szettem van, ami noname, az egyik kb. 6.x gramm lehet, a másik talán 7.x gramm. a nehezebbel alig pörög ki, ami emelkedőn gáz, a könnyebbel meg olyan érzésem van, hogy csúszik valami, vagy fogja a motort, jól gyorsul, aztán 85 körül mintha szét akarna hullani, morog a váz is, és alig megy tovább... Szóval 6.x-es és 7.x -es szettet venni ezért nem akarok. melyik malossi variátorod van a multivar?
a fotón szereplővel az a baj, hogy ha igy ki van kopva a nikaszil, akkor lehet, hogya görgőpálya is, ami ugye nem látszik.
Szóval lehet, hogy kiveszem a mostani görgőt, beviszem, leméretem, aztán kipróbálom egy malossi szettel esetleg 1-2 tizeddel nehezebbel, hátha csak csúszik a mostani...
Hali!
Épp szervízbe vittem (ismét) a motorom, mikor megláttam ezt...
állítólag 17LE, 70ccm...iszonyatosan megy(ezt tapasztaltam) https://picasaweb.google.com/1...
szerintetek mennyit ér egy ilyen? 80-100 között kéne rádobnom
Én még 14e körül vettem most szerintem van vagy 17-18ezer.annyi hogy van hozzá egy szett 7gr görgő,meg egy fehér rugó.tökéletesen jó hozzá.Ez meg használt,de lényegesen olcsóbb.
Néha ki lehet fogni ennél jobbat is,bár nem valami nagy a kép.
Malossi görgő jó,ajánlom még a stage6 4db-os szettjét,azzal belövöd,utána csak héjakat kell venni ami lényegesen olcsóbb mint egy görgőszett.http://www.scooterracing.hu/pr...
A tiédbe milyen óra van?Mert eltérő a számozása,az újabbaknak ami nekem 60 a 120as órán az egy 80as órán asszem 50körül van.
az jó lhet, ha 100 körül megy. akitől vettem, azt mondta, hogy az én konfigommal olyan 100-105 körül kellene mennie,de igazából csak olyan 85-87-et tudok kihozni belőle, nem tudom, hogy miért. A jelenlegi config. új kompresszor,gyári befecskendező, polini vashenger, malossi ecu, zx cső, új athena szij, a görgők nem tudom hány grammosak, viszont nonemek. Igaz, hogy kb. 92 kilo vagyok,de itt Pestiában azért nem ártana egy óra szerinti 95. mondjuk ekkora motortól ez is jó, csak izgatja a fantáziámat. Szerinted kb. mekkora körgő kellene, és pl. malossi jó-e?
Vagy inkább nézzek egy malo variót, és addig ne piszkáljam ezt a cuccost?
Ha valóban malossi, de majd ránézek a nyomott feliratra. 20-ért vettem egy utolsó méretes hengerszettel együtt, azonban nekem végül is a polini henger mellé csak ez kellett.
mi a különbség ha eg üres polini kupak van fenn, vagy egy gyári? mármint az űrméreten kivül? befolyásol valamit?
foglalózásból visszamardst motor alkatrész tökéletesen űködik !
10 eft
akkor már csak kikéne deríteni miért zabálja a gyertyámat az én szeretett diTech-em és el is van felejtve a Rally
csak az most a kérdés hogy megérjen e nekem PLUSZ 80-100at a motoromon túl, amit vettem 175ér és ráköltöttem vagy 100-120at már...
Nekem számít is hogy mennyit eszik...mostanival 300-350km-t elmegyek 1 tankkal...
csak mióta kicserélték a főtengelyt 10-30km-enként szétb..ssza a gyertyám és kicsit unom már
Azt is mondták, hogy hiába tuningolsz egy Trabantot 70 LE-re, akkor is trabi marad.. Marha nagy élmény, de attól tankolni kell rendesen. Ez a moci gondolom megehet legalább 1-2 tankot 100 km-enként.
Persze ezt Neked kell mérlegelni, lebeszélni nem akarlak, csak privát vélemény...
a fotón szereplővel az a baj, hogy ha igy ki van kopva a nikaszil, akkor lehet, hogya görgőpálya is, ami ugye nem látszik.
Szóval lehet, hogy kiveszem a mostani görgőt, beviszem, leméretem, aztán kipróbálom egy malossi szettel esetleg 1-2 tizeddel nehezebbel, hátha csak csúszik a mostani...
Épp szervízbe vittem (ismét) a motorom, mikor megláttam ezt...
állítólag 17LE, 70ccm...iszonyatosan megy(ezt tapasztaltam)
https://picasaweb.google.com/1...
szerintetek mennyit ér egy ilyen? 80-100 között kéne rádobnom
Néha ki lehet fogni ennél jobbat is,bár nem valami nagy a kép.
Malossi görgő jó,ajánlom még a stage6 4db-os szettjét,azzal belövöd,utána csak héjakat kell venni ami lényegesen olcsóbb mint egy görgőszett.http://www.scooterracing.hu/pr...
A tiédbe milyen óra van?Mert eltérő a számozása,az újabbaknak ami nekem 60 a 120as órán az egy 80as órán asszem 50körül van.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Vagy inkább nézzek egy malo variót, és addig ne piszkáljam ezt a cuccost?
mi a különbség ha eg üres polini kupak van fenn, vagy egy gyári? mármint az űrméreten kivül? befolyásol valamit?