Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári varióm már nagyon régóta nincs,mielőtt 70es lett már volt benne egy polini spc,utána le lett cserélve malossira,ami úgy néz ki,jó választás volt,jobb lett tőle a motor.Abban 7gr-os görgők vannak,így óra szerint 100körül van a vége,de elég kopott már a henger.viszont városban is használható nem lomha.Mennyiért vetted a malossi ecu-t?
Nem vitatkoztunk,csak elmondtuk a véleményünket
Ezt nem tudtam, köszi! Én is vadásztam közben, és bár konkrét fotót nem találtam, amin jól látható, a malossi oldalán mintha tényleg lenne egy malossi felirat kiáll az anyagából. Ha jól emlékszem neked volt hasonló konfigod, akkor ha gyári variód volt, mekkora görgőkkel, és mennyit ment?
Most jutott eszembe, hogy valakivel vitatkoztam pár hete a benzin adalékokról és az injektor tisztítótól. Állította hogy kicsapódik a kupakban és barnás trutyi lesz belőle semmi haszna.
Most hogy szét kellett szednem átnéztem. 2000km után amit spuri adalékkal tettem meg nyoma sincs semminek belül teljesen tiszta abszolult 0 szennyeződés. Semmi szutyok vagy lerakódás nem volt a kupakban. Meg is lepődtem mert azért valamire számítottam. Totál tiszta. Szóval még mindíg kitartok amellett, hogy használ a motornak és látható érezhető a különbség. A gyertyaképen is észreveszem és a teljesítményen is.
A matricát lehet hamisítani,viszont az alu részében is van egy domború Malossi felirat,amit nem.Vagy a gyári kupakkal használod és malossi ecu-val,vagy gyári ecu-val és polini kupakkal.Elvileg a malossi elektronika egy kicsit több olajat adagol,ezért jobb mint a kupakos megoldás.Viszont a gameboy-jal nem lehet hackelni
a cucc király, csak a csomagolás, az olyan "magyaros" csilicsálé. egy kis műanyag nem a világ, öntsd ki epokittből, oszt jó lesz a.
Hát bameg jókor szólsz! :D
ezt nem kell kiégetni
Srácok valakinek egy alig használ injektor?
ezt neked kell eldöntened! pénztárca, és vállalkozó kedv kérdése, több kárt is lehet okozni, mint amibe a szerviz került volna, de forditva is igaz. LEhet, hogy egy pitiáner hiba javitásáért elkérnek egy vagyont. mindenesetre ilyen leállás előfordulhat túlmelegedésből is, ami kövekezménye lehet egy blokkgenerál is. Persze nem akarom az ördögöt a falra festeni! Lehet egy kis csatlakozóhiba is....
szerintem pucold ki az üzemanyagrendszert, vagy ha vállalkozó szellemű vagy eszkábálj egy ideiglenes "tankot" aztán nézd meg, hogy azzal csinálja-e. a benzincsövön rendesen megy a kaja? ha vákumos a benzincsap, akkor a vákumcső nem lyukas? azért a karbit pucold ki, -mármint ha jól gondolom,és nem ditech!/ Anno 20 éve a romettemen szívtam hasonlóval, aztán kiderült, hogy a könyökcsóben volt egy dugulás, és ahogy szűkült, úgy döglött be. esetleg próbálkozz egy másik gyertyával. _Mindenesetre segithet, amikor leáll, tekerd kia a gyertyát, milyen szinű az érintkezője., ha őzbarna, akkor jó, ha nem akkor tovább ötletelünk.
lehet megkéne nézetnem egy szakemberrel?:/:(
ez olyasmi lehet, mint ékszijra a csúszásgátló. Egy ideig jó, ragad mint a légypapír, de a normális feszitést, illetve kopást csak egy ideig pótolja.
ez nem egyből jelentkezett csak később úgyh vmi átmeneti hiba csak ilyennel még nemigazán találkoztam...amúgy nagyon jól megy meg gyorsulása is eszméletlen eddig nemvolt bajom vele de vmi benzin adagolással kapcsolatos
Találtam egy ilyet lementve, bár nemtudom mi az az "R"

Hajtószíj viasz...: (*EM)
Nem csúszik meg a hajtószíj gépeinken ettől a turmixtól:
23r fenyőgyantát 9r gyapjúzsírt, 10r paraffint, 4r faggyút, 4r montánviaszt, (vagy helyette 6r méhviaszt) vízfürdőn összeolvasztunk, összekeverjük, majd kihülés után akár azonnal használhatjuk. (Szíjat bekenni vele.)

valaki esetleg vágja? kiprobálnám:)
próbáltam már nyitott tankal menni de úgyis befulladt:((
hát megy és egyszerűen mintha kifogyna az erő belőle nemmegy tovább és amíg elnem érem az 5km/h addig nemáll le csak így lezúg:( és utána és elég nehezen élesztek bele lelket utána nem egyből indul
esetleg eldugult tank szellőztető?
hogy áll le, és mennyi idő után indul újra? gyertyakép?
üzemanyag befolyási mennyiség csökken, vagy nem jól van beállitva, ha karbis, /üzemanyagszint, eldugult szűrő/ tehát lehet, hogy ahogy elfogy az úszóházból a kaja, vagy az automata szivató zár, leáll. vagy lehet, hogy tele a kipu, aztán előbb-utóbb megfullad. Ha nem jó a kontakt, melegszik a csati, aztán nő az ellenállás, stb.
kontakthiba mit takar?:D
első és utsó kettőt kizárnám de azért köszy:)
dugulás, gyertya túlmelegedés, motor túlmelegedés, kontakthiba, koszos légszűrő, stb.. , kevés üzemanyag kipuff dugulás...
tökjól megy és egyszercsak kifogy az erő és szépen lassan lelassul és leáll-mik lehetnek a hibalehetőségek?
volt is rossz előérzetem, hogy nem lesz egyszerű. Mindegy, szereztem egyet, aztán összeraktam egy polini hengerrel a ditechet, van alapjárat, kicsit erősebbnek is tűnik, nem melegszik annyira a moci, mint kupakcserével. szóval remélem nem gyárit vettem malossi matricával. Amugy van szerinted jelentősége, hogy a keverőn a polini "rugótlanitott" kupakja van fenn, vagy a gyári?
Nem hinném hogy sokat fog belőle látni. A cartridge gyári ecu-hoz van, és nem malossi-hoz. Ezenkívül ha jól tudom több verzió is létezik a cartridge-ből. Olyat is olvastam valahol hogy a cartridge teljesen tönkretette a malossi szoftverét. Én ezeket nem próbáltam, lehet hogy csak legendák....