Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a gyári ditech ecu, és a malossi ecu között külsőre mi a különbség? mármint a matricán kívül, ami persze hamisitható..
"Azt hozzáteszem, hogy termosztát nincs a mocimban, ki lett véve. De gondolom az ilyenkor már nem befolyásol semmit." Én a termosztátot mindenképpen visszatenném, azért tették oda mert szükséges. Tévedés hogy nem befolyásol semmit, ugyanis hiába van nyár, a hideg motor blokkja ilyenkor sem több 20-25 foknál. Ismétlem, az üzemi hőfok 80-95 fok. Üzemi hőfokon legkisebb a kopás. Nagyon nem mindegy hogy ezt a hőfokot 5 vagy 30 perc múlva éri el.
Azt én nem tudhatom hogy a Te kezed mennyire bírja a hőt, én pedig nem szoktam fogdosni a motor azon részeit, amiről tudom hogy forró. Ha figyelembe veszed hogy az üzemi hőmérséklet 80-95 fok körül van, az nekem már forrót jelent. Közvetlen a bőrrel érintkezve pedig akár égési sérülést is okozhat...
Mivel zárt rendszer, a hűtővíz akár 100 fok felett is lehet. Lényeges hogy a kiegyenlítő tartály fedele jól működjön. A normális hőfok 80-90 fok körül van. Persze az sem mindegy hogy hol méred....
Hali. Szerintetek hány fokosnak kéne lenni a hűtővíznek? Nekem 20 km után fél fölé megy a mutató picivel. és elég meleg a vízcső ha megfogom. Holnap méretném be hogy hány celius fokos a víz bemelegedés után.
én először benzincsapra vagy vmi szűrőhibára gyanakodtam de már nemnagyon tudom igazán h milehet...tökjól megy és egyszercsak kifogy az erő és szépen lassan lelassul és leáll
Nemrég vettem egy nagyon szép állapotú keveset használt Aprilia Sr50est 2007es karburátorost eddig nemvolt vele semmi bajom nagyonjól ment nagyon kis harapós dög volt de most ha megyek vele egy ideig megy és olyan mintha visszapörögne a motor és egyszerűen nemmegy tovább lelassul és lefullad mi lehet a gond?
Sziasztok.3 hete vettem 1 aprilia SR 50 street robogót/körlámpás/elvileg 2006-os évjárat.Azt szeretném kérdezni hogy valahol meg lehetne nézni esetleg a vázon hogy tényleg stimmel e az évjárat?Meg úgy vettem meg a motort hogyha teljesen odahúzom neki a gázt akkor 50-60 a végsebesség mert utána fullad,de ha kicsit visszaengedem a gázt akkor akassza a 80-as órát/elég lassan de felmegy/.Utánakérdezgettem és azt mondták hogy a kipufogóban van fojtás és amiatt csinálja ezt.Meg szerintem nem így kellene húznia.Nektek mi a véleményetek erről a fojtás dologról?1 rugásra indul,karburátoros,szerintem motorikusan nincs vele semmi gond.Ha vennék rá másik kipufogót akkor megszünne a panaszom?Köszi a segitséget.
A teflon gyűrűnek már a darabjait sem találtam meg egyszerűen eltünt de az egész injektor szétfolyt. Csak annyit vettem észre hogy picit mintha erőtlenebb lett volna 1-2 hete. De amúgy jól működött, most elindultam semmi baja majd egyszer elkezd lassulni fogy a végsebesség szép lassan csökken 80-60-50 fullgázon majd teljesen megáll. Égett szag és vége.
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a gyári ditech ecu, és a malossi ecu között külsőre mi a különbség? mármint a matricán kívül, ami persze hamisitható..
Azt hozzáteszem, hogy termosztát nincs a mocimban, ki lett véve. De gondolom az ilyenkor már nem befolyásol semmit.
Van injektorom,hibátlan teflongyűrűvel.Hívj,ha érdekel.http://www.kepesmotor.hu/motor...
80-85 fok az jó?